Guest Fredman Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Lite Thaislafs på lokal, riktigt gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 en liten aptitretare i eftermidagssolen...räk o parmesanröra på vitlökscrostini, ett glas vitt till frugan o en god öl till mig... oooh så gott!!! Jag ser att bantningen går utmärkt. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 fredagskvällsmat: ugnsstekt röding med purjo o citron, gojsar runt med grädde o lite kycklingbuljong+ en liiten skvätt vittvin.. fantastiskt gott!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 fredagskvällsmat: ugnsstekt röding med purjo o citron, gojsar runt med grädde o lite kycklingbuljong+ en liiten skvätt vittvin.. fantastiskt gott!!!!! bilderna i fel ordning... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Jag ser att bantningen går utmärkt. Mvh. borje222 7kg ner på tre veckor.. tror det är bra att det inte går för fort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 7kg ner på tre veckor.. tror det är bra att det inte går för fort. Starkt jobbat, är det inte för jävligt att livets goda är fettbildande eller omoraliskt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MINI Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 bra gjort , med era pomfrit feta fingrar Tid och pengar är det enda jag har! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 bra gjort , med era pomfrit feta fingrar pomfrit? bra uppmärksamhet med din feta skalle! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 bra gjort , med era pomfrit feta fingrar ? ? Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MINI Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Övervikt!!! Tid och pengar är det enda jag har! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Övervikt!!! Vilken sten kröp du upp under ifrån då... "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MINI Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Väfla!!! Tid och pengar är det enda jag har! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Väfla!!! Lugna ned dig nu, det är ju ingen som hackar på dig för din dyslexi. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Lugna ned dig nu, det är ju ingen som hackar på dig för din dyslexi. ...eller MINI WINIE "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 En hemma gjord Lördags pizza. Skinka, salami och mycket tabasco Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Inte idag, men igår. Jag gillar egentligen inte tonfisk. I burkar. I SVTWorld sänder dom ibland reprier från ett matprogram från Danmark "AnneMat". Hon har några gånger tillagat färsk tonfisk. Nu har dom det på Makro, så jag bestämde mig för att pröva. Laddat att börja. OK Tonfisken. Jag kryddade med lite salt och nymalen kryddpeppar (?!). Man får inte ta ögonen från stekpannan. Det tar bara sekunder innan den är klar. En kompis tipsade om "topping". Champinjoner, rödlök och mycket smör. Det blev riktigt gott Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Idag är man gräsänkling FFF Ullared, då måste man fixa sin egen frukost.. Blev godkänt av FF i alla fall.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 bra gjort , med era pomfrit feta fingrar Vad duktig du är på att uppmuntra någon som försöker göra något åt sin vikt,gör du något mot din dyslexi? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Lite frukost i Borlänge. Se hur man ska få tiden att gå resten av helgen.. Löksill, skärgårds sill, leverpastej macka med bostongurka och jordgubbs oboy! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Lite frukost i Borlänge. Se hur man ska få tiden att gå resten av helgen.. Löksill, skärgårds sill, leverpastej macka med bostongurka och jordgubbs oboy! He he du är en riktig gourme , ska bli spännande att komma hem till dig i pattis på medda Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 He he du är en riktig gourme , ska bli spännande att komma hem till dig i pattis på medda Säg bara till dan innan så ska jag fixa kyckling i grönpepparsås å lite Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Säg bara till dan innan så ska jag fixa kyckling i grönpepparsås å lite Gärna råstekta potatis för ris äter jag inte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Gärna råstekta potatis för ris äter jag inte Mai pen rai! Rekomenderar själv potatis före ris.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Gärna råstekta potatis för ris äter jag inte Klito ris har jag hört att du slickat i dig iallafall Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 (ändrad) Klito ris har jag hört att du slickat i dig iallafall Jo du det är smarrigt Ändrades Augusti 18, 2012 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu