mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 12, 2012 Dela Inlagd Augusti 12, 2012 SJ's chicken and BBQ-wrap med ett glas chilenskt... Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 12, 2012 Dela Inlagd Augusti 12, 2012 Det blev ett par stekta ägg mackor på hederlig skogaholmslimpa o ett glas mjölk.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 12, 2012 Dela Inlagd Augusti 12, 2012 FF prova samma rätt men med stekt surdegsbröd istället (helst 3-4 dagar gammalt ) sånt jäkla lyft. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 12, 2012 Dela Inlagd Augusti 12, 2012 Blåbärspaj och ananaspaj enl. Pins recept,till det en krämig marsansås.Say no more.mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Augusti 12, 2012 Dela Inlagd Augusti 12, 2012 Blev en burgare...hade lite gammal potatis, till pommesen, Helt ok. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 12, 2012 Dela Inlagd Augusti 12, 2012 Borje. Dubbelfrterar eller panerar du pomfritten? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Augusti 12, 2012 Dela Inlagd Augusti 12, 2012 Frun gör någon form av Thai köttbullar till middag Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Augusti 12, 2012 Dela Inlagd Augusti 12, 2012 Borje. Dubbelfrterar eller panerar du pomfritten? Först friterar jag i ca. 4-6 min, ställer i kylen till nästa dag, slår av vattnet som bildas, sen kan den frysas eller friteras som vanligt. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 13, 2012 Dela Inlagd Augusti 13, 2012 Enkel men god frukost, två ägg over and easy på lite rågbröd.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Augusti 13, 2012 Dela Inlagd Augusti 13, 2012 Frun gör någon form av Thai köttbullar till middag Frun blev arg då jag sa att det var köttbullar det är tydligen någon form av kaka fylld med fläsk köt hon bakade även några till olika sorter av kakor/godis Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 13, 2012 Dela Inlagd Augusti 13, 2012 Idag blev det grillad kycklingfile med curryris,till det minimjölk. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 13, 2012 Dela Inlagd Augusti 13, 2012 Frun blev arg då jag sa att det var köttbullar det är tydligen någon form av kaka fylld med fläsk köt hon bakade även några till olika sorter av kakor/godis Ha ha ja då förstår man läget! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 13, 2012 Dela Inlagd Augusti 13, 2012 Dagens lunch-buffé på Grill 1 - Salsiccia med italiensk bönragu 2 - Lax med räkor, tomat och vitlök 3 - Pasta med saffran, musslor och spenat Kombinerade 1:an och 3:an Kollegan tog av alla 3 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 13, 2012 Dela Inlagd Augusti 13, 2012 Alla har väl förstått att FF gillar potäter med sås, tdag fick jag lite köfärslimpa till.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Augusti 13, 2012 Dela Inlagd Augusti 13, 2012 Alla har väl förstått att FF gillar potäter med sås, tdag fick jag lite köfärslimpa till.. FF Det där som en del påstår att man går upp i vikt om man äter mycket potäter kan inte stämma ! Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karlarpsmetz Inlagd Augusti 13, 2012 Dela Inlagd Augusti 13, 2012 Lite Pad Kee Mao och Kai Dao Mvh Karlarpsmetz Djai yen yen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 14, 2012 Dela Inlagd Augusti 14, 2012 2 simpla Dagobertare till frukost; ägg ost leverpastej på rågkusar.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 14, 2012 Dela Inlagd Augusti 14, 2012 Ägg å anjovis till frukost Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 14, 2012 Dela Inlagd Augusti 14, 2012 (var)dagens sallad med 5 tillbehör; räkor, kräftstjärtat, ägg, lax och Tonfisk. Chili Lime Dressing.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Augusti 14, 2012 Dela Inlagd Augusti 14, 2012 Paj med kantarellfyllning + lite gräddstuvade och lite sallad till Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karlarpsmetz Inlagd Augusti 14, 2012 Dela Inlagd Augusti 14, 2012 Kotiaw med räkbullar och kyckling Mvh Karlarpsmetz Djai yen yen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Augusti 14, 2012 Dela Inlagd Augusti 14, 2012 Denna är garanterat fri från Svampinjoner av alla de slag, kycklinglår med paprika, tomat och skivad vitlök i lergryta med kokt ria Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 14, 2012 Dela Inlagd Augusti 14, 2012 Tove. Under din Avatar står det Med lem... Är det något jag missat?? Puss på dej gumman. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 14, 2012 Dela Inlagd Augusti 14, 2012 Här är en bild på mej å tjejjen... Tjejjen till vänster... Näää jag är inte OT å svamlar, jag visar bara en bild på hur maten såg ut för några månader sedan... http:// Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Augusti 14, 2012 Dela Inlagd Augusti 14, 2012 Odin din stackare!!! Vi ska nog prata särskrivning du och jag den 25:e tror jag. Tyckte det stod Utan Lem på din Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu