Jump to content
IGNORERAD

Vad åt Ni idag? Bildtråd.

Swemag

Recommended Posts

Medan jag jobbade passade frugan på att sno ett av mina tjeckknän!

post-3082-0-51266000-1346169983.jpg

Och gjorde om det till en Kao Kaa Moo. :)

post-3082-0-01342100-1346169988.jpg

Smaskens! Som vanligt! Hon är helt otrolig. :)

Dela på andra sajter

Hmm jag blir vrålhungrig av allt gott jag ser på bilderna med ett undantag: Sushi, där går gränsen för mig även om jag ologiskt nog kan äta surströmming, kanske för att jag har växt upp i surströmmings kretsar Sushi, var det inte tal om på 50-60 talet i Luleå. Är det någon som erbjudit sin thailänska fru, surströmming med mandelpotatis, tunnbröd, lök en snaps och ett gott öl, hur mottogs det?

Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Köpte nästan 1,7 kg kassler idag så nu vet man vad kommer äta ett tag framöver :)

Dagens kassler blev med stekt potatis, äppelmos och broccoli :thumbsup:

Dela på andra sajter

Just nu tuggar jag i mig en liten bit Gustafskorv och smuttar på en kall öl... :thumbsup:

Faasen vad gott nu när semestern har smygstartat...

Dela på andra sajter

post-3356-0-49081000-1346173959_thumb.jp

Fläskfilé i en fransk senaps och ostsås...

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

har precis ätit stek lax med lök och 1 glas vitt vin höll inte på att få uppkorkhelvetet var nån form av plastgummi men jag är en envis typ så tillslut ploppad den upp gott.

Dela på andra sajter

undrar om inte moderatorn får censurera onödigt aptitretande rätter tex fläskfilé med senaps och ostsås, någonstans måste vi dra en gräns...

Dela på andra sajter

hur kan bifoga bilderså snabbt, nån teknik jag missat fullständigt misstänker jag

Klicka på "förhandsgranska/ladda upp egna bilder" nere till höger. Sen klickar du på "bläddra" för att leta fram en bild i datorn, sen "bifoga denna fil" och sen "lägg till inlägg"

Dela på andra sajter

Klicka på "förhandsgranska/ladda upp egna bilder" nere till höger. Sen klickar du på "bläddra" för att leta fram en bild i datorn, sen "bifoga denna fil" och sen "lägg till inlägg"

ok ju det kan jag men jag måste ju ha en bild att hämta, tänkte ni satt med kameran runt halsen vid matbordet

Dela på andra sajter

ok ju det kan jag men jag måste ju ha en bild att hämta, tänkte ni satt med kameran runt halsen vid matbordet

:rotfl: Nja, nästan så :) Innan man slafsar i sig så tar man en bild, sen är det bara stoppa i kamerasladden i datorn och föra över bilden. Eller så använder man sin smartphone och tapatalk.

Dela på andra sajter

:rotfl: Nja, nästan så :) Innan man slafsar i sig så tar man en bild, sen är det bara stoppa i kamerasladden i datorn och föra över bilden. Eller så använder man sin smartphone och tapatalk.

nja med min mobil kan man slå in en 3 tummare med så särskiltt smart är den inte

Dela på andra sajter

nja med min mobil kan man slå in en 3 tummare med så särskiltt smart är den inte

Bra det undvik mobilkameran, blir fan så mkt bättre bilder med en riktig kamera :thumbsup:

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Ni skulle bara veta vad jag har ätit.

Gott var det. Maten höll samma klass som vanligt.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...