Bihanget Inlagd Augusti 27, 2012 Dela Inlagd Augusti 27, 2012 Natta-mat för en arbetare. Nybakt Björnbärspaj, det blev även lite vaniljsås till det hela. Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Augusti 27, 2012 Dela Inlagd Augusti 27, 2012 Försök att få karl'n att göra Rengryta åt dej, då flyger du utan flygplan hem... Renskavsgryta gör jag gärna men då måste jag ju ha råvaror, det börjar tyvärr vara slut på renköttet i frysen. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Augusti 27, 2012 Dela Inlagd Augusti 27, 2012 Vilken krog var det där? En sådan portion skulle man stå sig på en vecka! Mvh Amja Restaurang Grodan , jätte bra mat dock lite i dyraste laget tyvärr men ibland är det värt det Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 27, 2012 Dela Inlagd Augusti 27, 2012 Lite GI-lunch ... Kebabsallad... Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefantaby Inlagd Augusti 27, 2012 Dela Inlagd Augusti 27, 2012 Renskavsgryta gör jag gärna men då måste jag ju ha råvaror, det börjar tyvärr vara slut på renköttet i frysen. Fritz.. Jag skulle vara mer än nöjd med Pitepalt/Stefan Täby Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Roi Et Perra Inlagd Augusti 27, 2012 Dela Inlagd Augusti 27, 2012 Verkar bli Pat Thai, enligt chefen... Nu skall man plugga, plugga, plugga. Undra vad man skall bli när man blir stor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 27, 2012 Dela Inlagd Augusti 27, 2012 Finns nåt käk jag aldrig kommer ihåg namnet på... Tror det är issan mat eller nåt... Typ ris med köttfärs, ganska starkt... Vet inte hur jag ska förklara.. Verkar va en ganska vanlig maträtt iaf.. Vad kan dn heta? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd Augusti 27, 2012 Dela Inlagd Augusti 27, 2012 Idag blev det inte "thaislafs", istället blev det "riktigt" käk på Burger King, Royal Garden. http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 27, 2012 Dela Inlagd Augusti 27, 2012 (ändrad) Finns nåt käk jag aldrig kommer ihåg namnet på... Tror det är issan mat eller nåt... Typ ris med köttfärs, ganska starkt... Vet inte hur jag ska förklara.. Verkar va en ganska vanlig maträtt iaf.. Vad kan dn heta? Tja. Två rätter som innehåller finfördelat kött: Laab rätter med lime/chili/vitlök. Serveras med riset vid sidan om. Ofta med klibbris. Det finns ju Kha Pao rätter, dvs med färsk basilika och chili. Serveras med riset på tallriken. Båda rätterna inehåller finfördelat kött. Nöt/Fläsk/Kyckling mvh Ändrades Augusti 27, 2012 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 27, 2012 Dela Inlagd Augusti 27, 2012 Idag blev det inte "thaislafs", istället blev det "riktigt" käk på Burger King, Royal Garden. Äter du bara dritmat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 27, 2012 Dela Inlagd Augusti 27, 2012 Idag blev det en sallad med räkor,tonfisk,körsbärstomater,ägg,mozzarella och vitlöksdressing.Inte dumt alls. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 27, 2012 Dela Inlagd Augusti 27, 2012 Korvgryta utanför lekhyttan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 27, 2012 Dela Inlagd Augusti 27, 2012 Fick ett paket med kuripost i från uppsalaskogarna idag. Tackar Knasen de kom fram, hela och fin fina.. /ENis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 27, 2012 Dela Inlagd Augusti 27, 2012 Jag gillar lite variation i mitt liv... Så idag blev de makaroner å falukorv till blodpuddingen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 27, 2012 Dela Inlagd Augusti 27, 2012 (ändrad) Tänkte också variera mig lite, så idag köpte jag en färdiggrillad kyckling, rörde ihop lite vitlöksdressing på lätt creme fraiche, hackade lite grönt och nåt rödaktigt och rostade ett par pitabröd.. En kall 2-taktare till det och sen mår man bäst Ändrades Augusti 27, 2012 av knasen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 27, 2012 Dela Inlagd Augusti 27, 2012 Idag blev det reskavsgryta med GI-stuk. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Augusti 27, 2012 Dela Inlagd Augusti 27, 2012 Blev ett stop i Heligehafen i tyskland i dag ,,,Inköp av diverse drycker och naturligtvis en bit mat på favostället Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 27, 2012 Dela Inlagd Augusti 27, 2012 Riktigt fin Carpaccio. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Augusti 27, 2012 Dela Inlagd Augusti 27, 2012 (ändrad) Testade lite "Fusion-Käk", som det så fint heter. Bruna bönor med stekt Choritzo,smaskens! (stekfläsket användes tydligen för ett par dagar sedan, det hade jag missat...), ville inte äta nudlar igen, 1 gång om dagen är max för mej. MVH Tommy Ändrades Augusti 27, 2012 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 27, 2012 Dela Inlagd Augusti 27, 2012 Kvällsmacka med förlorat ägg. ja men se där jag hittade det igen ... /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Augusti 27, 2012 Dela Inlagd Augusti 27, 2012 Take Away mat i kväll Thai mix sushi Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Augusti 28, 2012 Dela Inlagd Augusti 28, 2012 Blev gratäng.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Augusti 28, 2012 Dela Inlagd Augusti 28, 2012 Gott var det! Ha en bra dag Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 28, 2012 Dela Inlagd Augusti 28, 2012 Frukost 7.15 ägg,bacon,rostat bröd & ett par koppar svart! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 28, 2012 Dela Inlagd Augusti 28, 2012 2 fullkornsmackor med ost,till en mugg kaffe och en skvätt mjölk. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu