måne Inlagd Augusti 9, 2012 Dela Inlagd Augusti 9, 2012 Palt Fritz.. Och nu koma? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 9, 2012 Dela Inlagd Augusti 9, 2012 Raggmunk med fläsk o lite lingon till.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 9, 2012 Dela Inlagd Augusti 9, 2012 Raggmunk med fläsk o lite lingon till.. FF Fira med en planka imorron då Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Augusti 9, 2012 Dela Inlagd Augusti 9, 2012 Och nu koma? Mja, nu fem timmar efter måltiden börjar koman släppa så pass att jag ska masa mig från soffan till sängen. I mina hemtrakter säger man inte paltkoma utan paltschwiimen Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 9, 2012 Dela Inlagd Augusti 9, 2012 Idag blev det ärtsoppa med slotts starka följt av pannkakor med hemgjord hallonsylt och grädde.Längesedan något smakade så gott Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Augusti 9, 2012 Dela Inlagd Augusti 9, 2012 Till lunch bidde det Goulashsoppa o pannkakor på Sockenplan Och ikväll snurra jag ihop några pannbiffar med lök och ett par köttbullar till Alec Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 9, 2012 Dela Inlagd Augusti 9, 2012 Frugans cross cooking är en ren njutning. Hon hävdar att cross cooking börjar bli riktigt hett även i Bkk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 9, 2012 Dela Inlagd Augusti 9, 2012 Frugans cross cooking är en ren njutning. Hon hävdar att cross cooking börjar bli riktigt hett även i Bkk. P.G.A Chilin eller????HI Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 9, 2012 Dela Inlagd Augusti 9, 2012 P.G.A Chilin eller????HI Delvis samt att det var tillagat av en thailänska... och lite fisksås och thai basil mm. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 9, 2012 Dela Inlagd Augusti 9, 2012 Frugans cross cooking är en ren njutning. Hon hävdar att cross cooking börjar bli riktigt hett även i Bkk. Prova Kha Paow renskav alt. Kha Paow viltskav med potatismos och lingon... AOM... Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 9, 2012 Dela Inlagd Augusti 9, 2012 Tap Anglaise, Rest. vikingen Hornsgatan Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 9, 2012 Dela Inlagd Augusti 9, 2012 Inga kulinariska höjdpunkter just nu.. På väg med buss till landet... Får nöja mig med jordnötter och lite chilenskt rödvin i plastmugg.. Och njuta av utsikten... Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 9, 2012 Dela Inlagd Augusti 9, 2012 Kvällsmat i Trelleborg! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 9, 2012 Dela Inlagd Augusti 9, 2012 Raggmunk med fläsk o lite lingon till.. FF när frugan fick se bilden skrek hon rätt ut :jag älskar raggmunk!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 9, 2012 Dela Inlagd Augusti 9, 2012 havets frukter med ett glas vitt eller två..fantastiskt!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Augusti 9, 2012 Dela Inlagd Augusti 9, 2012 Idag vart det smörgåstårta. Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 9, 2012 Dela Inlagd Augusti 9, 2012 Pat Kapaow Gai till medda "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 9, 2012 Dela Inlagd Augusti 9, 2012 FFF fixade lite kvällsmackor till OSet... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 9, 2012 Dela Inlagd Augusti 9, 2012 Kvällsmat i Trelleborg! Ser gott ut men nu får du e-nummerpolisen efter dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 9, 2012 Dela Inlagd Augusti 9, 2012 Ser gott ut men nu får du e-nummerpolisen efter dig. Den hajjar jag inte riktigt... Men de flesta olika typer av poliser brukar på ett eller annat sätt komma efter mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 9, 2012 Dela Inlagd Augusti 9, 2012 FFF fixade lite kvällsmackor till OSet... FF Var är Kaviaren "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 9, 2012 Dela Inlagd Augusti 9, 2012 Den hajjar jag inte riktigt... Men de flesta olika typer av poliser brukar på ett eller annat sätt komma efter mig Det är lugnt du får inte finkan eller ens böter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 9, 2012 Dela Inlagd Augusti 9, 2012 Ser gott ut men nu får du e-nummerpolisen efter dig. Hå hå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 9, 2012 Dela Inlagd Augusti 9, 2012 Var är Kaviaren Var inte orolig tuben stog bredvid, det kom kaviar på dom också.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 9, 2012 Dela Inlagd Augusti 9, 2012 Hå hå Sorry kunde inte låta bli! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu