Guest Fredman Inlagd Augusti 11, 2012 Dela Inlagd Augusti 11, 2012 Ska bli lite saltgurka, trots eländig dill. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 11, 2012 Dela Inlagd Augusti 11, 2012 Kaffe och vaniljglass med nyplockade blåbär Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Augusti 11, 2012 Dela Inlagd Augusti 11, 2012 Idag blev det lite chilli con carne, med lite nybakat bröd. Detta borde vara en maträtt för måne, som pratar om trög mage... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Augusti 11, 2012 Dela Inlagd Augusti 11, 2012 Frukost på Ikea och nu blir det Vätterngodis Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Augusti 11, 2012 Dela Inlagd Augusti 11, 2012 Det blev hamburge tallrik till frukost/lunch och en stor peppsi Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Augusti 11, 2012 Dela Inlagd Augusti 11, 2012 Frukost på Ikea och nu blir det Vätterngodis Otroligt, fast jag vet det från förut så blev jag återigen överraskad. Köpte förra veckan färska Turkiska kräftor, vilken jädrans skillnad mot dom Svenska . Det skall vara Svenska kräftor dom andra är bara nåt substitut . Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 11, 2012 Dela Inlagd Augusti 11, 2012 när jag vaknade stod detta på spisen: gaeng om (gryta med fläkkött o squash).. jättegott! frugan var hos grannen o byggde pool... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 11, 2012 Dela Inlagd Augusti 11, 2012 Svenska Flodkräftan finns bara kvar på ett fåtal ställen PGA inplanterad Signal som Vättern! Jag själv får Singnal från hjälmaren tror att det beror på tillagning samt att dom inte varit frysta i ett antal år och omkokta! Nä Porter,dillkronor,grovsalt,socker & att dom är färska är melodin! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 11, 2012 Dela Inlagd Augusti 11, 2012 Kebabtallrik på Dallas-baren (Sibylla) Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 11, 2012 Dela Inlagd Augusti 11, 2012 Kan ni gissa vad FF åt ikväll, en överraskningsmiddag blev det.. Det var alldeles utmärkt, det var länge sen man åt det... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 11, 2012 Dela Inlagd Augusti 11, 2012 (ändrad) Vi tänder på igen.. Med vänlig hälsning, Ändrades Augusti 11, 2012 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 11, 2012 Dela Inlagd Augusti 11, 2012 Entrecote Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Augusti 12, 2012 Dela Inlagd Augusti 12, 2012 Det blev kräftor från Makro igen. Raaap. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Augusti 12, 2012 Dela Inlagd Augusti 12, 2012 Det blev kräftor från Makro igen. Raaap. Trevliga bilder Keithan. Har du ett ungefärligt kilo pris för dessa? Är de säsongsvara även i Thai.? Kanske något man kan köpa och ta med sig till byn i vinter... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Augusti 12, 2012 Dela Inlagd Augusti 12, 2012 (ändrad) Trevliga bilder Keithan. Har du ett ungefärligt kilo pris för dessa? Är de säsongsvara även i Thai.? Kanske något man kan köpa och ta med sig till byn i vinter... Mvh. borje222 1. Dom här gick lös på 640 Baht/kg. Dom här fyra kostade 220 Baht. 2. Vet inte. Makro här i Hua Hin är ganska nyöppnat och kräftorna har funnits hela tiden. Ändrades Augusti 12, 2012 av Keithan Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 12, 2012 Dela Inlagd Augusti 12, 2012 Det blev kräftor från Makro igen. Raaap. Ser verkligen smarrigt ut detta, nu har du nog ställt till så att jag är tvungen att ta en sväng in till Korat de närmaste dagarna för att se om det även finns på Macro där Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Augusti 12, 2012 Dela Inlagd Augusti 12, 2012 Igårkväll blev det grillning innan vi tittade på nä lindbäck tog sin första GP-seger, grattis imorse blev det havregrynsgröt med äppelmos efter en rask 8 km promenad mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 12, 2012 Dela Inlagd Augusti 12, 2012 Kålpudding men jag hade inte råd med några snabba kolhydrater men det funkar bra ändå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 12, 2012 Dela Inlagd Augusti 12, 2012 Det blev fuskgrillad fattigmansfuskytterfile med rosepepparsås o lite potäter... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 12, 2012 Dela Inlagd Augusti 12, 2012 Kebabpizza. Sista helgen som gräsänkling. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Augusti 12, 2012 Dela Inlagd Augusti 12, 2012 Nytrillade köttbullar och gräddkokt spetskål Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 12, 2012 Dela Inlagd Augusti 12, 2012 Helgrillad benfri kottletrad ... med svampsås... Sam Sip Sam. ing gnäll på potatisen nu då jag fyndade på Coop idag 149 kr. för en snurrmaskin. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Augusti 12, 2012 Dela Inlagd Augusti 12, 2012 Eftersom vi var på en liten utflykt idag då var det snabb mat. liksom typ Liksom fjäderfä med typ wokade grönsaker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 12, 2012 Dela Inlagd Augusti 12, 2012 Helgrillad benfri kottletrad ... med svampsås... Sam Sip Sam. ing gnäll på potatisen nu då jag fyndade på Coop idag 149 kr. för en snurrmaskin. /Enis Underbart alltid bra med lite snurr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Augusti 12, 2012 Dela Inlagd Augusti 12, 2012 Helgrillad benfri kottletrad ... med svampsås... Sam Sip Sam. ing gnäll på potatisen nu då jag fyndade på Coop idag 149 kr. för en snurrmaskin. /Enis Äntligen...skalade potatisar... Egentligen är du värd extra karma... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu