Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Januari 25 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 25 Nu är man mätt 16 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Januari 25 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 25 Frukost, lunch och middag igår. Åsså dagens frukost. 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Januari 25 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 25 Igår blev det fläskkotlett med råstekt potatis och en gräddsås som kryddades med sambal oelek och soja! 💕 Och idag serverades isterband och potatismos med massor med dill, rödbetor och skånsk senap.. fantastiskt gott!😋 18 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Januari 26 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 26 Frukost på Lucky 13 med frugan Jag åkte på att betala men håller skenet uppe ändå. 14 2 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 26 Dela Inlagd Januari 26 11 minuter sedan, skrev rolba: Frukost på Lucky 13 med frugan Jag åkte på att betala men håller skenet uppe ändå. Prisvärt då du fick äkta bacon. Förstår att du blev nöjd. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 26 Dela Inlagd Januari 26 1 minut sedan, skrev Nicholas: Prisvärt då du fick äkta bacon. Förstår att du blev nöjd. Ja, det var en bra frukost. För min del hade det dock räckt med en brödskiva. 199 Baht 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Januari 26 Dela Inlagd Januari 26 38 minuter sedan, skrev rolba: Ja, det var en bra frukost. För min del hade det dock räckt med en brödskiva. 199 Baht Hade frugan betalt hade det nog låtit annorlunda. Men du vet väl att det finns inget sådant som en fri lunch. 1 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Januari 26 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 26 Lyx frukost rökt lax på malax limpa ☕️ 13 2 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 26 Dela Inlagd Januari 26 1 timme sedan, skrev Hua Hin: Lyx frukost rökt lax på malax limpa ☕️ Kungligt. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Januari 26 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 26 Blev en låda från frysen med rotmos och fläsklägg. Inte så vacker men gott ändå 😋 12 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Januari 26 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 26 Det blev en entrecote ikväll 🍻 17 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Januari 27 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 27 Mellanmål i PP bar igår kväll. 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 27 Dela Inlagd Januari 27 Frullen. 8 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Januari 27 Dela Inlagd Januari 27 Lite frukost 🥪☕️ 9 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... schmar Inlagd Januari 27 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 27 Gravad Lax och Dillstuvad potatis på Koh Lanta !! Så jäkla gott !! 🙏🙏🙏 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 27 Dela Inlagd Januari 27 Pasta frutti di mare 9 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Januari 27 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 27 Dyrpotatis med Bacon, lök och ost 10 2 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Januari 27 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 27 Makaroner och bacon blev det till lunch 🥓🥛 12 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Januari 27 Dela Inlagd Januari 27 Jag har glömt att äta idag... snus å kaffe räknas väl inte? MVH 1 2 "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 28 Dela Inlagd Januari 28 Omelett med skinka och ost. 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 28 Dela Inlagd Januari 28 Rester från igår, idag upphottad med sweet chili sause och riven ost 😋 8 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
p125 Inlagd Januari 28 Dela Inlagd Januari 28 Panang chicken 80B Ris 20B stor Sing 80 B på Ann restaurang bakom D apartment i fiskebyn. Prisvärdaste restaurangen hittils 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Januari 28 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 28 1 timme sedan, skrev p125: Panang chicken 80B Ris 20B stor Sing 80 B på Ann restaurang bakom D apartment i fiskebyn. Prisvärdaste restaurangen hittils En fantastisk buffé på på PP bar. Gratis som vanligt. Klart prisvärt. 10 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Januari 28 Dela Inlagd Januari 28 (ändrad) "PEKA"-potatisgratäng, uppiffad med vitlökspulver och vitpeppar tillsammans med kassler, jättegott! Rekommenderas, tar 20 minuter i ugn plus nån minut för att lägga innehållet i en form. Sen mindes jag denna fjollans youtube, han hatar det, som sagt fjolla... Första gången jag såg den trodde jag att jag hade ett allvarligt fel på mina smaklökar... Börjar vid 3:13 Sen läste jag kommentarerna till youtuben, typ: "Den godaste potatisgratäng jag ätit" "Bättre än i restaurang (den gubben har inte ätit på Thaihouse i Partille där vi serverar PEKA 😋) " eller "Jag älskar Pekas potatisgratäng" i en massa kommentarer, LÄS dem gärna! MVH Ändrades Januari 28 av Tommy 4 1 "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 28 Dela Inlagd Januari 28 52 minuter sedan, skrev Tommy: "PEKA"-potatisgratäng, uppiffad med vitlökspulver och vitpeppar tillsammans med kassler, jättegott! Rekommenderas, tar 20 minuter i ugn plus nån minut för att lägga innehållet i en form. Sen mindes jag denna fjollans youtube, han hatar det, som sagt fjolla... Första gången jag såg den trodde jag att jag hade ett allvarligt fel på mina smaklökar... Börjar vid 3:13 Sen läste jag kommentarerna till youtuben, typ: "Den godaste potatisgratäng jag ätit" "Bättre än i restaurang (den gubben har inte ätit på Thaihouse i Partille där vi serverar PEKA 😋) " eller "Jag älskar Pekas potatisgratäng" i en massa kommentarer, LÄS dem gärna! MVH Pakas potatisgratäng går inte av för hackor. Visst kan man göra en bättre själv men det är fan inte värt besväret. 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu