Stoneys Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 (ändrad) Idag blev det korv med bröd! FEL av mig. Ändrades Augusti 22, 2012 av Stoneys Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 gårdagens mat me brorsan på mona vera örebro.gott. värt att gå dom 5km jag fick göra från ivecos verkstad... Vad har du för sås till pizzan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Vad har du för sås till pizzan? nån kall tomatsås.kommer med calzone på mona vera.bland dom bättre calzonen jag ätit. memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 nån kall tomatsås.kommer med calzone på mona vera.bland dom bättre calzonen jag ätit. Den i Hörnefors 1,5 mil söder om Umeå är sveriges bästa... Å dubbelt så stor som en "vanlig" . Mona vera e där vid mcdonalds å de va? Ligger nån däckverkstad där med Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Den i Hörnefors 1,5 mil söder om Umeå är sveriges bästa... Å dubbelt så stor som en "vanlig" . Mona vera e där vid mcdonalds å de va? Ligger nån däckverkstad där med precis den.då vill jag ha körning till hörnefors memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 precis den.då vill jag ha körning till hörnefors Drog i mig ett gäng 7,0 cider där för nåt årsen innan en internet date... Spydde ner både henne å resturangen.. Haha.. Inte vart där sen dess... Mona lisa asså Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Den i Hörnefors 1,5 mil söder om Umeå är sveriges bästa... Å dubbelt så stor som en "vanlig" . Mona vera e där vid mcdonalds å de va? Ligger nån däckverkstad där med stämmer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Ja det var lika tråkig som det ser ut, kokt torsk med spenat och broccoli och en morot Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Big mac,fy för den lede.Hur kan man servera sån skräp(men ungarna gillar det) Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Frukost.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Det blev en fläskis med sås o potäter o vinbärsgele... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Det blev en fläskis med sås o potäter o vinbärsgele... FF Du med alla dina potäter och såser. Jag fattar bara inte att du kan hålla dig så slank som du gör. Det är nåt som inte stämmer Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Tacos till barnens förtjusning "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 EN dag i veckan får man äta ute. Om inte annat för å komma ifrån blodpuddingen 1 dag .. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Hemburgare.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Havregrynsgröt med sojamjölk och jordgubbs sylt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Villa Market. Har du redan varit och handlat där. Tuben som du fick tog slut fort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Drog i mig ett gäng 7,0 cider där för nåt årsen innan en internet date... Spydde ner både henne å resturangen.. Haha.. Inte vart där sen dess... Mona lisa asså haha,lyckad kväll med andra ord..inte den puddingen som du hade som rumskompis förra vintern i pattis då? memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 haha,lyckad kväll med andra ord..inte den puddingen som du hade som rumskompis förra vintern i pattis då? Nä henne har jag aldrig rört.. Denna va från Mora tror jag... Men bodde i sthlm vid tillfället... Körde lastbil på euroshuttle eller va de heter i örebro. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Ja det var lika tråkig som det ser ut, kokt torsk med spenat och broccoli och en morot Kokt torsk är gott men lite skirat smör och riven pepparot till hadde inte gjort ont till Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Blev sugen på köttbullsmacka när jag såg gawars bild,så nu är det fixat f-n jag som försöker hålla mig ifrån kvällsmackorna men gott är det Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Det blev en köttgryta med förska kantareller och rödvin tyvärr så blev bilden inge bra .. Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Kokt torsk är gott men lite skirat smör och riven pepparot till hadde inte gjort ont till jo men det var just det som inte skulle vara med Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 (ändrad) Har du redan varit och handlat där. Tuben som du fick tog slut fort. 3 knäckebrödmackor med ost och Kalles/dag. Att börja med Kalles är som att börja röka igen. Ändrades Augusti 23, 2012 av Jive Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Lunch Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu