Jump to content
IGNORERAD

Vad åt Ni idag? Bildtråd.

Swemag

Recommended Posts

Guest Oregistrerad knasen

Aiolidoppade räkor ,ägg och vitlöksbröd.Nu,paltkoma.

Koma är väl ditt mellannamn :crazy:

Dela på andra sajter

Koma är väl ditt mellannamn :crazy:

Mitt tredje,efter Måne vila kommer koma :ok: blev lite klassisk glass oxå.GB:s tresmak :ok:

Måne

Dela på andra sajter

Slutade jobba klockan 18:00, hungrig som f@n. Frun inte hemma, kollade i kylen vad som fanns, inget förutom 4 stycken Hartwall Orginal Export och 2 Lapin Kulta 33 cl, några ägg, bacon och lite kryddig frukostkorv. Tittade i frysen och hittade 90 grams hamburgare och hamburgebröd. Så idag har jag käkat 2 stycken dubbelburgare med bacon och ägg och drack 3 stycken Hartwall bedans "maten" blev klar, 2 Lapin Kulta till burgarna och 1 Hartwall efter maten. Lika mätt nu som jag var hungrig när jag slutade jobba.

För ljugaren är ljugandet en konst men för lögnaren är det ingen konst att ljuga

Dela på andra sajter

Slutade jobba klockan 18:00, hungrig som f@n. Frun inte hemma, kollade i kylen vad som fanns, inget förutom 4 stycken Hartwall Orginal Export och 2 Lapin Kulta 33 cl, några ägg, bacon och lite kryddig frukostkorv. Tittade i frysen och hittade 90 grams hamburgare och hamburgebröd. Så idag har jag käkat 2 stycken dubbelburgare med bacon och ägg och drack 3 stycken Hartwall bedans "maten" blev klar, 2 Lapin Kulta till burgarna och 1 Hartwall efter maten. Lika mätt nu som jag var hungrig när jag slutade jobba.

Bara svida på dig rosa skjortan och in i dimman nu då :)

Dela på andra sajter

post-3356-0-92656600-1346522955.jpg

Helstekt entrecote i ugn med en potatisgratäng... samt rödvinssås och tryffelbea

och lite sportdryck

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Bara svida på dig rosa skjortan och in i dimman nu då :)

Nja, det blir varken rosa skjorta eller in i dimman då jag börjar jobba klockan 05:30 i morgon. Somnar snart tror jag...

För ljugaren är ljugandet en konst men för lögnaren är det ingen konst att ljuga

Dela på andra sajter

Nja, det blir varken rosa skjorta eller in i dimman då jag börjar jobba klockan 05:30 i morgon. Somnar snart tror jag...

Skönt att man inte är ensam samhällsbärare här :thumbsup:

Dela på andra sajter

Inte konstigt att du ser så sliten ut då, jag som trodde du bar andras resväskor :rotfl: //Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

post-3356-0-92656600-1346522955.jpg

Helstekt entrecote i ugn med en potatisgratäng... samt rödvinssås och tryffelbea

och lite sportdryck

/Enis

Stulit ölen från grabben? Verkar lite starkt, och "ofint" för gubben, eller.

Själv har man ju inte fått mat än.

Mvh. borje222

Dela på andra sajter

en favorit i repris, röding i ugn med purjo, citron o grädde. till efterrätt äpplepaj med glass o vaniljsås....jättegott o jättemätt!

Dela på andra sajter

en favorit i repris, röding i ugn med purjo, citron o grädde. till efterrätt äpplepaj med glass o vaniljsås....jättegott o jättemätt!

Hoppas du sparat en smakbit åt mig,jag är på väg.Mmmmmmmmmmmmmmmmmmuuummmmms

Måne

Dela på andra sajter

Nä vänta här nu Knasen, jag bidrar till samhällstjänst i helgen oxå
Dela på andra sajter

Nä vänta här nu Knasen, jag bidrar till samhällstjänst i helgen oxå

Jo vi är ju några stycken här som inte kan sitta här och fyllsvamla vareviga helg :giggle:

Dela på andra sajter

Blev lite gott och blandat

Jansson´s + smörgåstårta

post-3485-0-47967300-1346575956.jpg

Grönsaker med tillbehör

post-3485-0-86871800-1346575958.jpg

Grillat och friterat

post-3485-0-27101900-1346575961.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...