Hua Hin Inlagd 15 timmar sedan Dela Inlagd 15 timmar sedan Ikväll blev det en Club sandwich 🍻 6 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd 15 timmar sedan Dela Inlagd 15 timmar sedan Glass i stora lass... 5 Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd 14 timmar sedan Dela Inlagd 14 timmar sedan 4 timmar sedan, skrev Nicholas: Stekt lök finns inte längre att få. En skam. En gång i tiden var rå lök på burgaren en nymodighet. Inte lätt att steka lök, så den blir så där brun som bara gatukök kunde ordna. Förstår att det var en konstart som dog ut. 1 1 "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd 7 timmar sedan Dela Inlagd 7 timmar sedan Frugan bjöd på frukost idag efter att jag släpat iväg henne och besiktat min Blå Click. Det blev rösti med lök och bacon i, tyska korvar, skinka och ägg. Var som en hel måltid. 😇 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd 6 timmar sedan Dela Inlagd 6 timmar sedan Gårdagens lunch blev köttfärslimpa med kokt potatis på Parma. 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd 3 timmar sedan Dela Inlagd 3 timmar sedan Hon gav mig lite mat idag också. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd 1 timme sedan Dela Inlagd 1 timme sedan Dagens husman 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu