Guest Fredman Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 En långhare som jag stekte i ugnen tillsammans med torkade aprikoser i 2 timmar på 125 grader. Sen penslade jag med soya & honung och grillade av. Igår åt vi den som stek och idag ska det bli "bulgur pytt". Sedan har vi över till smörgåsmat i veckan. Allt detta för för drygt 59 kr som var kilopriset på köttet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Eftersom jag fick klagomål NJA snarare tips hur mina mackor skulle vara med burkskinka. Så det blev en senap en med bea o naturligtvist en utan tipsen.. Vad jag tyckte, den med bea inte min smak, med senap okey. men naturell helt klart bäst... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Igår vad det fest.. Idag är det vardag.. Åtminstone till lunch.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Efter tips av MPR-medlem... /enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karlarpsmetz Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 dagens lunch "tusenåriga ägg" och sallad på små torkade fiskar Mvh Karlarpsmetz Djai yen yen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Eftersom jag fick klagomål NJA snarare tips hur mina mackor skulle vara med burkskinka. Så det blev en senap en med bea o naturligtvist en utan tipsen.. Vad jag tyckte, den med bea inte min smak, med senap okey. men naturell helt klart bäst... FF prova med riven pepparrot...jättegott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Mums Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Industripizza förstärkt med baconinlindad fläskfilé och mozzarella... "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Skål! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Gott så in i hoppsan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Köttbullar och potatismos gjorde gumman till mig,gott och inte så avancerat.gillar enkel husmanskost. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Det blev lite middag med ett par grannar,.. Gissa vad FF bjöd på, alla blev mätta nu blir det bastu o fler öl.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Var på Citygross och hittade lite kalvkött. Blev schnitzel med hemmagjord pommes. Skar skivor på ca. 2cm tjocklek, la dessa i plastpåsar och plattade ut med lämpligt redskap. Dubbel panerades och stektes i en mix av olja och smör, (bra att ha i lite olja då den tål högre temperatur). Även lite pommes åkte ner i fritösen, (hade fått första behandligen igår). Blev inte så tokigt... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Mums Det porslinet ser modernt ut, är herrn på resturang? Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Det porslinet ser modernt ut, är herrn på resturang? Med vänlig hälsning, Japp hade jag gjort den så hade det varit mörkt bröd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefantaby Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Många duktiga kockar verkar det som, enligt bilderna, blir hungrig av att se allt , undrar om det tillverkas pitepalt någonstans i Thailand, brutalt gott med fetmjölk/Stefan täby Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 (ändrad) Många duktiga kockar verkar det som, enligt bilderna, blir hungrig av att se allt , undrar om det tillverkas pitepalt någonstans i Thailand, brutalt gott med fetmjölk/Stefan täby Japp det fixar Fritz i Pattaya och Kjell i bkk Ändrades Augusti 25, 2012 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefantaby Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Japp det fixar Fritz i Pattaya och Kjell i bkk Fritz i Pattis hm nästan värt en sväng så jag kan hålla skinnet spänt, vet du mer exakt var Fritz håller till? Stefan Täby Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Blev Grillat i kväll.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Fritz i Pattis hm nästan värt en sväng så jag kan hålla skinnet spänt, vet du mer exakt var Fritz håller till? Stefan Täby Fritz och Kjell är privatpersoner ,så ingen restaurang så du får väl bli kompis med dom så kanske det löser sig ,dom är duktiga på palt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 Frun grillade i går kväll själv fick ja jobba men det såg gott ut Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 Dagens personalmat var riktigt lyxig råbiff på oxfilé ... Gott som fan Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 Fritz i Pattis hm nästan värt en sväng så jag kan hålla skinnet spänt, vet du mer exakt var Fritz håller till? Stefan Täby Tjena, jag bor i södra Pattaya. Hör av dig via PM när du är på G så fixar jag en paltgryta. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 Lite "fuskchili" gjord på färs. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 Frukost denna regniga Söndag Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu