mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 31, 2012 Dela Inlagd Juli 31, 2012 Vad blir det för mat?? "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 31, 2012 Dela Inlagd Juli 31, 2012 Bidde en äggröra med kantarell, bacon, räkor och chorizo.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd Juli 31, 2012 Dela Inlagd Juli 31, 2012 Frugan bjöd på middag idag, spagetti med korv, kryddad som en stroganoff fast med en rejäl dos av sambal olec(som gjorde den ätbar). Den fick av :ahh: :ahh: möjliga Till frugan sa jag vad gott. Hon har somnat, så nu ska jag göra mig en riktigt god macka.. Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 31, 2012 Dela Inlagd Juli 31, 2012 Frugan bjöd på middag idag, spagetti med korv, kryddad som en stroganoff fast med en rejäl dos av sambal olec(som gjorde den ätbar). Den fick av :ahh: :ahh: möjliga Till frugan sa jag vad gott. Hon har somnat, så nu ska jag göra mig en riktigt god macka.. Ta ett kort.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd Juli 31, 2012 Dela Inlagd Juli 31, 2012 Ta ett kort.. Tog det på vinet, snart på mackan Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd Juli 31, 2012 Dela Inlagd Juli 31, 2012 Efter den fantastiska stroganoffpastan så är det dags att fixa till en macka! Ingredienser Rikligt med bregott HEINTZ Bryt över wienerkorven Svårt att stå emot Funkar bra med vinet Sent from my iPhone using Tapatalk thu sucker of al phones.. F. You Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 31, 2012 Dela Inlagd Juli 31, 2012 Nattmacka: Brunt bröd, kokt ägg, majonäs och Choritzo.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juli 31, 2012 Dela Inlagd Juli 31, 2012 Efter den fantastiska stroganoffpastan så är det dags att fixa till en macka! Ingredienser Rikligt med bregott HEINTZ Bryt över wienerkorven Svårt att stå emot Funkar bra med vinet Sent from my iPhone using Tapatalk thu sucker of al phones.. F. You Ja nu är det hög kocknivå Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juli 31, 2012 Dela Inlagd Juli 31, 2012 Inspirerad av den fantastiska matkonst som avslöjats den senaste timmen bestämmer jag mig för att öppna köket. Klockan är mycket men är man hungrig så är man.. Tur eller skicklighet, jag hittar kokat ägg i kylen. Kalles kaviar. Lyckan är gjord. Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd Juli 31, 2012 Dela Inlagd Juli 31, 2012 Inspirerad av den fantastiska matkonst som avslöjats den senaste timmen bestämmer jag mig för att öppna köket. Klockan är mycket men är man hungrig så är man.. Tur eller skicklighet, jag hittar kokat ägg i kylen. Kalles kaviar. Lyckan är gjord. Ha alltid kokta ägg och kokt färskpotatis i kylen så kan du skapa underverk Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 Fiskbullar i egengjord vitsås . Efter bilden var tagen mosade jag allt till en röra, då blev det precis som när man var liten pöjk. Mamma är bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 Sen lunch efter en urusel golfrunda Sent from my iPhone using Tapatalk thu sucker of al phones.. F. You Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 Sen lunch efter en urusel golfrunda Sent from my iPhone using Tapatalk thu sucker of al phones.. F. You Använde du hamburgaren som peg ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 Sen lunch efter en urusel golfrunda Sent from my iPhone using Tapatalk thu sucker of al phones.. F. You Har du eller ska du äta? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 Nu är frugan hemma igen så det blev hennes fantastiska sallad! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 Falukorv med polsk senap broccoli o päramos... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 Sprödbakad fisk å potatis å dill/citronsås! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karlarpsmetz Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 Lite somtam till pappa utan plaraa med till mamma Somtam gurka utan chili och plaraa till barnen Laab moo Moo tod Och khaoniaw Mvh Karlarpsmetz Djai yen yen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 Ska det bli en favorit i repris månne ?? Potäter och löksås Javisst blev det en favorit Fan så hungrig jag blev. Ikväll så ska jag förvandla mig till gourmet kocken. Kanske det kommer bilder på detta forum... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 Äntligen kom jag ihåg att köpa blodpudding. Helvete vad gott det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 Äntligen kom jag ihåg att köpa blodpudding. Helvete vad gott det var Inte tokigt va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 Äntligen kom jag ihåg att köpa blodpudding. Helvete vad gott det var Gottegris Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 Grillad fläskkarré med egenodlad potatis och egenodlat grönt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 Inte tokigt va? Nä, tack för att du uppdaterade min minnesbank, denna rätt hade helt fallit i glömska hos mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 Somtam gurka utan chili och plaraa till barnen = "Tam Tääng" Tääng gwaa = gurka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu