mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 9, 2012 Dela Inlagd Augusti 9, 2012 Köpepizza... "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karlarpsmetz Inlagd Augusti 9, 2012 Dela Inlagd Augusti 9, 2012 (ändrad) Kräfsakalas i Löberöd med mor far o lillebror (en av dem) Ändrades Augusti 9, 2012 av karlarpsmetz Mvh Karlarpsmetz Djai yen yen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 9, 2012 Dela Inlagd Augusti 9, 2012 Kräfsakalas i Löberöd med mor far o lillebror (en av dem) Ser härligt ut, jag blev sugen på både kräftor och att skaffa mig hängslen, klart underskattat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Augusti 9, 2012 Dela Inlagd Augusti 9, 2012 Inga konstigheter idag, en simpel stekt ris med fläsk, svamp, lite grönt, och ett par ägg, Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karlarpsmetz Inlagd Augusti 9, 2012 Dela Inlagd Augusti 9, 2012 (ändrad) Ser härligt ut, jag blev sugen på både kräftor och att skaffa mig hängslen, klart underskattat! Ja farsgubben bantar med kak/bakelsemetoden (mindre lyckat) då kan det vara bra med hängslen för att hålla kvar byxorna så att de inte rymmer sin väg 555 skicka din adress med pm så ska jag skicka ett par av hans hängslen till dig om du nu är sugen hahaha Ändrades Augusti 9, 2012 av karlarpsmetz Mvh Karlarpsmetz Djai yen yen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Augusti 9, 2012 Dela Inlagd Augusti 9, 2012 (ändrad) Nu puttrar en Gulaschsoppa på spisen det blir god kvälls mat med ny bakat oregano bröd Ändrades Augusti 9, 2012 av Hua Hin Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 10, 2012 Dela Inlagd Augusti 10, 2012 Denna helgen med västgötaträff lär ju inte bli nyttig så då är det väl lika bra att gå " all-in ". manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Augusti 10, 2012 Dela Inlagd Augusti 10, 2012 RisiFrutti och en prozac. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 10, 2012 Dela Inlagd Augusti 10, 2012 Fredagsmys på Minera bestående av Skaldjurs-canapé och Fläskfilé Nobis Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 10, 2012 Dela Inlagd Augusti 10, 2012 RisiFrutti och en prozac. Du saknar tydligen rislandet väldigt mycket manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 10, 2012 Dela Inlagd Augusti 10, 2012 Pasta Mare enligt konstens alla regler. Tidig middag pga handboll som ska sköljas ned med en Marlborogh. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 10, 2012 Dela Inlagd Augusti 10, 2012 Som tam och vatten i väntan på att de ska ringa.I morgon ska jag ge mig på att göra fläsklägg och rotmos,ska bli spännande. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Augusti 10, 2012 Dela Inlagd Augusti 10, 2012 Som tam och vatten i väntan på att de ska ringa.I morgon ska jag ge mig på att göra fläsklägg och rotmos,ska bli spännande. Inte bara spännande .det är jä..t gott Själv skall jag göra gråddstuvad spetskål o köttbullar imorgon Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Augusti 10, 2012 Dela Inlagd Augusti 10, 2012 På väg in i ugnen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Augusti 10, 2012 Dela Inlagd Augusti 10, 2012 .. nymuckad lyxpizza, upphälld virre och handboll på tv. Kan inte bli bättre! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 10, 2012 Dela Inlagd Augusti 10, 2012 (ändrad) Idag blev det BBQ. Tänk vilka underverk man kan göra med en Claes Ohlson grill för 129 SEK ... Ändrades Augusti 10, 2012 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 10, 2012 Dela Inlagd Augusti 10, 2012 wokad kycklinglever med kinesisk gräslök i ostronsås...fantastiskt gott!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Augusti 10, 2012 Dela Inlagd Augusti 10, 2012 Mycket och gott Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 10, 2012 Dela Inlagd Augusti 10, 2012 lite som tam gjord på morot o bladpersilja att äta till..jättegott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 10, 2012 Dela Inlagd Augusti 10, 2012 svettigt värre. mor, far och bror skulle swicha förbi och frugan arbetstränande på ett hak... Så det blev till att mecka till en engen potatissallad innehållande pärer, purjo, kapris, fransk senap, cremefraise och majonäs... Sedan en sallad med grönt och rött... samt lite oliver, bönor, pintjenötter och fetaost... Slutligen döna igång grillen och bränna på lite vildsvin... Medans man kolade på köttet så in i köket och dona sta med det söta efterpå. trädgårdens hallon, skogens båbär, potaismjöl och socker vändes ihop. i nästa bunke smör, mjöl, socker, hackad sötmandel och salta jornötter smula över till en paj in i ugnen... Det dög... /ENis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Augusti 11, 2012 Dela Inlagd Augusti 11, 2012 Brist på ost,blev en varm potatissallad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 11, 2012 Dela Inlagd Augusti 11, 2012 svettigt värre. mor, far och bror skulle swicha förbi och frugan arbetstränande på ett hak... Så det blev till att mecka till en engen potatissallad innehållande pärer, purjo, kapris, fransk senap, cremefraise och majonäs... Sedan en sallad med grönt och rött... samt lite oliver, bönor, pintjenötter och fetaost... Slutligen döna igång grillen och bränna på lite vildsvin... Medans man kolade på köttet så in i köket och dona sta med det söta efterpå. trädgårdens hallon, skogens båbär, potaismjöl och socker vändes ihop. i nästa bunke smör, mjöl, socker, hackad sötmandel och salta jornötter smula över till en paj in i ugnen... Det dög... /ENis Tack gode Gud för Janne... Hehe Puss på dej kompis Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Augusti 11, 2012 Dela Inlagd Augusti 11, 2012 Lillkrabbans frukost. Definitivt inte min. Jag slår nog till på rostade mackor med ost eller om jag har tur så får jag en omelett av Lillkrabban, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 11, 2012 Dela Inlagd Augusti 11, 2012 Hotellfrukost i örebro Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 11, 2012 Dela Inlagd Augusti 11, 2012 Hotellfrukost i örebro Så fick man besök på frukosten till denne välklädda man ha ha , not Så var bara att avsluta och ge sig ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu