Guest Gawar Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 du var bara tvungen o visa mig pizzan va?fan nu måste jag ringa alla 473 pizzerior i tanum o fråga om dom kör hem. eller så kan du skicka retserna te mig me ilfrakt Bilden är tagen igår, så sitter just nu och trycker i mig resterna . Sitter inte du ute i regnet å skruvar? SKÅL! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 du var bara tvungen o visa mig pizzan va?fan nu måste jag ringa alla 473 pizzerior i tanum o fråga om dom kör hem. eller så kan du skicka retserna te mig me ilfrakt Annars får du komma hit päramos ,gräddsås eller kantarellsås ,Köttbullar,kokta morötter,heminlagd gurka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Bilden är tagen igår, så sitter just nu och trycker i mig resterna . Sitter inte du ute i regnet å skruvar? SKÅL! skruvat färdigt nu o sitter o torkar kläderna i hytten o tar mig en pils.hittade även en bit revbenspjäll som jag grillade i torsdag i bryne. memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Annars får du komma hit päramos ,gräddsås eller kantarellsås ,Köttbullar,kokta morötter,heminlagd gurka va gott det skulle vara me riktigt hemlagat.det slår pizza alla gånger.men jag hade iaf tur med vädret... memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 skruvat färdigt nu o sitter o torkar kläderna i hytten o tar mig en pils.hittade även en bit revbenspjäll som jag grillade i torsdag i bryne. Nu sitter jag å spelar Mötley Crue så det ekar i hela borlänge å dricker vodka. Mer party än denna låt framkallar blir det aldrig.. Bara kokainet som fattas :crazy: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 och nu lagar brorsan oxå till mat o jävlas med en fattig chaffis. som nam naa säger han och skrattar.varför valde du ditt yrke när man kan va hemma i helgen i stugvärmen... memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 och nu lagar brorsan oxå till mat o jävlas med en fattig chaffis. som nam naa säger han och skrattar.varför valde du ditt yrke när man kan va hemma i helgen i stugvärmen... Såg jäkla gott ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Såg jäkla gott ut jo brorsan fixar jäkligt god mat. memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Idag körde jag igång grillen. Om jag fortsätter att grilla kanske sommaren aldrig tar slut.hoppet är det sista som lämnar kroppen. Fläsk, pommes å bea. Några symboliska grönisar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Enkel men delikat måltid i bilder... råvarorna i tidigare inlägg. In med gratengen i ugnen 200 grader i 20 min, enkelt... funkar även med 30 - 40 min om ni miss timar tiden med köttet Salladsblad bör sköljas noggrant, mycke gift på bladen säger dom lärde. Rulla sedan ihop bladen för att enklare hacka dom i lämpliga storlekar Upplägg på enskild tallrik för sallad ryms aldrig på huvudtallriken, hiva på körsbärstomater... mums Dags att ta tag i köttet... ska vara riktigt smör och inte italienskt sörja har någon mäster kock (33) sagt här på forumet, bara att lyda. Man kan med fördel hälla i lite av marinaden i stekpannan före man brassar köttet När smöret slutar fräsa är det dags att kasta i gormé köttet Nu börjar det bli varmt i köket så glöm inte vätskepause, mycket viktigt för en lyckad middag Det tar sig... ca 10 min och lite yta så har du färdiga fläskbitar ' Bon apetit... en het chilli/beardnais så får du lite flashbacks från tidigare resor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 (ändrad) Sonens födelsedagsmiddag Ändrades Augusti 18, 2012 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Idag körde jag igång grillen. Om jag fortsätter att grilla kanske sommaren aldrig tar slut.hoppet är det sista som lämnar kroppen. Fläsk, pommes å bea. Några symboliska grönisar. Grilla utav bara fan då... Väldigt gult i björkana i Borlänge... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Grilla utav bara fan då... Väldigt gult i björkana i Borlänge... Vintern är nära där nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Vintern är nära där nu Bara elände.. Men ser ett litet litet litet ljus i tunneln =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 i dag blev det timjansklappad fläskstek i ugn på låg temp, rödvinsgräddsås o kokt potatis.. fantastiskt gott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Sonens födelsedagsmiddag Ja, ja pulvermos, mamma scan, frysta morötter. Nä, skämt o sido, ser väldigt gått ut! Övertygad om att sonen blev nöjd. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 nu e brorsan klar me maträtten.o riven chiliost på. han är med lem här på mpr men är lite blygsam av sig. memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Det blev några pågens mackor med tulips burkskinka o lite mellanmjölk till kvällsmål.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Det blev några pågens mackor med tulips burkskinka o lite mellanmjölk till kvällsmål.. FF Ett tips är att lägga på lite bea på en sådan macka, det lyfter smörgåsen en aning Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 en tårtbit o en lagrad rom.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nikkala Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 han är med lem här på mpr men är lite blygsam av sig hehe lite av en freudiansk felsägning där.. huvet ner i sanden och rumpan upp i skyn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 hehe lite av en freudiansk felsägning där.. hehe,dom flesta är nog med lem här.medveten felskrivning men man vet ju aldrig memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Det blev några pågens mackor med tulips burkskinka o lite mellanmjölk till kvällsmål.. FF Ett tips är att lägga på lite bea på en sådan macka, det lyfter smörgåsen en aning Senap för bövelen!! Skinka o senap slår aldrig fel Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Ugs bakad korv med senap och lök. Till det hemma gjord potatismos gjord med smör och grädde. Gott var det. Ha en bra dag. Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Ett litet mellanmål Knäckbröd, Kalles dillkaviar och Serano-skinka. Det blev ski. , upps (där var det nära 2 veckor i finkan ) jag menar det blev väldigt gott Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu