Jump to content
IGNORERAD

Vad åt Ni idag? Bildtråd.

Swemag

Recommended Posts

Pga ös regn och full lastad trailer så blev de till å steka inne i bilen. E ju ändå bara en hyrbil :thumbsup:

Dela på andra sajter

Guest Fredman

Men herre min skaparee :crazy: , förstöra kalvärsen med kapris :ahh: , det har man i gammal :13: unken mat för att föryngra smaken, :not_i: inte i frächa grejer :bs_help:

Vi har den uppenbarligen till olika saker och många med mig. Vore kanske dags att byta ut Annas kokbok? Det har gjorts nya recept sedan 50-talet. Unken mat har jag aldrig provat.

http://www.tasteline...eceptSok/kapris

Ändrades av Abrafo
Dela på andra sajter

Pga ös regn och full lastad trailer så blev de till å steka inne i bilen. E ju ändå bara en hyrbil :thumbsup:

haha ditt lilla äckel :crazy: .nu får luktar det fisk enda tills vi åker hem.hoppas det inte gör dig så upphetsad så du ej ser vägen...är du i norge igen kompis?

memma bra men björta bäst.

Dela på andra sajter

haha ditt lilla äckel :crazy: .nu får luktar det fisk enda tills vi åker hem.hoppas det inte gör dig så upphetsad så du ej ser vägen...är du i norge igen kompis?

De gör inget, fisklukt e fint... Har ju kört fisk mellan norge å padborg så är van. Blir inte ens upphetsad längre...

Japp kom nyss in i Norge. Står i Kongsberg... Ska lossa Östre Gaupen imon... Virke... Själv då? Stadsgårdkajen eller?

Dela på andra sajter

De gör inget, fisklukt e fint... Har ju kört fisk mellan norge å padborg så är van. Blir inte ens upphetsad längre...

Japp kom nyss in i Norge. Står i Kongsberg... Ska lossa Östre Gaupen imon... Virke... Själv då? Stadsgårdkajen eller?

nää,bara på helgerna.står på malmbyhus för tog mig inte längre.ska te karlstad o tibro imorrn.nästan bara sverige för min del nu.

Dela på andra sajter

Två simpla mackisar till middag.

post-3356-0-87344600-1344279286_thumb.jp

Innehållande fint strimmlat sidfläsk, lök och trattisar.

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Misstänker att du står i kongsvinger min gode herre, jasså farsans bira duger nu he he

Dela på andra sajter

Misstänker att du står i kongsvinger min gode herre, jasså farsans bira duger nu he he

Fick bara i mig halva ölen sen hällde jag ut resten... Hade bara 1 burk med mig så nu e de pepsi å laktosfri pucko som gäller resten av veckan...

Japp kongsvinger.. Skrev fel tidigare :)

Dela på andra sajter

Fick bara i mig halva ölen sen hällde jag ut resten... Hade bara 1 burk med mig så nu e de pepsi å laktosfri pucko som gäller resten av veckan...

Japp kongsvinger.. Skrev fel tidigare :)

Ska du till gaupen henger

Dela på andra sajter

Ska du till gaupen henger

Nej men jag va mycket där när jag körde NK Spedition.

Nu ska jag till Pretre i östre gausdal

Dela på andra sajter

Nej men jag va mycket där när jag körde NK Spedition.

Nu ska jag till Pretre i östre gausdal

Ok men du skrev gaupen he he ,blev faukorv med pepparotssås idag

Dela på andra sajter

var har vi dig idag min vän?det var ett tag sen.

Dela på andra sajter

En mumsig soppa. En av mina favoriter Tom Yum Gai med cocosmjölk

post-3485-0-54423800-1344354454_thumb.jp

post-3485-0-87685200-1344354456_thumb.jp

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Rymde kycklingen? :wink:

Den ville inte vara med på bild så gömde sig på botten :crazy:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Idag blev det latmansmat, tänkte jag måste ge Thaiköket i Graneberg en chans till, sa till om vad jag tyckte om maten senast, å se de skulle man inte ha gjort, :crazy: reta en thaikärring för dålig mat :crazy:

Nu blev det en grön curry kyckling " gaeng kiao wan" å jävlar det brinner i käften fortfarande trots ölkylning :crazy:

lynn käkade kycklingspett satay gott men inte mer

syftet med gnället har ju haft respons, så nästa gång kanske det blir lagom :thumbsup:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Färska Turkiska kräftor, färska räkor, rökta räkor, murkel och lanpate' Yammy

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Slank förbi söderhallarna idag och då är det lätt att slinka in här ...

4e4634ec-5cfb-3e4b.jpg

... Och köpa lite brittiska chips, idag inköptes denna ..

4e4634ec-5d68-f8bd.jpg

Med vänlig hälsning,

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...