jrk Inlagd September 1, 2012 Dela Inlagd September 1, 2012 Lite att börja med Ingen måltid under 20000 kca är ingen måltid. jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 1, 2012 Dela Inlagd September 1, 2012 Varmrätten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 1, 2012 Dela Inlagd September 1, 2012 Aiolidoppade räkor ,ägg och vitlöksbröd.Nu,paltkoma. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd September 1, 2012 Dela Inlagd September 1, 2012 Toast Skagen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd September 1, 2012 Dela Inlagd September 1, 2012 Aiolidoppade räkor ,ägg och vitlöksbröd.Nu,paltkoma. Koma är väl ditt mellannamn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 1, 2012 Dela Inlagd September 1, 2012 Koma är väl ditt mellannamn Mitt tredje,efter Måne vila kommer koma blev lite klassisk glass oxå.GB:s tresmak Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd September 1, 2012 Dela Inlagd September 1, 2012 På väg till jobbet blev det stopp på Restaurant Morsan för en dagens Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 1, 2012 Dela Inlagd September 1, 2012 Lite att börja med Är du hos tungan nu igen "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonasn Inlagd September 1, 2012 Dela Inlagd September 1, 2012 Slutade jobba klockan 18:00, hungrig som f@n. Frun inte hemma, kollade i kylen vad som fanns, inget förutom 4 stycken Hartwall Orginal Export och 2 Lapin Kulta 33 cl, några ägg, bacon och lite kryddig frukostkorv. Tittade i frysen och hittade 90 grams hamburgare och hamburgebröd. Så idag har jag käkat 2 stycken dubbelburgare med bacon och ägg och drack 3 stycken Hartwall bedans "maten" blev klar, 2 Lapin Kulta till burgarna och 1 Hartwall efter maten. Lika mätt nu som jag var hungrig när jag slutade jobba. För ljugaren är ljugandet en konst men för lögnaren är det ingen konst att ljuga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd September 1, 2012 Dela Inlagd September 1, 2012 Slutade jobba klockan 18:00, hungrig som f@n. Frun inte hemma, kollade i kylen vad som fanns, inget förutom 4 stycken Hartwall Orginal Export och 2 Lapin Kulta 33 cl, några ägg, bacon och lite kryddig frukostkorv. Tittade i frysen och hittade 90 grams hamburgare och hamburgebröd. Så idag har jag käkat 2 stycken dubbelburgare med bacon och ägg och drack 3 stycken Hartwall bedans "maten" blev klar, 2 Lapin Kulta till burgarna och 1 Hartwall efter maten. Lika mätt nu som jag var hungrig när jag slutade jobba. Bara svida på dig rosa skjortan och in i dimman nu då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 1, 2012 Dela Inlagd September 1, 2012 Helstekt entrecote i ugn med en potatisgratäng... samt rödvinssås och tryffelbea och lite sportdryck /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonasn Inlagd September 1, 2012 Dela Inlagd September 1, 2012 Bara svida på dig rosa skjortan och in i dimman nu då Nja, det blir varken rosa skjorta eller in i dimman då jag börjar jobba klockan 05:30 i morgon. Somnar snart tror jag... För ljugaren är ljugandet en konst men för lögnaren är det ingen konst att ljuga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 1, 2012 Dela Inlagd September 1, 2012 Liten Efterätt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd September 1, 2012 Dela Inlagd September 1, 2012 Nja, det blir varken rosa skjorta eller in i dimman då jag börjar jobba klockan 05:30 i morgon. Somnar snart tror jag... Skönt att man inte är ensam samhällsbärare här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd September 1, 2012 Dela Inlagd September 1, 2012 Lite grillat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd September 1, 2012 Dela Inlagd September 1, 2012 Skönt att man inte är ensam samhällsbärare här Inte konstigt att du ser så sliten ut då, jag som trodde du bar andras resväskor //Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd September 1, 2012 Dela Inlagd September 1, 2012 Helstekt entrecote i ugn med en potatisgratäng... samt rödvinssås och tryffelbea och lite sportdryck /Enis Stulit ölen från grabben? Verkar lite starkt, och "ofint" för gubben, eller. Själv har man ju inte fått mat än. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 1, 2012 Dela Inlagd September 1, 2012 en favorit i repris, röding i ugn med purjo, citron o grädde. till efterrätt äpplepaj med glass o vaniljsås....jättegott o jättemätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 1, 2012 Dela Inlagd September 1, 2012 en favorit i repris, röding i ugn med purjo, citron o grädde. till efterrätt äpplepaj med glass o vaniljsås....jättegott o jättemätt! Hoppas du sparat en smakbit åt mig,jag är på väg.Mmmmmmmmmmmmmmmmmmuuummmmms Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd September 1, 2012 Dela Inlagd September 1, 2012 Det blev lite efterrätt i form av glass. Inramat med sol, småbåtar och två rejäla damer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 1, 2012 Dela Inlagd September 1, 2012 medan frugan åt räkor gick dottern o jag till restaurang mingla o käkade tapas... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 Skönt att man inte är ensam samhällsbärare här Nä vänta här nu Knasen, jag bidrar till samhällstjänst i helgen oxå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 Nä vänta här nu Knasen, jag bidrar till samhällstjänst i helgen oxå Jo vi är ju några stycken här som inte kan sitta här och fyllsvamla vareviga helg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 ja nån måste ju styra upp verksamheten när dom flesta e på lyset här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 Blev lite gott och blandat Jansson´s + smörgåstårta Grönsaker med tillbehör Grillat och friterat “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu