surfaren73 Inlagd Juli 25, 2012 Dela Inlagd Juli 25, 2012 Började dagen med att steka bacon till frugan. Stekte lite extra så jag fick till denna rätt. Potatis, lök, vitlök och stekt bacon. Efter att ha skalat och skivat löken så tyckte jag att jag var värd en LEO. Skiva potatis, bacon och vitlök Varva ingredienserna i en ungs säker form Självklart så hade jag spatat flottet från baconen i morse. Och eftersom jag ej bryr mig om vikten så är det grädde som gäller. För att det ska bli klart fortare så värmer jag på Flottet och grädden och smaksätter med salt och peppar. Sen är det bara att hälla över i ungs formen. Och in i ungnen. Och vid det här laget så är det bara att ropa på frugan. Ingen bild på det resultatet men jag kan säga att jag har ett rött märke av flugsmällaren på ryggen. Och ja jag fick tillslut diska själv. Vi får se om det blir värt att fota den färdiga rätten senare då den fortfarande står i ungnen. Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Juli 25, 2012 Dela Inlagd Juli 25, 2012 Började dagen med att steka bacon till frugan. Stekte lite extra så jag fick till denna rätt. Potatis, lök, vitlök och stekt bacon. Efter att ha skalat och skivat löken så tyckte jag att jag var värd en LEO. Skiva potatis, bacon och vitlök Varva ingredienserna i en ungs säker form Självklart så hade jag spatat flottet från baconen i morse. Och eftersom jag ej bryr mig om vikten så är det grädde som gäller. För att det ska bli klart fortare så värmer jag på Flottet och grädden och smaksätter med salt och peppar. Sen är det bara att hälla över i ungs formen. Och in i ungnen. Och vid det här laget så är det bara att ropa på frugan. Ingen bild på det resultatet men jag kan säga att jag har ett rött märke av flugsmällaren på ryggen. Och ja jag fick tillslut diska själv. Vi får se om det blir värt att fota den färdiga rätten senare då den fortfarande står i ungnen. Såg jäkligt smarrigt ut Måste provas Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Juli 25, 2012 Dela Inlagd Juli 25, 2012 Liten lätt-lunch Hittade frysta krabbflakes på Makro. Och så lite "Zetsy Italian" dressing på. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 25, 2012 Dela Inlagd Juli 25, 2012 Bidde nudellunch idag också.. Tycker nudlar passar bra vid lunchtid i värmen.. Lätt rätt med lite vätska.. Mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 25, 2012 Dela Inlagd Juli 25, 2012 Äggmacka till frukost. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Juli 25, 2012 Dela Inlagd Juli 25, 2012 Blev min favorit fisk igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 25, 2012 Dela Inlagd Juli 25, 2012 Nudlar med anka och gristestiklar, typ... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karlarpsmetz Inlagd Juli 25, 2012 Dela Inlagd Juli 25, 2012 Nudlar med anka och gristestiklar, typ... ser gott ut man blir ju hungrig Mvh Karlarpsmetz Djai yen yen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 25, 2012 Dela Inlagd Juli 25, 2012 En SomTam, live och direkt från poolen.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 25, 2012 Dela Inlagd Juli 25, 2012 ... och lite polamaj live och direkt från polkanten.. Mch "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd Juli 25, 2012 Dela Inlagd Juli 25, 2012 Lite smak av Thailand blev det igår Sent from my iPhone using Tapatalk thu sucker of al phones.. F. You Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 25, 2012 Dela Inlagd Juli 25, 2012 Lite smak av Thailand blev det igår Sent from my iPhone using Tapatalk thu sucker of al phones.. F. You Vilken jäkla sörja ,tur man inte blir serverad det när man besöker dig ,betalar ni verkligen för det usch usch he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juli 25, 2012 Dela Inlagd Juli 25, 2012 (ändrad) kokt torsk med potatis, wokade tomater, grön paprika, lök och broccoli samt en massa chilipulver Ändrades Juli 25, 2012 av Towe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd Juli 25, 2012 Dela Inlagd Juli 25, 2012 Slaktarsten!!! Cesina, chorizo och patanegra. Mums! Sent from my iPhone using Tapatalk thu sucker of al phones.. F. You Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 25, 2012 Dela Inlagd Juli 25, 2012 För varmt att äta vart en sån här till Lunch men ikväll blir det Tacos! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 25, 2012 Dela Inlagd Juli 25, 2012 Lammhults stolthet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 25, 2012 Dela Inlagd Juli 25, 2012 (ändrad) När man ser denna bild saknar man morsan Född i Småland i början av 1900 talet, där kan man snacka om husmanskost Isterband, pölsa, kroppkakor, slottsstek, fläskpannkaka, hemlagad korv mm Nu blev jag hungrig! BTW Hon var klasskamrat med Alice Babs Ändrades Juli 25, 2012 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juli 25, 2012 Dela Inlagd Juli 25, 2012 (ändrad) Skulle vara gott med lite mat... Är inne på dag 2 utan mat, så fort jag försöker äta nått äre bara uppsöka en toalett Ändrades Juli 25, 2012 av Borgmästarens Son Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juli 25, 2012 Dela Inlagd Juli 25, 2012 Skulle vara gott med lite mat... Är inne på dag 2 utan mat, så fort jag försöker äta nått äre bara uppsöka en toalett Rötmånad? Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juli 25, 2012 Dela Inlagd Juli 25, 2012 Rötmånad? Mvh. borje222 Polaren och jag åt samma mat men de är bara jag som har blivit dålig Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 25, 2012 Dela Inlagd Juli 25, 2012 (ändrad) Det är ju för i h-vete sommar och då skall man ju för Dj*vlen grilla... det borde ju till och med agenten bond göra. enis da pyroman fjuttade på... Sedan vaknad frugan ur sin dvala och mota bort grillmästarn. Gött blev det Ändrades Juli 25, 2012 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 25, 2012 Dela Inlagd Juli 25, 2012 Minimalt,lider fortfarande av helgen Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Juli 25, 2012 Dela Inlagd Juli 25, 2012 Grillad karré, grillad baguett och potatis sallad... På en gata i Varberg =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 25, 2012 Dela Inlagd Juli 25, 2012 Skulle vara gott med lite mat... Är inne på dag 2 utan mat, så fort jag försöker äta nått äre bara uppsöka en toalett Skyll dig själv! Såg att du drack Singha “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juli 25, 2012 Dela Inlagd Juli 25, 2012 Skyll dig själv! Såg att du drack Singha Haha ja kan de vara så enkelt Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu