Jump to content
IGNORERAD

Vad åt Ni idag? Bildtråd.

Swemag

Recommended Posts

F-n Odin,i Surin äter man inte där super man.Förstör inte mitt rykte nu :whistle: Ha det gott kompis och hälsa alla :dance: Mvh Måne PS bor ni på Majestic eller.DS

Måne

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Mitt nya kök :drinks:

post-3713-127359729657_thumb.jpg

post-3713-127359731708_thumb.jpg

post-3713-127359733571_thumb.jpg

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

F-n Odin,i Surin äter man inte där super man.Förstör inte mitt rykte nu :whistle: Ha det gott kompis och hälsa alla :dance: Mvh Måne PS bor ni på Majestic eller.DS

Rum 512 e du på ingång?? Pilsnern e upphälld

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Åt för andra dagen iföljd frukostbuffe på Apex hotel vid Second road/soi 10 i Pattis.

Bacon+äggröra på rostat bröd, Thaisoppa med kål, köttfärs och tofu, Kao pad moo med ett stekt ägg och lite blandad thaimat sedan en omelett och ett par korvar och lite mer Bacon (mycket ägg blev det), testade spagetti bolognesen (skippade mycket).

Avslutade med ett par desserter och lite frukt, sköljde ner med 2 koppar kaffe, vatten och apelsinsaft.

Allt till det facila priset av 110 bath.

Frukost buffen e öppen till 13:30 alla dagar :great:

Var fortfarande mätt för nån timma sedan (nu e jag lite sugen igen, men det e dax att sova).

Skall testa att bo på APEX nästa gång, 550-600bath för ett rum, poolen ser trevlig ut.

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Rum 217 när det begav sig,men tyvärr,är kvar i obygden närke men njuter med dig som har det gott :friends::drinks: Mvh Måne

Måne

Dela på andra sajter

Solen sken ju idag och tempen kröp över 10 +

Så då var det ju bara att plocka fram grillen

post-3356-127360079422_thumb.jpg

Grillad entrecote och fläslkarre

/ENis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion
:38: :38: :im_happy::o :o :36:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

Frukost 06.30:2 fullkornsbröd med ost,paprika och gurka.Till det inmundigades 1 kopp kaffe.Perfekt start på dagen.Mvh Måne

Måne

Dela på andra sajter

Jag fick inte ner en bir förrän kl 13.00 Och då blev det Pizza med Salami, skinka och paprika. Till det inmundigades det Naam Thip????

Fattar ni vikken jala hangover jag hade?? Vatten???

Ändrades av Odin

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Jo men till detta borde man väl hitta något som passar att äta till de närmaste dagarna.

post-3356-12736802521_thumb.jpg

Lite amerikanskt, svenskt, skottskt, tyskt, spanskt och en svenne igen.

/Enis

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Det blev en repris på Milanon (damen vill ha en ny nästa gång :fool: :fool: )+ öl från sista inköpet :beee:

Dela på andra sajter

Kenneth4618

mmmmm......chips på flaskagreat.gif

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Chrille Columbus

Estrella damm ar en riktigt god spansk öl muums.. tidigare så har man släpat med sig den hem från Kanarieöarna men nu behöver man inte det längre. jag har sörplat i mig en öch annan men mest blev det Tropical eller Dorada.

Käkat idag? bara en skål cornflakes med mjölk och lite nötter orkade inte laga nån mat.

Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem.

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Va e det för nått :o :o :blink: :blink:

Dela på andra sajter

Va e det för nått :o :o :blink: :blink:

Varför välja när man kan få båda på samma gång

post-3356-127369963825_thumb.jpg

/Enis

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

pojkjäkel :diablo:

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion
:cray::fie::fool:-_-:o

post-3713-127372859911_thumb.jpg

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion
:crazy::heat::wacko: Enis :drinks::dirol: :dirol:

post-3713-127372877503_thumb.jpg

Dela på andra sajter

clion är det saltgurka du har i kylen? :whistle: Mvh Maitan :great:

Han måste ju ha något ätbart också i kylen, det är ju fler i familjen :na: .

mvh. Lars

En tio-årings dumhet är för det mesta starkt begränsad. Något man inte kan säga om oss vuxna. (lånat av Joints)

We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid.

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

clion är det saltgurka du har i kylen? :whistle: Mvh Maitan :great:

leverpastejmacka har du det i jomtien :whistle:

Dela på andra sajter

leverpastejmacka har du det i jomtien :whistle:

Macka med hembakad leverpastej och inlagd ättiksgurka finns att få i Jomtien - Ja!

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Det låter bra det Jive :great:

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...