noBuzz Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 F.ö så heter det "parera" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Och för det tredje så har du rätt i att jag glömde. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 För det fjärde så `avvattnade´´ du inte Kantarellerna heller... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 För det fjärde så `avvattnade´´ du inte Kantarellerna heller... Avvattnas inte kantarellerna i kastrullen när man steker dem? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Avvattnas inte kantarellerna i kastrullen när man steker dem? Jo, det är bara att låta vattnet koka ur dem i kastrullen och sedan smörsteka dem i pannan. http://lmgtfy.com/?q=steka+kantareller Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 F.ö så heter det "parera" Parera brukar jag göra när omgivningen börjar vifta vilt omkring mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Jo, det är bara att låta vattnet koka ur dem i kastrullen och sedan smörsteka dem i pannan. http://lmgtfy.com/?q=steka+kantareller Jag brukar steka dem ensamma en liten stund innan jag slänger i fläskfilén. Trodde det åstadkom samma sak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 I kväll blev det pasta gratäng Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 I kväll blev det pasta gratäng Glömde bilden Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Avvattnas inte kantarellerna i kastrullen när man steker dem? Nja, korrekt förfarande är att först torrsteka dom på medelvärme tills dess dom slutat vätska sej. Då tillsätter man smör. D e iaf. som min mamma lärde mej. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Nja, korrekt förfarande är att först torrsteka dom på medelvärme tills dess dom slutat vätska sej. Då tillsätter man smör. D e iaf. som min mamma lärde mej. Ska prova det nästa gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Juli 30, 2012 Dela Inlagd Juli 30, 2012 (ändrad) Ägg bachon och stekt potatis. Mumms vad gått Hur f-n stavas köttet? Ändrades Juli 30, 2012 av surfaren73 Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nalle Inlagd Juli 30, 2012 Dela Inlagd Juli 30, 2012 Bacon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 30, 2012 Dela Inlagd Juli 30, 2012 Frukost: en och en halv Två glas vatten.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Juli 30, 2012 Dela Inlagd Juli 30, 2012 Ägg å fil Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 30, 2012 Dela Inlagd Juli 30, 2012 Drar i mig så många koppar kaffe som möjligt. Snart mot flygusplatsus för att frakta sitt arsle till arablandet norge Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 30, 2012 Dela Inlagd Juli 30, 2012 Frukost: en och en halv Två glas vatten.. Med vänlig hälsning, Gått över på GI? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Juli 30, 2012 Dela Inlagd Juli 30, 2012 (ändrad) Bacon TACKAR IBLAND STÅR DET STILLA I HUVUDET Ändrades Juli 30, 2012 av surfaren73 Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 30, 2012 Dela Inlagd Juli 30, 2012 (ändrad) Gått över på GI? Vaknade för sent igen.. Kalla pannbiffar från igår... Mvh Ändrades Juli 30, 2012 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Juli 30, 2012 Dela Inlagd Juli 30, 2012 TACKAR IBLAND STÅR DET STILLA I HUVUDET Dessvärre är numera ett normal-tillstånd. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 30, 2012 Dela Inlagd Juli 30, 2012 Ska det bli en favorit i repris månne ?? Potäter och löksås Javisst blev det en favorit “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 30, 2012 Dela Inlagd Juli 30, 2012 Ska det bli en favorit i repris månne ?? Potäter och löksås Javisst blev det en favorit Åhhh... snacka om matporr! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 30, 2012 Dela Inlagd Juli 30, 2012 BBQ-time.. Lite orginaldelar från VW.. Först måste grillen tändas.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 30, 2012 Dela Inlagd Juli 30, 2012 Lite karré också kanske?? "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juli 30, 2012 Dela Inlagd Juli 30, 2012 ååååhhhh fläsk med löksås. den absoluta favoriten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu