L200 Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Idag blev det pizza med hemgjord tomatsås Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Första maten på hemmaplan blev lite snabbmat då hungern slog till snabbt.. Tunnbrödrulle med 2 kokta, räksallad .. Bordsdryck: Mariestad Old Ox.. Matplats: Kunde väl ha valts lite bättre men cykeln var helt plötsligt utan luft så det fick bli mat innan vi fixar med cykeln.. Mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Pasta med sås gjord på finhackad chorizo och gul paprika Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Fläskarre´i lergyta med ris och sås gjord på spadet och en god sallad till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Från en annan tråd så blev jag sugen på Quesadillas. Passar bra i OS tider, brukar göra dem när man har vänner över för att kolla någon sport på tv. Först så bredde jag Philadelphiaost på en tortilla. Sedan lite topping i form av skinka, tomat (utan kärnor) och blasten från färsk lök. Toppade med riven ost sedan ned i torr panna på medelvärme och stekte till den får rostad färg och sedan vände på den. Skiva upp den och servera med någon dippingsås och grönsaker. Många fördrar guacamole men jag hade lite överbliven tomataioli. Det svåraste är att hålla sig så man inte fyller den med för mycket gosaker, den blir svår att hantera då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 tantens strimladebiff med championer,lök,sojasås,ris,lite grönt & Mjölk! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 tantens strimladebiff med championer,lök,sojasås,ris,lite grönt & Mjölk! Den där mjölken är bra för din rättstavning ser jag. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 (ändrad) Vad blir det för mat?? Putsar lite på köttet, in i matberedaren 5 minuter sen har vi 1,3 kilo fin hemmald blandfärs.. Och sen ... Milda makaroner, ingen lök hemma... Vi tar en Campari Sockerdricka och sätter oss på balkongen och tänker ut en lösning.. Ändrades Juli 29, 2012 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Vad blir det för mat?? Putsar lite på köttet, in i matberedaren 5 minuter sen har vi 1,3 kilo fin hemmald blandfärs.. Och sen ... Milda makaroner, ingen lök hemma... Vi tar en Campari Sockerdricka och sätter oss på balkongen och tänker ut en lösning.. Ha ha ja lite sockerdricka kan lösa det mesta! Jag gissar på någon typ av grekisk färsbiff. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Kyckling med cyrrysås o life ris... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 fortsätter med lite bantarstuk, egenodlad vattenspenat(morning glory)( pak boong fai daeng) med stekt ägg o ett glas apelsinjuice... till efterrätt en nektarin..jättegott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 ... Fixar lite ströbröd.. ... Förväller det i vatten .. Nu har sockerdrickan talat Mortlar lite grönsaksbuljong med grekisk kryddblandning från Korfu, lite salt och vitpeppar .. In med allt i en bunke + 1 ägg.. Nu är det bara att knåda.. ... "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 . Fetaosten i lagom stora bitar.. 5.5 lagom stora fetaostspäckade blandfärspannbiffar får vila i kylskåpet.. ... Medans vi fixar lite grönt.. ... "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 ... Det börjar ta sig .. ... "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Sådär ja.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Slottsstek på götlunda värdshus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Slottsstek på götlunda värdshus Och lika mör och god som vanlig, förstår jag. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Löwenbrau hittade jag inte på systemets hemsida, kanske bara en folkis eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Och lika mör och god som vanlig, förstår jag. Jo Hasse är e fena på detta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Löwenbrau hittade jag inte på systemets hemsida, kanske bara en folkis eller? Nejdå finns på bolaget. http://www.systembolaget.se/Sok-dryck/Dryck/?varuNr=1416 Är en gammal favorit sen tjugoårsåldern som ibland åker med när jag köper blandat smågodis.. Tycker den är riktigt bra Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 jag kollade nyss men hittade den inte, en av mina favoriter från förr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Nejdå finns på bolaget. http://www.systembol...ck/?varuNr=1416 Är en gammal favorit sen tjugoårsåldern som ibland åker med när jag köper blandat smågodis.. Tycker den är riktigt bra Med vänlig hälsning, Den ska jag köpa så snart det är öldax igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 I med lite smör i pannan.. Leta upp gårdagens skogspromenad... Släng i pannan.. Slica upp ormen.. Låt dessa bli lätt solbrända i pannan.. Häll på creme fraiche, körsbärstomater, timjan och lite riven västerbottenost.. Ropa in ungarna.. Och gläds åt att man får äta upp hela kantarell & fläskfilépannan själv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 I med lite smör i pannan.. Leta upp gårdagens skogspromenad... Släng i pannan.. Slica upp ormen.. Låt dessa bli lätt solbrända i pannan.. Häll på creme fraiche, körsbärstomater, timjan och lite riven västerbottenost.. Ropa in ungarna.. Och gläds åt att man får äta upp hela kantarell & fläskfilépannan själv. Du glömde putsa ormen din slarver he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Du glömde putsa ormen din slarver he he Det är gott med lite hinnor och senor! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu