Maitan Inlagd Augusti 28, 2012 Dela Inlagd Augusti 28, 2012 2 fullkornsmackor med ost,till en mugg kaffe och en skvätt mjölk. Bara en skvätt..hmmmmmmm... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 28, 2012 Dela Inlagd Augusti 28, 2012 Kvällsmacka med förlorat ägg. ja men se där jag hittade det igen ... /Enis Var hittade du den...heheheheheheh Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 28, 2012 Dela Inlagd Augusti 28, 2012 Bara en skvätt..hmmmmmmm... Japp,en matsked ungefär Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 28, 2012 Dela Inlagd Augusti 28, 2012 Japp,en matsked ungefär Fint Måne....hehehehehehe... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Augusti 28, 2012 Dela Inlagd Augusti 28, 2012 Laxpudding med skirat smör, aroy mak mak Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 28, 2012 Dela Inlagd Augusti 28, 2012 Lunchkorv med mos(hemgjort)på det lite skirat smör(margarin)Ett stort glas vatten till det. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 28, 2012 Dela Inlagd Augusti 28, 2012 falukorv i ugn med mkt brännvinsost på....fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 28, 2012 Dela Inlagd Augusti 28, 2012 Nu är grabben hungrig så det blir en clirrespecial=spagetti och köttfärssås. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Augusti 28, 2012 Dela Inlagd Augusti 28, 2012 Medan jag jobbade passade frugan på att sno ett av mina tjeckknän! Och gjorde om det till en Kao Kaa Moo. Smaskens! Som vanligt! Hon är helt otrolig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefantaby Inlagd Augusti 28, 2012 Dela Inlagd Augusti 28, 2012 Hmm jag blir vrålhungrig av allt gott jag ser på bilderna med ett undantag: Sushi, där går gränsen för mig även om jag ologiskt nog kan äta surströmming, kanske för att jag har växt upp i surströmmings kretsar Sushi, var det inte tal om på 50-60 talet i Luleå. Är det någon som erbjudit sin thailänska fru, surströmming med mandelpotatis, tunnbröd, lök en snaps och ett gott öl, hur mottogs det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 28, 2012 Dela Inlagd Augusti 28, 2012 Köpte nästan 1,7 kg kassler idag så nu vet man vad kommer äta ett tag framöver Dagens kassler blev med stekt potatis, äppelmos och broccoli Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krallas Inlagd Augusti 28, 2012 Dela Inlagd Augusti 28, 2012 Just nu tuggar jag i mig en liten bit Gustafskorv och smuttar på en kall öl... Faasen vad gott nu när semestern har smygstartat... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 28, 2012 Dela Inlagd Augusti 28, 2012 Lite smörrebröd på Café Sorgenfri i Köpenhamn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 28, 2012 Dela Inlagd Augusti 28, 2012 Fläskfilé i en fransk senaps och ostsås... /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefantaby Inlagd Augusti 28, 2012 Dela Inlagd Augusti 28, 2012 har precis ätit stek lax med lök och 1 glas vitt vin höll inte på att få uppkorkhelvetet var nån form av plastgummi men jag är en envis typ så tillslut ploppad den upp gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefantaby Inlagd Augusti 28, 2012 Dela Inlagd Augusti 28, 2012 hur kan bifoga bilderså snabbt, nån teknik jag missat fullständigt misstänker jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefantaby Inlagd Augusti 28, 2012 Dela Inlagd Augusti 28, 2012 undrar om inte moderatorn får censurera onödigt aptitretande rätter tex fläskfilé med senaps och ostsås, någonstans måste vi dra en gräns... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 28, 2012 Dela Inlagd Augusti 28, 2012 hur kan bifoga bilderså snabbt, nån teknik jag missat fullständigt misstänker jag Klicka på "förhandsgranska/ladda upp egna bilder" nere till höger. Sen klickar du på "bläddra" för att leta fram en bild i datorn, sen "bifoga denna fil" och sen "lägg till inlägg" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefantaby Inlagd Augusti 28, 2012 Dela Inlagd Augusti 28, 2012 varför blev texten så liten? Censur? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefantaby Inlagd Augusti 28, 2012 Dela Inlagd Augusti 28, 2012 Klicka på "förhandsgranska/ladda upp egna bilder" nere till höger. Sen klickar du på "bläddra" för att leta fram en bild i datorn, sen "bifoga denna fil" och sen "lägg till inlägg" ok ju det kan jag men jag måste ju ha en bild att hämta, tänkte ni satt med kameran runt halsen vid matbordet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 28, 2012 Dela Inlagd Augusti 28, 2012 ok ju det kan jag men jag måste ju ha en bild att hämta, tänkte ni satt med kameran runt halsen vid matbordet Nja, nästan så Innan man slafsar i sig så tar man en bild, sen är det bara stoppa i kamerasladden i datorn och föra över bilden. Eller så använder man sin smartphone och tapatalk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefantaby Inlagd Augusti 28, 2012 Dela Inlagd Augusti 28, 2012 Nja, nästan så Innan man slafsar i sig så tar man en bild, sen är det bara stoppa i kamerasladden i datorn och föra över bilden. Eller så använder man sin smartphone och tapatalk. nja med min mobil kan man slå in en 3 tummare med så särskiltt smart är den inte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 28, 2012 Dela Inlagd Augusti 28, 2012 nja med min mobil kan man slå in en 3 tummare med så särskiltt smart är den inte Bra det undvik mobilkameran, blir fan så mkt bättre bilder med en riktig kamera Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 28, 2012 Dela Inlagd Augusti 28, 2012 Ni skulle bara veta vad jag har ätit. Gott var det. Maten höll samma klass som vanligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Highlander Inlagd Augusti 28, 2012 Dela Inlagd Augusti 28, 2012 FAn Rusken he du spist no? Fd agronomklepptoman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu