Enis Inlagd Maj 18, 2010 Dela Inlagd Maj 18, 2010 Såg fiiint ut de gubbe "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 18, 2010 Dela Inlagd Maj 18, 2010 Så ska det se ut bra där sam sip När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Maj 18, 2010 Dela Inlagd Maj 18, 2010 Tisdag så det blev stekt fläsk med potatis å löksås Svensk husmanskost ej att förakta... oj vad sugen jag blev! Även utan bild, eller kanske ännu bättre utan Jag har ju ändå en klar bild av det i min stackars hjärna! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Maj 19, 2010 Dela Inlagd Maj 19, 2010 Idag har mästerkocken lyckats med följande, färdigstekt hamburgare, stekt potatis och lite sås från gårdagen, glömde dock grönfodret idag. Funderar starkt på att öppna en lyxkrog i Phitsanulok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 19, 2010 Dela Inlagd Maj 19, 2010 Idag kom jag ihåg kameran Fläskpannkaka med lingon å blåbärssylt mmmmm “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 19, 2010 Dela Inlagd Maj 19, 2010 Idag kom jag ihåg kameran Fläskpannkaka med lingon å blåbärssylt mmmmm Guuud så gottt "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 19, 2010 Dela Inlagd Maj 19, 2010 Idag blev det Pattaya godaste köttbullar på max new house i naklua Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 19, 2010 Dela Inlagd Maj 19, 2010 (ändrad) Härligt gubbs Ändrades Maj 19, 2010 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 19, 2010 Dela Inlagd Maj 19, 2010 Korv stroganoff med ris mums och till det inmundigades ett glas kall minimjölk muu Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 19, 2010 Dela Inlagd Maj 19, 2010 Korv stroganoff med ris mums och till det inmundigades ett glas kall minimjölk muu Mvh Måne Va ute å lufta hojen kom hem stod det köttfärsås thai style & bandspagetti på spisen smakade underbart tillsammans med en Kilenkenny PS:ledig tors-fred! Mvh Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 19, 2010 Dela Inlagd Maj 19, 2010 Korv stroganoff med ris mums och till det inmundigades ett glas kall minimjölk muu Mvh Måne Skulle herrn kunna tänka sig å avara ett foto på läckerheterna När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 19, 2010 Dela Inlagd Maj 19, 2010 Skulle herrn kunna tänka sig å avara ett foto på läckerheterna Då får han väl ta en Röntgenbild på magen! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 19, 2010 Dela Inlagd Maj 19, 2010 Det kan herrn tänka sig om han får lille sonen att bistå med tekniken,nådige clion får stilla sig en stund övertalning pågår(muta)Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 19, 2010 Dela Inlagd Maj 19, 2010 Det kan herrn tänka sig om han får lille sonen att bistå med tekniken,nådige clion får stilla sig en stund övertalning pågår(muta)Mvh Måne Fan Måne meka Harley no problem men lägga in en pics på nätet? Mvh Svampen "allt gott"! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bruno99 Inlagd Maj 19, 2010 Dela Inlagd Maj 19, 2010 I dag fixade hon friedrice with chicken mycket gott Mvh Bruno Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Maj 21, 2010 Dela Inlagd Maj 21, 2010 Pad kanaa pak boong fai daeng Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Maj 21, 2010 Dela Inlagd Maj 21, 2010 Sådärja.. slurp slurp.. snörvel snörvel.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Maj 21, 2010 Dela Inlagd Maj 21, 2010 Pad kanaa pak boong fai daeng Hinner du med att äta Buzzen? Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Maj 21, 2010 Dela Inlagd Maj 21, 2010 Hinner du med att äta Buzzen? Mvh Maitan Ja, om jag skiter i att tugga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Maj 21, 2010 Dela Inlagd Maj 21, 2010 Ja, om jag skiter i att tugga. Härligt Buzzen, kom in nån dag skall du få lite inlaggd sill Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Maj 21, 2010 Dela Inlagd Maj 21, 2010 Härligt Buzzen, kom in nån dag skall du få lite inlaggd sill Mvh Maitan. Kommer i morgon vid 13! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Maj 21, 2010 Dela Inlagd Maj 21, 2010 Kommer i morgon vid 13! Du är välkommen Buzzen.Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 21, 2010 Dela Inlagd Maj 21, 2010 Idag var man lat. Förbi de lokala feskegubbarna på lunchen och inhandlade rökt rengbåge, pepparlax samt lyxromsås... Det mest avancerande idag var dem smörslungade dillkokta färskpotatisen /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Maj 21, 2010 Dela Inlagd Maj 21, 2010 Färskpotäter? Vad kostade dessa? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd Maj 21, 2010 Dela Inlagd Maj 21, 2010 Gjorde mig till idag och slängde ihop en Janssons frestelse då jag inte ätit det se´n julen -??. Tog bilder på fint uppdukat bord, trodde jag, men icke, sa Nicke. Inga bilder blev det. Men jag skall komma igen. Någon gång skall man väl förhoppningsvis lära sig det här med foto. Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu