FF Inlagd Augusti 5, 2012 Dela Inlagd Augusti 5, 2012 Det blev lite rester frukost... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 5, 2012 Dela Inlagd Augusti 5, 2012 Vad blir det för brunch? Konserverinmgsmedel med ägg å bacon he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Augusti 5, 2012 Dela Inlagd Augusti 5, 2012 Vad blir det för brunch? O-skalade ägg med skalade räkor och ICA-smör. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 5, 2012 Dela Inlagd Augusti 5, 2012 Bidde lite äggröra. Lite till brunch och lite till marlådan. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Augusti 5, 2012 Dela Inlagd Augusti 5, 2012 gårdagens brunch på folkets kebab och efter det,några kalla på big ben. lite senare på kvällen grillat o kosken i stadsgården o huvudvärk idag. kan bli lite rajraj ibland för att liva upp helgerna... memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 5, 2012 Dela Inlagd Augusti 5, 2012 Jag stekte lite spättafile, till det lite räkor och potatis till lunch. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Augusti 5, 2012 Dela Inlagd Augusti 5, 2012 Blev något thaislafs med kyckling Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 5, 2012 Dela Inlagd Augusti 5, 2012 Idag vart det lite torsk, wokade grönsaker, potatis å remolaud sås Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 5, 2012 Dela Inlagd Augusti 5, 2012 Jag köpte några havkräftor (är det väl) på Makro och kokade. Hur skaffar man sånt där kort så man kan handla på Makro? Eller e det bara något jag fått för mig? Aldrig vart in där pga ryktet "att man kan inte betala med kontanter" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Augusti 5, 2012 Dela Inlagd Augusti 5, 2012 Hur skaffar man sånt där kort så man kan handla på Makro? Eller e det bara något jag fått för mig? Aldrig vart in där pga ryktet "att man kan inte betala med kontanter" Vem som helst kan handla på Makro med kontanter och utan kort. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 5, 2012 Dela Inlagd Augusti 5, 2012 Hur skaffar man sånt där kort så man kan handla på Makro? Eller e det bara något jag fått för mig? Aldrig vart in där pga ryktet "att man kan inte betala med kontanter" Du kan betala med kontanter ,du hämtar ett engångskort i receptionen innan du betalar ,köpte cigg en gång där längst ner i butiken där drar don en streck kod direkt att du är kontantkund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Augusti 5, 2012 Dela Inlagd Augusti 5, 2012 Kärringen åt Pizza Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Augusti 5, 2012 Dela Inlagd Augusti 5, 2012 Och jag en Filet mignon en liten stackare på 280 gram , större kunde man inte få! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Augusti 5, 2012 Dela Inlagd Augusti 5, 2012 På denna restaurang i Khao lak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 5, 2012 Dela Inlagd Augusti 5, 2012 Vem som helst kan handla på Makro med kontanter och utan kort. Du kan betala med kontanter ,du hämtar ett engångskort i receptionen innan du betalar ,köpte cigg en gång där längst ner i butiken där drar don en streck kod direkt att du är kontantkund Ok gött... Då ska jag testa de nästa gång... Verkar finnas en hel del man vill ha där =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 5, 2012 Dela Inlagd Augusti 5, 2012 Ok gött... Då ska jag testa de nästa gång... Verkar finnas en hel del man vill ha där =) Ja ta med dig en stor pick up Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 5, 2012 Dela Inlagd Augusti 5, 2012 Det blev mousakka till middag idag... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 5, 2012 Dela Inlagd Augusti 5, 2012 Idag ska det bli potatisplättar på det överblivna moset från igår Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Augusti 5, 2012 Dela Inlagd Augusti 5, 2012 Idag ska det bli potatisplättar på det överblivna moset från igår Blir det verkligen över någonting när du spist klart!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 5, 2012 Dela Inlagd Augusti 5, 2012 Blir det verkligen över någonting när du spist klart!!! Jo blev lite för mastig förätt igår Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Augusti 5, 2012 Dela Inlagd Augusti 5, 2012 Fläskkarre med pommes och bea Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Augusti 5, 2012 Dela Inlagd Augusti 5, 2012 Blev en potatisgratäng . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 5, 2012 Dela Inlagd Augusti 5, 2012 Vad blir det för middag? Pust svettigt jobb, får bli en matlagninspilsner.. Sådär.. Chili Con carne Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd Augusti 5, 2012 Dela Inlagd Augusti 5, 2012 En simpel schnitzel nedsköljd av en mycket god öl snitzeln Sent from my iPhone using Tapatalk thu sucker of al phones.. F. You Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Augusti 5, 2012 Dela Inlagd Augusti 5, 2012 Semesterns sista grillning, imorgon är det åter till kontoret Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu