Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Fredag kl 02:12 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Fredag kl 02:12 Äggåbacon 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Fredag kl 10:47 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Fredag kl 10:47 Dagens husman blev gräddstuvad lever 7 3 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Fredag kl 11:13 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Fredag kl 11:13 Rester från igår fick bli till lunch idag 🍻 11 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Wangthong Inlagd Fredag kl 11:38 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Fredag kl 11:38 Idag blev det riktig thaimat, inget thaislafs! Riktig patpetno är det inte varje dag det serveras. Till det blomkål, pumpa och omelett. Jag må väl erkänna att omeletten var spetsad med kantareller. Dagen till ära med Regency och soda. 10 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Fredag kl 13:12 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Fredag kl 13:12 En fantastisk buffé på Bronson's. 10 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Fredag kl 14:51 Dela Inlagd Fredag kl 14:51 3 timmar sedan, skrev Wangthong: Idag blev det riktig thaimat, inget thaislafs! Riktig patpetno är det inte varje dag det serveras. Till det blomkål, pumpa och omelett. Jag må väl erkänna att omeletten var spetsad med kantareller. Dagen till ära med Regency och soda. Padpetno? "Noo"=Råtta??? Eller var det "Moo"=Gris? 13 timmar sedan, skrev ellim63: Korv stroganoff.. fantastiskt gott! 💕 Korv stroganoff ätes med ris eller eventuellt pasta, det är sen gammalt! MVH 2 1 "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Fredag kl 14:57 Dela Inlagd Fredag kl 14:57 4 minuter sedan, skrev Tommy: Padpetno? "Noo"=Råtta??? Eller var det "Moo"=Gris? Korv stroganoff ätes med ris eller eventuellt pasta, det är sen gammalt! MVH No = råtta 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Fredag kl 15:43 Dela Inlagd Fredag kl 15:43 50 minuter sedan, skrev Tommy: Korv stroganoff ätes med ris eller eventuellt pasta, det är sen gammalt! MVH Funkar kanoners med potatismos åxå. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Fredag kl 20:02 Dela Inlagd Fredag kl 20:02 5 timmar sedan, skrev Tommy: Padpetno? "Noo"=Råtta??? Eller var det "Moo"=Gris? Korv stroganoff ätes med ris eller eventuellt pasta, det är sen gammalt! MVH Till min mat serveras potatis eller möjligen pasta...Jepp!😎 5 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Lördag kl 02:05 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Lördag kl 02:05 Frukost, dagens dos av den dyra potatisen. Idag utspädd med lök, bacon och toppad med ost. Ett thaistekt ägg förgyllde anrättningen. 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Lördag kl 02:08 Dela Inlagd Lördag kl 02:08 (ändrad) 11 timmar sedan, skrev Wangthong: No = råtta Jag kan tillägga att det är 4'e eller 5'e gången jag äter råtta utspritt på en dryg trettiårsperiod. Första gången var av misstag och jag fick i efterhand reda på vad jag åt. Gott var det, i varje fall tills jag visste vad det var. De få gånger jag äter är det bara när råttan är fångad av mig auktoriserad råttfångare. Den här gången var det också gott men intrycket stördes av alla småbitar av ben. Vem vill ha tusentals småflisor av ben i maten? Det var fruns syster som lagade den här gången. Får nog tillföra till nästa gång att både råttfångare och råttanrättare skal vara auktoriserade av mig. Samma sak med benflisor brukar det vara med kyckling. När jag köper grillad kyckling får de inte choppa upp kycklingen i massor med beståndsdelar. De där jag brukar köpa har börjat lära sig hur de ska stycka kycklingen i fyra delar. Ändrades Lördag kl 02:12 av Wangthong 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Lördag kl 09:53 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Lördag kl 09:53 Gårdagens fredagsmys.. fantastiskt gott! 💕 13 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Lördag kl 10:16 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Lördag kl 10:16 Blev över lite mat åt mig idag också. 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Lördag kl 11:25 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Lördag kl 11:25 Fick med mig lite gratismat igår, Currykyckling 10 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Lördag kl 13:33 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Lördag kl 13:33 Lunch 🍻 10 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Lördag kl 20:49 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Lördag kl 20:49 Det blev en TBR ikväll 🍻 10 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Söndag kl 02:20 Dela Inlagd Söndag kl 02:20 Frukost. 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Söndag kl 09:36 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Söndag kl 09:36 Brunch 10 2 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Söndag kl 13:30 Dela Inlagd Söndag kl 13:30 Frukost 🍳 9 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Söndag kl 17:32 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Söndag kl 17:32 (ändrad) Toast med lite gottis i till kvällen Ändrades Söndag kl 18:12 av Kenneth4618 10 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Söndag kl 18:07 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Söndag kl 18:07 Det blev pasta till middag 🍻 10 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Söndag kl 23:50 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Söndag kl 23:50 Ikväll blev det hemmamekad pizza med vårat favoritpålägg, långlagrad prästost, kronärtskocka, rökta musslor, bacon och grillad paprika, fattades bara oliver som var slut... fantastiskt gott tillsammans med ett glas rött från Italien, underbart! 💕 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Måndag kl 02:00 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Måndag kl 02:00 En liten buffé till spelet på PP bar. Jag tog till och med lite ris. 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Måndag kl 04:06 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Måndag kl 04:06 Dagens frukost blev på Nai Harn Beach. Inte mitt favoritställe men hon som betalar gillar det. 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Måndag kl 10:12 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Måndag kl 10:12 Sen lunch, blir ingen middag idag enär match i biljardligan står på schemat. Grisstek med både mos och klyftpotatis. Inte undra på att de ville ha 200 Baht för anrättningen. 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu