mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 4, 2012 Dela Inlagd Augusti 4, 2012 Och adressen är ?? 33:an som har luren klar för att ringa taxi Nu är allt tyvärr slut.. Söderstadion nästa... Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 4, 2012 Dela Inlagd Augusti 4, 2012 Blev en Pad Thai från Maliwan´s Thaikök på Vaksalatorg för att få lite mer piff på käket så kryddar man extra med namplaprik Vill ni äta riktigt god gatumat i Uppsala så leta upp hennes vagn Bästa thaikäket i stan “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 4, 2012 Dela Inlagd Augusti 4, 2012 Rester från gårdagens köttfärs gratäng Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 4, 2012 Dela Inlagd Augusti 4, 2012 Fläskfilé med pepparsås och smörstekta kantareller och nypotatis. Fawking kådd aroj! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Juha Inlagd Augusti 4, 2012 Dela Inlagd Augusti 4, 2012 Råtta. Mycket ben, hur slaktar man en råtta? Svälj benen sa de, men de smak ingenting. Bröstkorgen var knaprig med benen och ganska mör. Om du skall äta råtta rekommenderar jag bröstkorgen.. Lex-Thaksin, 25,355 korruptionsfall ska få amnesti. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 4, 2012 Dela Inlagd Augusti 4, 2012 Lunch var det fredagsmýs på Minerva, Vasastan med Fläskfilé Nobis och västkust canapé Just nu räkmackor och bubblande rosévin hos syrran i Uddevalla Åhhh Minerva... Deras Kalvlever Anglaise... Jag hade gift mej med den kocken på rotmos när som helst. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Augusti 4, 2012 Dela Inlagd Augusti 4, 2012 Ja, nu var det dax igen, lite kräftor och västerbotten ost. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 4, 2012 Dela Inlagd Augusti 4, 2012 Räk och kräftsoppa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Augusti 4, 2012 Dela Inlagd Augusti 4, 2012 Morsan hade gjort fläskfilé och färskpotatis i ugn Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Juha Inlagd Augusti 4, 2012 Dela Inlagd Augusti 4, 2012 Ja, nu var det dax igen, lite kräftor och västerbotten ost. Mvh. borje222 Fan, Börje jag är så sugen efter 7 år i Thailand. Är du lite smygfinne, bordsduken är definitivt från det gamla Östra Sverige.. Lex-Thaksin, 25,355 korruptionsfall ska få amnesti. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Augusti 4, 2012 Dela Inlagd Augusti 4, 2012 Fan, Börje jag är så sugen efter 7 år i Thailand. Är du lite smygfinne, bordsduken är definitivt från det gamla Östra Sverige.. Mor min som sitter till bords är ett "krigsbarn" från Österbotten. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aki Inlagd Augusti 4, 2012 Dela Inlagd Augusti 4, 2012 Ikväll blir det stekt anka på bädd av taro & taan choi med lagrad specialsås på Canton House. Bra Kinakäk där! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 4, 2012 Dela Inlagd Augusti 4, 2012 Får nog göra ett temporärt uttåg ur denna tråd och kanske starta en lightversion. För det går fan inte att sitta och titta på all läcker mat som får det att vattnas i munnen när siffrorna på vågen ska reduceras Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 4, 2012 Dela Inlagd Augusti 4, 2012 Får nog göra ett temporärt uttåg ur denna tråd och kanske starta en lightversion. För det går fan inte att sitta och titta på all läcker mat som får det att vattnas i munnen när siffrorna på vågen ska reduceras Gör som jag Ge upp! “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 4, 2012 Dela Inlagd Augusti 4, 2012 Gör som jag Ge upp! Mja, kör jag hårt ett par månader så kan jag slarva ett år ungefär innan det börjar bli dags att ta tag i det igen. Gör det mest för att det blir så mkt enklare att jobba när man är i form Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 4, 2012 Dela Inlagd Augusti 4, 2012 Ikväll blev det potatisgratäng med västerbottensost med FFs fuskgrillade fläskfile. Eftersom man fuskgrillar kan man använda fuskmarinad. Lite grönt från landet måste man också ha.. Alla vi blev mätta med det vi lyckades få ihop.. Kvällens gäster, den enda som saknas är FF eftersom han fick hålla sig i bakgrunden o ta bilder.. FF . www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Augusti 4, 2012 Dela Inlagd Augusti 4, 2012 Snart så äter vi nybakat bröd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 4, 2012 Dela Inlagd Augusti 4, 2012 Gårdagens kvällsmat, det blev lite för många jäger då, så kablarna passa inte ihop med kameran i går kväll, gjorde ett nytt försök nu, då gick de bättre. Försöker fota en hackspett som käkar av vårt fågelbord, men snabb som sjutton, så när kameran kommer fram så sticker den. Fulfångade smådjäklar från dalom, men ackk sååå goa, nykokta med riktig krondill natirligtvis Lite att dricka till också Men nu kom vi in på kvällens mat, salladen va bäst jodå oxen va helt ok den också till å med katten gillade en liten smakbit Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 4, 2012 Dela Inlagd Augusti 4, 2012 (ändrad) Stekt orm som buzzen kalla den med svampsås( tack herr å fru Odin ) och potatismos på färskpotatis Ändrades Augusti 4, 2012 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Augusti 4, 2012 Dela Inlagd Augusti 4, 2012 Skulle ju ha lagt ut lite bilder på den färdiga moussen men det sket sig. Jag blev för salongsberusad innan jag kom på att jag skulle ta bilder och sen var det för sent. Gott med grillad fläskkarre och olika korvar i alla fall! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 4, 2012 Dela Inlagd Augusti 4, 2012 Färskpotatisen som blev över i från gårdagens middag tärnades och smörstektes. Grönsaksspett innehållande lök, paprika, tomat samt champinjoner på grillen. grillad burgare med grilladefranskbröd samt en härlig mögelost som förhöjde smaken. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 4, 2012 Dela Inlagd Augusti 4, 2012 Mest flytande föda idau Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Augusti 5, 2012 Dela Inlagd Augusti 5, 2012 Jag köpte några havkräftor (är det väl) på Makro och kokade. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Augusti 5, 2012 Dela Inlagd Augusti 5, 2012 Till frukost blev det havregrynsgröt med russin och en klick smör ( Solöga) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 5, 2012 Dela Inlagd Augusti 5, 2012 Vad blir det för brunch? "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu