flor Inlagd Juli 27, 2012 Dela Inlagd Juli 27, 2012 Fläskkotlett .kokt potatis,kantarellsås och massor med syltlök. bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 28, 2012 Dela Inlagd Juli 28, 2012 Frukost serverad här i Huai Khwang .. Bl.a detta är valbart till riset.. Omelett Korv Fisk Stekta grönsaker.. Som vanligt blir falangen särbehandlad Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 28, 2012 Dela Inlagd Juli 28, 2012 (ändrad) Chiligrädde & Entrecote! Med pommes & 10 7.2 or?? Dagens frukost.. Lite frukstund på em.. Farang, Apen och ? Nu får Du sluta med Mortadellan annars sjöB? Que?? http://sv.m.wikipedia.org/wiki/Skörbjugg Med vänlig hälsning, Ändrades Juli 28, 2012 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pangalus Inlagd Juli 28, 2012 Dela Inlagd Juli 28, 2012 Igår blev det ett besök på BELLAS resturang utanför Bromölla , längs med 21:an Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Juli 28, 2012 Dela Inlagd Juli 28, 2012 Idag vart det hemma gjord Carbonara. Ha en bra dag Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 28, 2012 Dela Inlagd Juli 28, 2012 (ändrad) Ja jag hade samma tanke he he ,tröttnar han aldrig på den he he Finns ju lite att välja på så även om dom ser lika ut så behöver det inte ALLTID vara samma sort... Men nu är det oftast chilchickenlyoner som jag kör .. Jag gillar den Med vänlig hälsning, Ändrades Juli 28, 2012 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 28, 2012 Dela Inlagd Juli 28, 2012 Idag bidde det lite jappemat till lunch.. Lite laxsushi.. Dom försvann fort.. Sen lite sets Jag körde en fläskfärspannbiffsliknande sak.. Dottern gillar Tempura Och sen nåt glasnudelset mm. till sambon.. Arroy! mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 28, 2012 Dela Inlagd Juli 28, 2012 KFC för sista gången den här resan Åker hem om några timmar Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Juli 28, 2012 Dela Inlagd Juli 28, 2012 Lite kvällsgodis efter en hård veckas slit Bidde så sugen så jag fixade en egen Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 28, 2012 Dela Inlagd Juli 28, 2012 Middagen avklarad här i Huai Khwang, Bidde det här till riset idag .. Firre: KhaPao Fiskbullar och sjögrässoppa.. Räkor med ngn sorts pack.. Mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 28, 2012 Dela Inlagd Juli 28, 2012 Feteaostfyllda lammfärsbiffar med fuskpommes, finns inga riktiga potäter få tag i i dessa tider.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 28, 2012 Dela Inlagd Juli 28, 2012 idag blev det bantarmat(ska försöka gå ner lite) varmrökt lax med ärter majs o paprika+ en klick ajvar relish... gott men inte fantastiskt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Khun Lung Pung Inlagd Juli 28, 2012 Dela Inlagd Juli 28, 2012 Tom Yom med kantareller. Gott, gott, men starkt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 28, 2012 Dela Inlagd Juli 28, 2012 Goda burgare och friterad potte. Allt gjort från scratch. By me, stuckers. Inga bilder dock Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karlarpsmetz Inlagd Juli 28, 2012 Dela Inlagd Juli 28, 2012 Dagens Räkor På grillen Nam Jim po Serverat med Khao pad och nordiska räkor Mvh Karlarpsmetz Djai yen yen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 28, 2012 Dela Inlagd Juli 28, 2012 Lite körv å skinka samt mascarpone otto, Steffo punch samt Cabran al Romera Rosmarin /Enis - som nog inte får någon puss på munnen i kväll... men vad är väl en puss mot lite smakrik ost "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juli 28, 2012 Dela Inlagd Juli 28, 2012 Kom hem från diverse göromål, bla. Thai fest i Sandviken. Hade sett fram emot en lugn kväll, ett par öl, lite OS... -Farsan, kan jag och syrran ta med ett par kompisar hem- ..Jo, det går väl bra...- Bra, vi kommer snart- In kommer de mina med flickvän, pojkvän, kompisar osv. Det bara small i trappen, hann räkna till 8...9.st. kanske...upp på övervåningen... -Farsan, har vi "nån" mat hemma, vi är lite hungriga...- Eller jag vet, kan inte vi göra pizza-? idi*t som man är, försöker man... -Jag vill ha svampstuvning, skinka, annanas...men på den andra ska det vara.. Ja, det blev vad det blev. Blir varmt även av en el ugn. Nu tycker jag att jag förtjänar både en, och kanske 2... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Morgonförplägnad by Thai Air. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nalle Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 (ändrad) Kom hem från diverse göromål, bla. Thai fest i Sandviken. Hade sett fram emot en lugn kväll, ett par öl, lite OS... -Farsan, kan jag och syrran ta med ett par kompisar hem- ..Jo, det går väl bra...- Bra, vi kommer snart- In kommer de mina med flickvän, pojkvän, kompisar osv. Det bara small i trappen, hann räkna till 8...9.st. kanske...upp på övervåningen... -Farsan, har vi "nån" mat hemma, vi är lite hungriga...- Eller jag vet, kan inte vi göra pizza-? idi*t som man är, försöker man... -Jag vill ha svampstuvning, skinka, annanas...men på den andra ska det vara.. Ja, det blev vad det blev. Blir varmt även av en el ugn. Nu tycker jag att jag förtjänar både en, och kanske 2... Mvh. borje222 Det måste vara guld att ha dig till farsa. Ändrades Juli 29, 2012 av nalle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Thai´s frukost är fasen inte god, men det brukar ramla ner en bit iallafall. Måste ha lite i magen. brukar ju dröja lite innan man får nåt mer i sig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Vart i stockholm kan jag hitta morning glory? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Vart i stockholm kan jag hitta morning glory? Försök på någon av asiatbutikerna. Tror den heter Pack Bom på Thai.. Annars borde dom förstå morning glory också.. Vi har handlat vid en av Asiatbutikerna vid Hötorget i varje fall. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 ska åka in dit och kolla, tack för tipset hälsa Bkk från mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Söndagfrukost med "American Pancakes", bacon & lönnsirap. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Lunch för mig frukost frukost för dottern "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu