Maitan Inlagd Maj 13, 2010 Dela Inlagd Maj 13, 2010 clion jag har lite arboga leverpastej kvar (skivbar) men fan ingen saltgurka Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 13, 2010 Dela Inlagd Maj 13, 2010 Kör på det rysska sättet, dricksglas med vodka + en saltgurka “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 13, 2010 Dela Inlagd Maj 13, 2010 (ändrad) Ja jäklar Clirre började du redan med en clirr klockan 6:56 Själv fick jag vänta till jouren slutade 12:00.........Skål tamme fan Ändrades Maj 13, 2010 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 13, 2010 Dela Inlagd Maj 13, 2010 Potatiskroketter och köttbullar,riktig ungkarlsmat Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 13, 2010 Dela Inlagd Maj 13, 2010 (ändrad) Ja jäklar Clirre började du redan med en clirr klockan 6:56Postade en bild vakna kallsvettig de e ju röd dag idag nä ja skoja får försöka likna Enis men de e svårt prova dom där fruktölen i dag fy fan va äckligt Det e pojkjäkelns fel han bara hetsar clirre Ändrades Maj 13, 2010 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 13, 2010 Dela Inlagd Maj 13, 2010 vakna kallsvettig de e ju röd dag idag nä ja skoja får försöka likna Enis men de e svårt Det e pojkjäkelns fel han bara hetsar clirre Tillverkade en "bucket" av det jag hade hemma /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 14, 2010 Dela Inlagd Maj 14, 2010 5555555 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 14, 2010 Dela Inlagd Maj 14, 2010 Inte jag bakom spakarna idag... "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 14, 2010 Dela Inlagd Maj 14, 2010 Var på ica å handla och där hade dom provsmakning av Gotland potatissallad med smak av ramslök å tryffel så det smaka bra.till de fick det bli Sibylla grillkorv original klassiker lite castello Danabluost körsbärstomat gurka Det sköljdes ner med Nils Oscar God Lager Efter måltiden blev det till å försöka få lite färg på den bleka lekamen tillsammans med en låda Bereich Nierstein När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 15, 2010 Dela Inlagd Maj 15, 2010 Clirre har du tutat i dig tetran ännu? Grillat idag. Grillad lime och blodapelsinmarinerad niltilapia med dragon och oregano-klyftpotatis. Till detta smörkoktasparrisar samt en aioli... /eNis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 16, 2010 Dela Inlagd Maj 16, 2010 Yes idag blir det Nötstek på fransyska med potatismos,svartvinbärssås och lite grönsaker. Efterätt blir äppelknyten med vaniljsås! Mvh Svampen! Ps"Gött me en kall Porter till"! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 16, 2010 Dela Inlagd Maj 16, 2010 (ändrad) Clirre har du tutat i dig tetran ännu? Grillat idag. Grillad lime och blodapelsinmarinerad niltilapia med dragon och oregano-klyftpotatis. Till detta smörkoktasparrisar samt en aioli... /eNis Ingen grillning regn Men måste rekommendera ett av dom goaste ölen jag smakat den lilla sötnosen till vänster niltilapia va e det Ändrades Maj 16, 2010 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 16, 2010 Dela Inlagd Maj 16, 2010 Det är ju söndag så det blir finpytt i panna Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 16, 2010 Dela Inlagd Maj 16, 2010 Det är ju söndag så det blir finpytt i panna Kan man få ett foto på denna kulinariska rätt tro När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Maj 16, 2010 Dela Inlagd Maj 16, 2010 Här kommer den Mvh Maitan TT 5,2 är fint. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Maj 16, 2010 Dela Inlagd Maj 16, 2010 blev bara nån baguette på väg till arn, nu tuggar jag i mig ett knippe heineken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Maj 18, 2010 Dela Inlagd Maj 18, 2010 Efter 3 dagar som gräsänkling kände jag mig nödgad att ställa mig vid spisen, fick ihop en bit kyckling, kokt potatis och nån sås i påse, cafe paris, tom lite grönsaker. (Ok kycklingen hade frun fixat innan hon åkte) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 18, 2010 Dela Inlagd Maj 18, 2010 Välkommen i Köket det blir plus När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 18, 2010 Dela Inlagd Maj 18, 2010 En snabbis i dag :o Det du Enis När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Maj 18, 2010 Dela Inlagd Maj 18, 2010 Grillpremiär idag.. Kunde tyvärr bara dricka Trocadero då jag skulle skjutsa hem morsan efteråt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Maj 18, 2010 Dela Inlagd Maj 18, 2010 Grillpremiär idag.. Kunde tyvärr bara dricka Trocadero då jag skulle skjutsa hem morsan efteråt Det såg riktigt mumsigt ut. Och Trocadero är en gammal klassiker, den och Champis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Maj 18, 2010 Dela Inlagd Maj 18, 2010 F*n att man ska behöva bli påmind av MPR att äta. Har helt glömt bort det idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Maj 18, 2010 Dela Inlagd Maj 18, 2010 Vi åt Pat Pat sai moo.pat vun sin sai kai. Dom skrattar åt min stavning. men va fan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 18, 2010 Dela Inlagd Maj 18, 2010 Tisdag så det blev stekt fläsk med potatis å löksås “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 18, 2010 Dela Inlagd Maj 18, 2010 Blev lite godsaker på cherrys sai sam / soi bongkot Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu