mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 3, 2012 Dela Inlagd Augusti 3, 2012 (ändrad) Kanske var en bättre Entrecote nu Det var inte sämre kött, men anrättningen var lite blekare och Entrecoten lite konstigt kryddad med grovmald svartpeppar. En bra entrecote behöver bara lite salt och vitpeppar och smörstekt såklart. Bernaisesåsen var lite rödaktig .. Med vänlig hälsning, Ändrades Augusti 3, 2012 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 3, 2012 Dela Inlagd Augusti 3, 2012 Gourmekocken FF fixar lite mättnad på kvällskvisten.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 3, 2012 Dela Inlagd Augusti 3, 2012 Gourmekocken FF fixar lite mättnad på kvällskvisten.. FF Jag har inte sett till en planka på länge /Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 3, 2012 Dela Inlagd Augusti 3, 2012 Jag har inte sett till en planka på länge /Hn Finns ju inga riktiga potäter i dagsläget, men vänta bara snart kommer det också.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Augusti 3, 2012 Dela Inlagd Augusti 3, 2012 Finns ju inga riktiga potäter i dagsläget, men vänta bara snart kommer det också.. FF Den som spar han har...( men nu är de på dödsbädden...) Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Augusti 3, 2012 Dela Inlagd Augusti 3, 2012 Lite kryddad kyckling idag, Kapao gai, ( taskig stavning som vanligt...) Lite "färsk" bambu, plus "choppad" kyckling file. Pasta plus lite såser, och thai buljong. Lite "kapao blad", och stekt ägg. Enkelt och gott... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 3, 2012 Dela Inlagd Augusti 3, 2012 Fulfångade kräftor från dalom, nykokta idag, bild kommer senare, klarar nog inte av alla kablar ikväll ost från danmark, mmmmmmmmm, luktar om fingraran som från en sämre ryska Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 3, 2012 Dela Inlagd Augusti 3, 2012 Lunch var det fredagsmýs på Minerva, Vasastan med Fläskfilé Nobis och västkust canapé Just nu räkmackor och bubblande rosévin hos syrran i Uddevalla Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Augusti 3, 2012 Dela Inlagd Augusti 3, 2012 Nu har jag varit över hos grannen och de hade en tjejkompis över som gillar att baka bullar och liknande. Hon hade sovit över sen igår och passade då på att baka lite. Så nu har jag pressat i mig; Tre kanelbullar, fyra kokosbollar, en brownie, smakat lite cheesecake och en cup cake. Jag mår dåligt och vill sätta fingrarna i halsen... nästan. Cup caken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Augusti 3, 2012 Dela Inlagd Augusti 3, 2012 Nyss gjorde jag min chokladmousse som ska ätas i morgon. Smälte lite vit choklad över ett vattenbad. Hällde lite piskeflöde i en bunke. Och började vispa. (viktigt att vispa med en gaffel, annars blir det inte lika gott) Vispade tills grädden var hård. Sedan vispade jag ihop ett ägg. Och hällde i den smälta chokladen medan jag fortsatte att vispa. Lade i den vispade grädden. Och vände försiktigt ihop. Nu står allt i kylskåpet över natten innan det serveras med hallon rullade i socker. Bild på det kommer i morgon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Augusti 3, 2012 Dela Inlagd Augusti 3, 2012 Korv med bröd idag för mig och grabben. I morgon blir det nog sushi, tar lite bilder då. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 4, 2012 Dela Inlagd Augusti 4, 2012 Lite frukost innan man åker till stora stan.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 4, 2012 Dela Inlagd Augusti 4, 2012 Lite frukost innan man åker till stora stan.. FF Åh fan ska du in till Nyköping idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 4, 2012 Dela Inlagd Augusti 4, 2012 Lite parmaskinka, mozzarella och några gurkskivor till lunch. Till det iskall Trocadero. Gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 4, 2012 Dela Inlagd Augusti 4, 2012 (ändrad) Lite fläskkarre .. En enkel marinad.. En sallad... Nu behöver vi bara lite tur med vädergudarna.. Mvh Ändrades Augusti 4, 2012 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 4, 2012 Dela Inlagd Augusti 4, 2012 Gulash av högtsta burkkvalitet "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 4, 2012 Dela Inlagd Augusti 4, 2012 Gulash av högtsta burkkvalitet I morrn kommer korvgubben hit till stan, sen kan man göra riktig korvgulash med sting Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 4, 2012 Dela Inlagd Augusti 4, 2012 I morrn kommer korvgubben hit till stan, sen kan man göra riktig korvgulash med sting Var? Var? När? När? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 4, 2012 Dela Inlagd Augusti 4, 2012 Åh fan ska du in till Nyköping idag Visst är det så, nu är man hemma igen... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 4, 2012 Dela Inlagd Augusti 4, 2012 Var? Var? När? När? Grottsunda bandstolsvägen kl 12,00--13,00 Liljeforstorg vid Lidl 13,30--14,30 Ge honom ditt mobilnummer så får du SMS några dar före han kommer Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 4, 2012 Dela Inlagd Augusti 4, 2012 Marknadsgodis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Augusti 4, 2012 Dela Inlagd Augusti 4, 2012 Gulash av högtsta burkkvalitet Men Enis. Haru stampar på kameran ? Eller dregellinserna ? Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 4, 2012 Dela Inlagd Augusti 4, 2012 Nu börjar det röra på sig.. Mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 4, 2012 Dela Inlagd Augusti 4, 2012 (ändrad) Nu börjar det röra på sig.. Mvh Och adressen är ?? 33:an som har luren klar för att ringa taxi Ändrades Augusti 4, 2012 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 4, 2012 Dela Inlagd Augusti 4, 2012 Aom.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu