Guest Fredman Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Karma för bilderna, i övrigt, nej tack. Har svårt för icke döda ting... Mvh. borje222 Ja kan hålla med, det var lite vadslagning inblandat... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Godaste thai-salladen tycker jag. Serveras med fördel pissljummen med en iskall pilsner till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Det blev pasta carponara till lunch, funderar vad vi laga till middag.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Det blev pasta carponara till lunch, funderar vad vi laga till middag.. FF Förlåt, men det blev riktigt roligt när du fick in det finska uttalet i det skrivna ordet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Jaa vad skulle man äta idag! Hade några kalla kokta potatisar. Så det blev potatis plättar. Hade varit godare med lingon sylt men Macro har inte haft några lingon på länge. Men efterom jag inte är 40 än så gick det bra med barn sylt. Ha en bra dag Potatisplättar... Det kom jag ihåg från barndomen, skulle du vilja förmedla ett recept plz?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Potatisplättar... Det kom jag ihåg från barndomen, skulle du vilja förmedla ett recept plz?? Pannkaks smet men ha också i riven eller mosad kall kokt potatis. Mvh Surfaren Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Potatisplättar... Det kom jag ihåg från barndomen, skulle du vilja förmedla ett recept plz?? Det gör du utav överblivet potatismos slå i ett par ägg och rör om sedan slå i vetemjöl och rör ihop smeten ,sedan bara att steka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Blev ungstekt falukorv med hemlagad mos. Som min underbara fru lagat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Se Knasens lighttråd Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Godaste thai-salladen tycker jag. Serveras med fördel pissljummen med en iskall pilsner till. Jam-bon-sen (stort ? för stavningen), supergott men jag föredrar min dams variant med tigerräkor isf bläckfisk. Kul att du också tycker om den ljummen, mycket godare än kall tycker jag också, kall öl är den givna drycken för mig också. Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 En lameo med gröna ärtor “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Blev lite grillat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 En lameo med gröna ärtor same same to lunch /enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 (ändrad) Home Made Rolling Meatballs! Potäter & Lingon PS:Lika bra som 33:ans Hm Hi Hi!? Ändrades Augusti 17, 2012 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Glömde bild Hi Hi Nu!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Grillad Kyckling med kaninfoder samt Creme fraise och sötsur sås "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Nu var lilla Ea på besök på kvällskvisten.. Detta blev Ea bjuden på.. FFs fuskgrill är lätt att tända o använda. Köpa lite fuskbea, funkar för oss.. Mätta o belåtna blev vi alla... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Blev Entrecotemacka idag. Fint rare-MediumRare stekt. Mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Nu sprack hälsoförsöket,grabben och jag har delat på en kebabpizza :y11: Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Nu sprack hälsoförsöket,grabben och jag har delat på en kebabpizza :y11: Skönt att höra präktfarbror, du är så jäkla präktig mellan varven... Å vi som känner dej vet att det luktar skit i ändan på dej åxå. Puss Brollan. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Skönt att höra präktfarbror, du är så jäkla präktig mellan varven... Å vi som känner dej vet att det luktar skit i ändan på dej åxå. Puss Brollan. Ja Du har väl bara sadel i Skogen??? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Ehh i got a big gun, and i know how to use it.. Sadel?? Don't get high on your own supply... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 en liten aptitretare i eftermidagssolen...räk o parmesanröra på vitlökscrostini, ett glas vitt till frugan o en god öl till mig... oooh så gott!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Idag blev det enkel och samtidigt klassiskt. Västerbotten paj, med kantarell och lite grönt. Har ni denna lilla rätt på tex. kräftskivan lovar jag att den uppskattas! Det som skiljer en "vanlig" paj, från dessa är ca. 1/3 del grahamsmjöl, (förutom Västerbotten osten.) Stek svamp, förgrädda pajen. Mycket ost i fyllningen... Ja, lite enkel fredags mat. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Idag blev det enkel och samtidigt klassiskt. Västerbotten paj, med kantarell och lite grönt. Har ni denna lilla rätt på tex. kräftskivan lovar jag att den uppskattas! Det som skiljer en "vanlig" paj, från dessa är ca. 1/3 del grahamsmjöl, (förutom Västerbotten osten.) Stek svamp, förgrädda pajen. Mycket ost i fyllningen... Ja, lite enkel fredags mat. Mvh. borje222 oooh fantastiskt gott!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu