Guest Gawar Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Synd man inte visste om det, har ju själv vart i Borlänge hela helgen, på sveriges största moppeträff, du måste ha kännt av blåröken Och hade 2 moppar med mej Jag står parkerad på Lidl parkeringen och sett ett ex antal moppar köra förbi här... Igår kom dom i klasar på sisodär 15-20 moppar i varje gäng... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 När vi hade cruisingen genom centrum igår var vi ca 800-1200 moppar tror dom, idag har man hostat 2 taktsolja Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Idag blev det pizza.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Blev så sugen när jag såg stuvad spetskål i tråden. Jag nöjde mig med vanlig vitkål, falukorv, inlagd svamp och lite Jonnys. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Färsk pasta fylld med karl-Johansvamp i en krämig vitvinssås samt Laxfilé toppad med 6 olika sorters peppar. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Färsk pasta fylld med karl-Johansvamp i en krämig vitvinssås samt Laxfilé toppad med 6 olika sorters peppar. /Enis Inte helt fel. Men jag fixade till en riktig klassiker idag. Nostalgitripp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Blev lite Tagiatelle med en köttfärs sås. Toppad med lite färsk parmesan ost. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Ja jag fortsätter väl på den smala linjen med lite kebab. :blah: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Ja jag fortsätter väl på den smala linjen med lite kebab. :blah: Är det en sk salladskebab he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Är det en sk salladskebab he he Hittade faktiskt lite kött i botten. Men de va de lilla... =) Sallad e ju nyttigt har jag hört Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 till kvällsmat lite buffè på stena scandinavica Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Inte helt fel. Men jag fixade till en riktig klassiker idag. Nostalgitripp. Tja de va tider de när ingen reklam fanns på TV och kanalerna bestod av 1:an och 2:an. och man gick på bio för att få se reklamfilm... själv så avslutar jag denna kväll med en liten macka. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Har kört diet nu en vecka. Rökt lax med fetaost bröd gjort utan mjöl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Ja va fan det blev lite grillat som vanligt men sommaren är ju snart slut så lika bra att passa på Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 ja , jag gjorde som det stod på påsen men nu ska jag ta efter din dams tips tror jag, kunde inte käka upp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Holy basil är den basilikan som används i bl.a. Kha Paow. Antagligen basilika, vitlök och chili i din påse. Med vänlig hälsning, Tyckte mig se en massa små röda prickar i så antar det var chili, men ska pröva att ta halva nästa gång Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Har kört diet nu en vecka. Rökt lax med fetaost bröd gjort utan mjöl. Får man be om receptet på brödet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Prova med bara Kaviar och strö färsk Dill ovanpå ,stor skillnad Jo, en knäckebrödsmacka med Kalles Dillkaviar åker der ner dagligen. Förstärkt med lite klippt dill, beroende på om det varit räk- eller kräftkok dagen innan Men nu skulle Serano-skinkan piffas upp. Och detta var inte helt fel Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Tja de va tider de när ingen reklam fanns på TV och kanalerna bestod av 1:an och 2:an. och man gick på bio för att få se reklamfilm... själv så avslutar jag denna kväll med en liten macka. /Enis Smaklökarna står upp och applåderar Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Prova med bara Kaviar och strö färsk Dill ovanpå ,stor skillnad Tack för det lilla tipset, det var ju kanongott. Passar bra nu när vi kan köpa Kalles i Pattis. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 (Var)dagens sallad med lax,räkor,kräftstjärtar, tonfisk och ägg. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Tack för det lilla tipset, det var ju kanongott. Passar bra nu när vi kan köpa Kalles i Pattis. Ett annat tips om ölsuget skulle fattas är knäckebröd , kaviar ,hackad lök och dill på toppen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 (ändrad) Frugan hade petat ner några potatisar bland blommorna och igår kom hon in med detta finns nog kvar till några fler kok Hittade billig Picknick bog på Coop som med salt, peppar, soya och ostronsås blev mycket god Godast blir ju såsen när man använder stekskyn, det är så man bara kan äta sås och potäter Ändrades Augusti 20, 2012 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Ett annat tips om ölsuget skulle fattas är knäckebröd , kaviar ,hackad lök och dill på toppen Sakna ölsug, hur är det möjligt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Sakna ölsug, hur är det möjligt? Ja säg det ,men på den tiden jag drack en eller 2 lådor om dagen ,hände det ibland att jag blev mättad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu