Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Torsdag kl 10:31 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Torsdag kl 10:31 Rester 11 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Torsdag kl 11:17 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Torsdag kl 11:17 Det vanliga, en av de bättre jag har ätit här. 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Torsdag kl 11:28 Dela Inlagd Torsdag kl 11:28 enis 8 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Torsdag kl 12:48 Dela Inlagd Torsdag kl 12:48 2 timmar sedan, skrev rolba: Det är inget fel på maten de levererar men jag intar den helst på restaurangen där den tillagas. Ska vi ta en lunch i Partille där en frodig och levnadsglad kock huserar? Han vet hur man svänger ihop både köttbullar av klass och ett gött mos. Tveksamt är dock om han använder pulver till såserna, jag betalar givetvis lunchen när tjälen släppt någon gång i slutet av April eller i början av Maj. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Torsdag kl 13:34 Dela Inlagd Torsdag kl 13:34 7 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Torsdag kl 14:01 Dela Inlagd Torsdag kl 14:01 26 minuter sedan, skrev Enis: Kör ni hederlig fritering i kastrull eller har ni en maskinell? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Torsdag kl 14:16 Dela Inlagd Torsdag kl 14:16 14 minuter sedan, skrev 65Selander: Kör ni hederlig fritering i kastrull eller har ni en maskinell? vi kör i kastrull både här och hemma enis 4 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Torsdag kl 14:19 Dela Inlagd Torsdag kl 14:19 2 minuter sedan, skrev Enis: vi kör i kastrull både här och hemma enis Tänkte köpa mig en fryer men era ser ju top notch ut och jag har ingen spisfläkt hemma om det skulle gå över styr. Skall nog testa i helgen, vad kör du för olja? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Torsdag kl 17:28 Dela Inlagd Torsdag kl 17:28 4 timmar sedan, skrev kolla min fot: Ska vi ta en lunch i Partille där en frodig och levnadsglad kock huserar? Han vet hur man svänger ihop både köttbullar av klass och ett gött mos. Tveksamt är dock om han använder pulver till såserna, jag betalar givetvis lunchen när tjälen släppt någon gång i slutet av April eller i början av Maj. Jag är på. Återkom närmare med adress. Jag är nog kvar här till mitten av maj om inget stökar till sig med de nya skattereglerna. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Torsdag kl 21:21 Dela Inlagd Torsdag kl 21:21 Kvälls fika 🌭🍻 3 1 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Torsdag kl 21:25 Dela Inlagd Torsdag kl 21:25 3 timmar sedan, skrev rolba: Jag är på. Återkom närmare med adress. Jag är nog kvar här till mitten av maj om inget stökar till sig med de nya skattereglerna. Bra! Ett besök hos Ada på Silverkällan kan kanske också kan hinnas med? Får man inte ett maskindiskat glas till sin 50cls Falcon så är hon på dåligt humör. Men om det utvecklar sig till världskrig så kanske vi gör bäst i att hålla oss kvar i Sydostasien... 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Torsdag kl 23:13 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Torsdag kl 23:13 Köttfärslimpa kryddad med vitlök, timjan och dijonsenap serverades med härodlad Cheriepotatis och egenmekad lingonsylt... fantastiskt gott! 💕😋 12 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Igår kl. 00:26 Dela Inlagd Igår kl. 00:26 idag var det gott med en värmande rissoppa till frukost enis 8 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd 22 timmar sedan Dela Inlagd 22 timmar sedan Fredagsfrulle. 7 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd 19 timmar sedan Dela Inlagd 19 timmar sedan 15 timmar sedan, skrev 65Selander: Tänkte köpa mig en fryer men era ser ju top notch ut och jag har ingen spisfläkt hemma om det skulle gå över styr. Skall nog testa i helgen, vad kör du för olja? Denna här Hemma blir det nog oftast rapsolja enis 5 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd 16 timmar sedan Dela Inlagd 16 timmar sedan enis 8 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd 15 timmar sedan Dela Inlagd 15 timmar sedan 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd 12 timmar sedan Dela Inlagd 12 timmar sedan Dagens gratishusman, stekt salt sill med löksås 7 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd 11 timmar sedan Dela Inlagd 11 timmar sedan Kyckling cashew till mig och sen lite gott och blandat till resten av sällskapet. 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd 10 timmar sedan Dela Inlagd 10 timmar sedan enis 3 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd 9 timmar sedan Dela Inlagd 9 timmar sedan En värmande och förstärkt O`boy satt fint, det finns en risk för en refill 🫠 2 2 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd 7 timmar sedan Dela Inlagd 7 timmar sedan Att laga köttbullar visade sej vara enkelt! Första, men inte sista gången för mej! Hemligt recept direkt från hjärnan,men inget jävla ströbröd eller mjölkprodukter, inge lök, bara godsaker! Det som ser ut som ketchup är Tabascos fantastiska "Sweet and spicy sauce"; lite stark och väldigt god! https://www.chili-shop24.com/chili-sauce-hot-sauce/heat/hot-3-5/18777/tabasco-sweet-spicy-sauce-256ml?gad_source=1 Står att den kostar. typ 70 spänn, men jag betalade 15 kr flaskan på HEMKÖP på Vasagatan i det som borde vara Sveriges Huvudstad (Göteborg). MVH 3 "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd 7 timmar sedan Dela Inlagd 7 timmar sedan Ikväll blir det kyckling den är nu redo för ugnen 🍻 8 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd 7 timmar sedan Dela Inlagd 7 timmar sedan 1 minut sedan, skrev Hua Hin: Ikväll blir det kyckling den är nu redo för ugnen 🍻 Vad gör de där frysta chilina för skillnad? Får väl erkänna att Sivri-paprikan och citronen också gör mej konfunderad. MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd 6 timmar sedan Dela Inlagd 6 timmar sedan Lite gratis tilltugg på Bronson's ikväll. 4 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu