Guest Gawar Inlagd Augusti 6, 2012 Dela Inlagd Augusti 6, 2012 Pga ös regn och full lastad trailer så blev de till å steka inne i bilen. E ju ändå bara en hyrbil Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 6, 2012 Dela Inlagd Augusti 6, 2012 (ändrad) Men herre min skaparee , förstöra kalvärsen med kapris , det har man i gammal unken mat för att föryngra smaken, inte i frächa grejer Vi har den uppenbarligen till olika saker och många med mig. Vore kanske dags att byta ut Annas kokbok? Det har gjorts nya recept sedan 50-talet. Unken mat har jag aldrig provat. http://www.tasteline...eceptSok/kapris Ändrades Augusti 6, 2012 av Abrafo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Augusti 6, 2012 Dela Inlagd Augusti 6, 2012 Pga ös regn och full lastad trailer så blev de till å steka inne i bilen. E ju ändå bara en hyrbil haha ditt lilla äckel .nu får luktar det fisk enda tills vi åker hem.hoppas det inte gör dig så upphetsad så du ej ser vägen...är du i norge igen kompis? memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 6, 2012 Dela Inlagd Augusti 6, 2012 haha ditt lilla äckel .nu får luktar det fisk enda tills vi åker hem.hoppas det inte gör dig så upphetsad så du ej ser vägen...är du i norge igen kompis? De gör inget, fisklukt e fint... Har ju kört fisk mellan norge å padborg så är van. Blir inte ens upphetsad längre... Japp kom nyss in i Norge. Står i Kongsberg... Ska lossa Östre Gaupen imon... Virke... Själv då? Stadsgårdkajen eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Augusti 6, 2012 Dela Inlagd Augusti 6, 2012 De gör inget, fisklukt e fint... Har ju kört fisk mellan norge å padborg så är van. Blir inte ens upphetsad längre... Japp kom nyss in i Norge. Står i Kongsberg... Ska lossa Östre Gaupen imon... Virke... Själv då? Stadsgårdkajen eller? nää,bara på helgerna.står på malmbyhus för tog mig inte längre.ska te karlstad o tibro imorrn.nästan bara sverige för min del nu. memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Augusti 6, 2012 Dela Inlagd Augusti 6, 2012 Stekt falukorv och potatismos! Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 6, 2012 Dela Inlagd Augusti 6, 2012 Två simpla mackisar till middag. Innehållande fint strimmlat sidfläsk, lök och trattisar. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd Augusti 6, 2012 Dela Inlagd Augusti 6, 2012 odengatan Stämmer bra. Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 6, 2012 Dela Inlagd Augusti 6, 2012 De gör inget, fisklukt e fint... Har ju kört fisk mellan norge å padborg så är van. Blir inte ens upphetsad längre... Japp kom nyss in i Norge. Står i Kongsberg... Ska lossa Östre Gaupen imon... Virke... Själv då? Stadsgårdkajen eller? Misstänker att du står i kongsvinger min gode herre, jasså farsans bira duger nu he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 6, 2012 Dela Inlagd Augusti 6, 2012 Misstänker att du står i kongsvinger min gode herre, jasså farsans bira duger nu he he Fick bara i mig halva ölen sen hällde jag ut resten... Hade bara 1 burk med mig så nu e de pepsi å laktosfri pucko som gäller resten av veckan... Japp kongsvinger.. Skrev fel tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 6, 2012 Dela Inlagd Augusti 6, 2012 Fick bara i mig halva ölen sen hällde jag ut resten... Hade bara 1 burk med mig så nu e de pepsi å laktosfri pucko som gäller resten av veckan... Japp kongsvinger.. Skrev fel tidigare Ska du till gaupen henger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 6, 2012 Dela Inlagd Augusti 6, 2012 Idag blev det spaghetti, typ... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 6, 2012 Dela Inlagd Augusti 6, 2012 Ska du till gaupen henger Nej men jag va mycket där när jag körde NK Spedition. Nu ska jag till Pretre i östre gausdal Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd Augusti 6, 2012 Dela Inlagd Augusti 6, 2012 Lättfil med nötter och torkad frukt Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 6, 2012 Dela Inlagd Augusti 6, 2012 Nej men jag va mycket där när jag körde NK Spedition. Nu ska jag till Pretre i östre gausdal Ok men du skrev gaupen he he ,blev faukorv med pepparotssås idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Augusti 6, 2012 Dela Inlagd Augusti 6, 2012 Misstänker att du står i kongsvinger min gode herre, jasså farsans bira duger nu he he var har vi dig idag min vän?det var ett tag sen. memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 7, 2012 Dela Inlagd Augusti 7, 2012 En mumsig soppa. En av mina favoriter Tom Yum Gai med cocosmjölk “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Augusti 7, 2012 Dela Inlagd Augusti 7, 2012 En mumsig soppa. En av mina favoriter Tom Yum Gai med cocosmjölk Rymde kycklingen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 7, 2012 Dela Inlagd Augusti 7, 2012 Rymde kycklingen? Den ville inte vara med på bild så gömde sig på botten “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 7, 2012 Dela Inlagd Augusti 7, 2012 Idag blev det latmansmat, tänkte jag måste ge Thaiköket i Graneberg en chans till, sa till om vad jag tyckte om maten senast, å se de skulle man inte ha gjort, reta en thaikärring för dålig mat Nu blev det en grön curry kyckling " gaeng kiao wan" å jävlar det brinner i käften fortfarande trots ölkylning lynn käkade kycklingspett satay gott men inte mer syftet med gnället har ju haft respons, så nästa gång kanske det blir lagom Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Augusti 7, 2012 Dela Inlagd Augusti 7, 2012 En rö fesk å sallad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 7, 2012 Dela Inlagd Augusti 7, 2012 Frugans försvenskade variant på thaislafs... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 7, 2012 Dela Inlagd Augusti 7, 2012 Färska Turkiska kräftor, färska räkor, rökta räkor, murkel och lanpate' Yammy Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 7, 2012 Dela Inlagd Augusti 7, 2012 Slank förbi söderhallarna idag och då är det lätt att slinka in här ... ... Och köpa lite brittiska chips, idag inköptes denna .. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Augusti 8, 2012 Dela Inlagd Augusti 8, 2012 Igår blev det chili con carne. Typ. http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu