Jump to content
IGNORERAD

Vad åt Ni idag? Bildtråd.

Swemag

Recommended Posts

Dessa med skink och västerbottenostpaj + div goda ostar

post-3485-0-08129300-1345360873.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Ett litet mellanmål :)

Knäckbröd, Kalles dillkaviar och Serano-skinka.

Det blev ski. , upps (där var det nära 2 veckor i finkan :D ) jag menar det blev väldigt gott :thumbsup:

post-5641-0-58807100-1345359791.jpg post-5641-0-86438000-1345359814.jpg

Prova med bara Kaviar och strö färsk Dill ovanpå ,stor skillnad

Dela på andra sajter

frukosten börjar bli lite av man tager vad man haver...behöver handla men orka gå ca 2,5km te centrum.

rågbröd med leverpastej och rödkål,rågbröd med makrill i tomatsås och digestive med smör och gräddost o en kopp kaffe.

post-6787-0-53757200-1345368261_thumb.jp

memma bra men björta bäst.

Dela på andra sajter

Idag blev det söndagsbuffe på Beefeater, Soi Diana

post-5965-0-53737300-1345370015.jpg

Den är helt ok ,smaklig spis din gamle räv

Dela på andra sajter

Testade den här creolwoken igår på Kalaset. Starkt å gôtt.

Every saint has a past and every sinner has a future.

Dela på andra sajter

Pulvermos och köttbullar.

Eftersom jag har en thaifru som inte ens är hälften så gammal som mig så måste jag ju se till att bli jättegammal,

minst 100 år då börjar hon närma sig 50 och antar jag kanske bli mogen och stå på egna ben och försörja sig själv.

Försöker följa råden här och äter mamma scans köttbullar som enligt någon här på forumet innehåller massor med konserveringsmedel

och det måste ju vara bra om man ska bli så gammal som jag vill.

Köpte dock fel denna gång och fick coop`s egna vilket inte var så lyckat då smaken inte var så bra.

Läste på påsen och det stod att endast lite konserveringsmedel var tillsatt så det förklarar den lite sämre smaken.

bor i Korat.

Dela på andra sajter

Pulvermos och köttbullar.

Eftersom jag har en thaifru som inte ens är hälften så gammal som mig så måste jag ju se till att bli jättegammal,

minst 100 år då börjar hon närma sig 50 och antar jag kanske bli mogen och stå på egna ben och försörja sig själv.

Försöker följa råden här och äter mamma scans köttbullar som enligt någon här på forumet innehåller massor med konserveringsmedel

och det måste ju vara bra om man ska bli så gammal som jag vill.

Köpte dock fel denna gång och fick coop`s egna vilket inte var så lyckat då smaken inte var så bra.

Läste på påsen och det stod att endast lite konserveringsmedel var tillsatt så det förklarar den lite sämre smaken.

Ja det är ju bra att du börjat läsa vad du får i dig ,jo jag tycker synd om dig he he, tråkigt att ni inte orkar skala av några potatisar

Dela på andra sajter

Ja det är ju bra att du börjat läsa vad du får i dig ,jo jag tycker synd om dig he he, tråkigt att ni inte orkar skala av några potatisar

Sån potatis som man köper kan man väl inte äta, jag har personligen sett att dom sprutar koskit på åkrarna där dom ska odlas.

Sedan har jag hört att dom även sprutar antimögelmedel på dom, och så gammal att jag börjar mögla tänker jag inte bli.

bor i Korat.

Dela på andra sajter

Sån potatis som man köper kan man väl inte äta, jag har personligen sett att dom sprutar koskit på åkrarna där dom ska odlas.

Sedan har jag hört att dom även sprutar antimögelmedel på dom, och så gammal att jag börjar mögla tänker jag inte bli.

Jag har personligen spridit koskit på åkrarna , men ej antimögel

Ja nu får du bestämma dig , först ska du bli 100 sedan bara 80 för då börjar väl möglet komma he he

Ändrades av Sam sip sam
Dela på andra sajter

Blev beef med Holy basil nånting seasoningmix köpt i Thai, satans starkt iallafall

Dra åt h-e vad starkt

Damen min brukar köpa en del sådanadär påsar, jag har dock för mig att hon delar upp innehållet på flera måltider, även om hon är Thai, så om du tog allt på en gång var det nog därför det blev starkt, men friskt vågat iaf. :thumbsup:

Mvh

BBJ

:wai:

Nytt år - nya möjligheter!

Dela på andra sajter

Varför i h-e ska man trycka i sig sån här skit för såfort man blir lite rastlös??? :13: :13: :52::angry2:

Obegripligt fattar nada

Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Blev beef med Holy basil nånting seasoningmix köpt i Thai, satans starkt iallafall

Holy basil är den basilikan som används i bl.a. Kha Paow.

Antagligen basilika, vitlök och chili i din påse.

Med vänlig hälsning,

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Det blev grillad vildsvinsstek med kantarellsås vinbärsgele o kokta päron till detta..

post-5021-0-42764200-1345388664_thumb.jp

post-5021-0-06011400-1345388754_thumb.jp

FF

Det Kan du få bjuda på när jag tittar förbi

Dela på andra sajter

Lite frukost i Borlänge. Se hur man ska få tiden att gå resten av helgen..

Löksill, skärgårds sill, leverpastej macka med bostongurka och jordgubbs oboy!

Synd man inte visste om det, har ju själv vart i Borlänge hela helgen, på sveriges största moppeträff, du måste ha kännt av blåröken :thumbsup:

Och hade 2 moppar med mej

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...