andrejsdenruskige Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 (ändrad) Två mackor so far. Sedan tippar jag att frun har gjort tom yam kung när jag kommer hem Ändrades Augusti 23, 2012 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Lunch Burkräkor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Viltskav på Honey honey på Söder. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Burkräkor Bur Kräkor Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Gjorde en Knasen 4 Wiener & Cola utan GURKMAJONÄS??? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Fast FF käkar rätt så mycket potäter, så brukar det bli potatisrester.. Det är inte helt fel att fixa lite potatisirestpanna av det med lite fläskrester.. Med lite falurut är man nu mätt o glad... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Helvete vad många sidor jag missat i den här tråden som jag försökt hålla mig ifrån. Är nog att utmana ödet att plöja igenom alla sidor med läckerheter så jag hoppar in här igen. Käkade tidigare i sommras en tunnbrödsrulle på Sibylla i Uppsala och jävlar vad besviken jag blev på den. Idag blev jag sugen på tunnbrödsrulle igen men beslutade mig för att göra den själv, då kan det ju inte bli fel Så enkelt, billigt och gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Helvete vad många sidor jag missat i den här tråden som jag försökt hålla mig ifrån. Är nog att utmana ödet att plöja igenom alla sidor med läckerheter så jag hoppar in här igen. Käkade tidigare i sommras en tunnbrödsrulle på Sibylla i Uppsala och jävlar vad besviken jag blev på den. Idag blev jag sugen på tunnbrödsrulle igen men beslutade mig för att göra den själv, då kan det ju inte bli fel Så enkelt, billigt och gott Var det hemlagat potatismos eller Felix? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Käkade idag en produkt som jag var först av att käka i Sverige Lufttorkad Wagyu kossa lagrad i 30 månader. Nu kan jag säga att Iberico Belotta har fått sin överman! Priset modesta 150:-/30gr Kostar att ligga på topp! Sent from my iPhone using Tapatalk thu sucker of al phones.. F. You Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Kostar att ligga på topp! Ähhh dra av det på firman som representation /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Hehe, jag betalade inte Sent from my iPhone using Tapatalk thu sucker of al phones.. F. You Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Var det hemlagat potatismos eller Felix? Felix Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Felix Nu får du 33:an på dig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Nu får du 33:an på dig! Jo jag vet.. Får skylla på säsongen, går ju inte att göra mos på färskpotatis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Hehe, jag betalade inte Visste ja väll...din göttegris /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Kan även berätta att jag fick testa Wagyuchorizo och Wagyufuet Dom var också delikata btw Sent from my iPhone using Tapatalk thu sucker of al phones.. F. You Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Förutom lite socker i västerviksenapen blev det lite GI-stuk idag.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 (ändrad) Nu får du 33:an på dig! Yes Nu blev jag riktigt ledsen Ändrades Augusti 23, 2012 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Jo jag vet.. Får skylla på säsongen, går ju inte att göra mos på färskpotatis Jasså går alldeles utmärkt he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 (ändrad) Jasså går alldeles utmärkt he he Har aldrig testat på färskpotatis bara, hört så många säga att det blir som klister.. Så nu får du tala om hemligheten Ändrades Augusti 23, 2012 av knasen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Har aldrig testat på färskpotatis bara, hört så många säga att det blir som klister.. Så nu får du tala om hemligheten Finns king edward på ica hos oss men den kanske inte har hittat upp till obygden ännu /Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 (ändrad) Finns king edward på ica hos oss men den kanske inte har hittat upp till obygden ännu /Hn Mandelpotatis är inte heller ankskit och den hittar man ofta i butiken även under färskpotatissäsongen, Ändrades Augusti 23, 2012 av Palmer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Jo jag vet.. Får skylla på säsongen, går ju inte att göra mos på färskpotatis Ett tips, kika in hos hudingarna som säljer grönsaker på torg och i kiosker, dom säljer foderpotatis och morötter, duger finfint att göra mos av Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Finns king edward på ica hos oss men den kanske inte har hittat upp till obygden ännu /Hn Mkt möjligt att de finns. 33:an må ha fått mig att kasta ut Mamma Scans köttbullar, men Felix pulvermos ger jag inte upp så lätt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu