Duracell Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 Dagens lunch, hemmagjord pannbiff med grönpepparsås och potatis, rivna morötter, saltgurka. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 Dagens lunch, hemmagjord pannbiff med grönpepparsås och potatis, rivna morötter, saltgurka. Såg mumsigt ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ledarsvinet Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 Ikväll har jag lagat en chili concarne med knaperstekt fläskkött. Mums Mums Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 Dagens lunch, hemmagjord pannbiff med grönpepparsås och potatis, rivna morötter, saltgurka. Är det Lidköpingporslin i tallrikarna? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 Förrätt. En kall Chang Huvudrätt. Maitans Pannbiffsmacka med en kall Chang. Efterrätt. En kall Chang. De du 33:an Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 Är det Lidköpingporslin i tallrikarna? Nej, det är Hackefors, en servis som jag ärvt från min käre farmor. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 Frukost; en enkel äggröra.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 Nej, det är Hackefors, en servis som jag ärvt från min käre farmor. Har även jag några prydnadsgrejer därifrån,vackra Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 Förrätt. En kall Chang Huvudrätt. Maitans Pannbiffsmacka med en kall Chang. Efterrätt. En kall Chang. De du 33:an Fritz.. Synd att förstöra pannbiffsmackan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 Käre 33:an. Betänk att pannbiffmackan är anrättad på etablissemanget som praktiskt taget är byggt på Chang, detta underbara öl. Det är till skillnad från det Holländska ölsubstitutet välsmakande och styrkegivande Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 om ett par timmar blir det porterstek.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 Käre 33:an. Betänk att pannbiffmackan är anrättad på etablissemanget som praktiskt taget är byggt på Chang, detta underbara öl. Det är till skillnad från det Holländska ölsubstitutet välsmakande och styrkegivande PM till Odin..Hi 5..slut på PM Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 Pytt & ägg nu blir det sjukhusmat ett par dagar när man ska in på Operation. Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 Det blev kalops idag. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 det blev thaikäk på den lokala thairestaurangen.Tom Yang Kung.Vi blev lite lata så här på söndagen (bakisdagen) PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 Grillade kycklinvingar khao nio och Lao korv... Gott så ini helvete Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 Frugan bjöd på potatispaj med västerbottenost+ lite fläskfile.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 Potatispaj har jag aldrig hört, vad är det (låter gott)? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 Tja inne på 10 faste dagen så det är Vatten, Te Juice & veg buljong som smakar fan som gäller, men med 4 timmars promenad per dag & arbete i mellan så flyger fettet från skit säcken iväg. 12 kg på 5 veckor. Imorgon avslutar jag fastan & går ner på sallads diet. Fast nog skall man erkänna att man seglar lite extra på mat sidor & mat program, målet är ner 20 -25 kg till Dec. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 Tja inne på 10 faste dagen så det är Vatten, Te Juice & veg buljong som smakar fan som gäller, men med 4 timmars promenad per dag & arbete i mellan så flyger fettet från skit säcken iväg. 12 kg på 5 veckor. Imorgon avslutar jag fastan & går ner på sallads diet. Fast nog skall man erkänna att man seglar lite extra på mat sidor & mat program, målet är ner 20 -25 kg till Dec. Hårda bud.Inga bärs då med andra ord. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 om jag får säja det själv o det får jag så blev det jävligt gott.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 Fräste lite lök, finhackad salami och nyplockade trattisar. Gratinerade med lite olika ost och så får man vad jag misstänker är en mycket vanlig rätt så här års. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Repe Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 Eftersom det är min födelsedag så blev det en pyttipanna med ägg. Ha det bra alla där ute. mvh Repe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 Idag blev det fisksoppa. Inspirerad av Abrafo. Det roliga med den här tråden är att få lite inspiration att laga sådant man inte gjort på ett tag.. Skar torsk och lax i tärningar och så blev det lite räkor som förstärkning ipytsat på slutet.. Gjorde lite crosskitchen genom att ta 2 tärningar fiskbuljong och 2 tärningar fusk tom yum. Vilket blev pricken över i.. Gott blev det ... Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 hittade lite äpplepaj i kylskåpet o med glass o vaniljsås blev det jättegott.speciellt med en lagrad rom, fantastiskt!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu