Odin Inlagd Juli 25, 2012 Dela Inlagd Juli 25, 2012 Haha ja kan de vara så enkelt Fråga mej hur många dagar jag spenderat på muggen innan jag fattade att jag inte tål konserveringsmedlet i Singha... Men det används inte i exportvarianten... Vad jag vet Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hoggarn Inlagd Juli 25, 2012 Dela Inlagd Juli 25, 2012 ny kokt gott på macka Hoggarn som gillar maten på kalimera på linnegatan i gbg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Gris o ris, typ... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Idag blev det foodrepublic på Central Plaza Rama 9. Slog till på en Nam Took med ris och en Nam Took utan ris .. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Ska prova äta kokttorsk och potatis idag Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Texmex med bl.a nachotallrik, tacos och enchiladas på Texmex-ställe i Terminal 21 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Texmex med bl.a nachotallrik, tacos och enchiladas på Texmex-ställe i Terminal 21 Smarrigt såg det ut, med Margeritas också Var ligger det TV? Dyrt/prisvärt? Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Smarrigt såg det ut, med Margeritas också Var ligger det TV? Dyrt/prisvärt? Mvh BBJ Ligger vid Sukhumwit soi 19 En av Bangkoks nyaste shoppingcentra En annan medlem skrev om det innan Restaurangen ligger på "level 4". Allt i köpcentret går i flygplats-tema Generellt dyrt ställe Hela middagen för 2 gick på 1400 baht och då ingick en liter Margarita för 485, nachotallrik för 220, Tacos för 250 tror jag och fajitas för 220. Kommer inte ihåg exakt alla priserna Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Smarrigt såg det ut, med Margeritas också Var ligger det TV? Dyrt/prisvärt? Mvh BBJ Terminal 21 ligger i anslutning till BTS Asoke station (skytrain) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Blodpudding, bacon å lingonsylt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Blodpudding, bacon å lingonsylt Steker du inne i hytten ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Steker du inne i hytten ? Nej jag brukar steka inne i trailern eller gångbordet mellan bil å trailer om det inte blåser för jävligt.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Nej jag brukar steka inne i trailern eller gångbordet mellan bil å trailer om det inte blåser för jävligt.. Tror du får byta nick till turken he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Idag blev det enkel mat, en bond omelett. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Blodpudding, bacon å lingonsylt Helvete vad sugen på blodpudding jag blev, det måste jag köpa imorrn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Helvete vad sugen på blodpudding jag blev, det måste jag köpa imorrn Har du mens, Knasen? Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Tror du får byta nick till turken he he Hehe ja det är ju inget man går å skryter om direkt att man lever såhär. Men det är fan i mig värt att när man kan bo i Thailand 6 månader om året... Inte många i min ålder som löser det ;P Medans jag tar en GT på balkongen på morgonkvisten ligger polarna på Hemsedal å lägger snökedjor... DÅ är dom inte så stora i käften längre =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Helvete vad sugen på blodpudding jag blev, det måste jag köpa imorrn Precis så jag reagerade igår när jag snackade med en kollega som lagade blodpudding. Jag hade till å med glömt bort att blodpudding existerade Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Blev hungrig av att kika in i den här tråden så det fick bli snabbmat ikväll, en McKnas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Idag blev det enkel mat, en bond omelett. Mvh. borje222 Jag älskar bondomelett, men jag vill gärna ha massor av tomat å paprika i min... Men f-n va sugen jag blev... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Idag blev det enkel mat, en bond omelett. Mvh. borje222 Kan vara nog så komplicerat för en del att göra he he ,gott är det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 (ändrad) Hehe ja det är ju inget man går å skryter om direkt att man lever såhär. Men det är fan i mig värt att när man kan bo i Thailand 6 månader om året... Inte många i min ålder som löser det ;P Medans jag tar en GT på balkongen på morgonkvisten ligger polarna på Hemsedal å lägger snökedjor... DÅ är dom inte så stora i käften längre =) Framlasta bilen och upp med boggien he he , vi har en forumist till som.lever som du och bor på samma condo som du i Pattaya ,jag är bara nere 6-8 veckor feb-mars och brukar bo framför erat condo Max central sai sam soi 12-14 Ändrades Juli 26, 2012 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 (ändrad) Den burgarn blev man ju inte mätt på. MEEERRRRAAA!!!, skrek magen så det var bara att slänga ihop ett par ostmackor och kasta in i det oändliga svarta hålet Ändrades Juli 26, 2012 av knasen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Framlasta bilen och upp med boggien he he , vi har en forumist till som.lever som du och bor på samma condo som du i Pattaya ,jag är bara nere 6-8 veckor feb-mars och brukar bo framför erat condo Max central sai sam soi 12-14 Japp det var han som fixade condo åt mig. Hyr utav hans tjejs polare. Då får vi ta en fet groggjävel ihop när du är där nästa gång då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hoggarn Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 ja men detta va gott Hoggarn som gillar maten på kalimera på linnegatan i gbg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu