rolba Inlagd Onsdag kl 08:28 Dela Inlagd Onsdag kl 08:28 Hittade köttbullar av nöt på Makro som jag blev nyfiken att testa. Påminde om gummibollar. Behöver inte testas igen. Fick en påse pulvermos av en hemvändare. Ska åxå härstamma från Makro. Totalt smaklöst. Gräddsås som jag släpat hit. I sammanhanget helt fantastiskt. 8 1 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Onsdag kl 10:56 Dela Inlagd Onsdag kl 10:56 Enkel frukost i dag 🍳☕️ 8 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Onsdag kl 11:34 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Onsdag kl 11:34 enis 10 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Onsdag kl 12:01 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Onsdag kl 12:01 Back to School Lapskojs 😋 11 2 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... goli006 Inlagd Onsdag kl 16:22 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Onsdag kl 16:22 Var tvungen att prova gick väl ner men har ätit godare köttbullar. Men som nödmat fungerar det går ju att krydda upp såsen lite 😄 Vilken favvo potatis har ni till potatismos melody är då ingen favorit. 10 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Onsdag kl 20:34 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Onsdag kl 20:34 Ikväll blev det köttbullar även här 🍻 10 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Uppiz Inlagd Onsdag kl 21:39 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Onsdag kl 21:39 Haft arbetsplatsträff med jobbet, avslutades med middag på Butchers. Var rejält hungrig när vi kom dit, så förrätten, en toast skagen, försvann innan det blev nån bild. Oxfilé och potatisgratäng till varmrätt, som sköljdes ner med lite rödvin. Följdes upp av en panacotta med lite kaffe och en 14-årig Oban...nu är jag inte hungrig längre 🥳😁 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Onsdag kl 22:05 Dela Inlagd Onsdag kl 22:05 (ändrad) Felciterat... Ändrades Onsdag kl 22:08 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Onsdag kl 22:09 Dela Inlagd Onsdag kl 22:09 (ändrad) 5 timmar sedan, skrev goli006: Var tvungen att prova gick väl ner men har ätit godare köttbullar. Men som nödmat fungerar det går ju att krydda upp såsen lite 😄 Vilken favvo potatis har ni till potatismos melody är då ingen favorit. Potatis? Min egen potatismos bestående av lite drygt 2Kg skalad och kokt potatis, 350g smör, 350g (3,5dl) mjölk, 2 tsk salt 1,5 tsk vitpeppar är gott! Är jag lat, funkar PEKAs potatisgratäng (finns på tex Willys), uppiffad med lite vitlökspulver och vitpeppar utmärkt till grillat! Konserverade köttbullar i sås, har jag aldrig ens funderat på att prova. MVH Ändrades Onsdag kl 22:10 av Tommy 1 "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Onsdag kl 23:39 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Onsdag kl 23:39 Till lunch blev det stekt potatis, falukorv och ägg... Och som lite kvällsmys framför teven.. mögelost på digestive, fantastiskt gott! 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Igår kl. 00:52 Dela Inlagd Igår kl. 00:52 enis 9 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Igår kl. 04:28 Dela Inlagd Igår kl. 04:28 hemleverans av glass enis 7 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Igår kl. 04:29 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Igår kl. 04:29 En fantastisk toast toppad med lite majonnäs Finns säkert 20 varianter av majonnäs på Makro. Den här gillar jag skarpt. Rekommenderas. 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Igår kl. 05:28 Dela Inlagd Igår kl. 05:28 (ändrad) Järnvägens gratis frukost. Ändrades Igår kl. 05:29 av 65Selander 8 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Igår kl. 07:42 Dela Inlagd Igår kl. 07:42 Mikrade på några gummibollar. Inte ett dugg bättre idag. Såsen är fortfarande bäst. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Igår kl. 08:25 Dela Inlagd Igår kl. 08:25 2 timmar sedan, skrev 65Selander: Järnvägens gratis frukost. På väg till Leksand? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Igår kl. 08:50 Dela Inlagd Igår kl. 08:50 21 minuter sedan, skrev rolba: På väg till Leksand? Karlstad på jobb, blir Gävle på lördag när vi skall fira supporteklubben jag är med i, förkrök på Travet innan. 3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Igår kl. 08:59 Dela Inlagd Igår kl. 08:59 Lite somtam enis 7 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Igår kl. 09:03 Dela Inlagd Igår kl. 09:03 och torkad bläckfisk som vi grillat på enis 6 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Igår kl. 09:19 Dela Inlagd Igår kl. 09:19 1 timme sedan, skrev rolba: Mikrade på några gummibollar. Inte ett dugg bättre idag. Såsen är fortfarande bäst. Why fail twice? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Igår kl. 09:46 Dela Inlagd Igår kl. 09:46 25 minuter sedan, skrev kolla min fot: Why fail twice? Regnade så jag ville inte gå ut. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Igår kl. 09:56 Dela Inlagd Igår kl. 09:56 5 minuter sedan, skrev rolba: Regnade så jag ville inte gå ut. Tro fan att Bolt gjort sitt i Rawai, Enis kanske kommer ner lagom till efter den fina playwaterfestivalen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Igår kl. 10:01 Dela Inlagd Igår kl. 10:01 1 minut sedan, skrev kolla min fot: Tro fan att Bolt gjort sitt i Rawai, Enis kanske kommer ner lagom till efter den fina playwaterfestivalen Förutom frukost så äter jag ute till 99% Köttbullarna var bara ett experiment som inte kommer att upprepas på länge. Boltmoppematen intresserar mig inte speciellt. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Igår kl. 10:22 Dela Inlagd Igår kl. 10:22 1 minut sedan, skrev rolba: Förutom frukost så äter jag ute till 99% Köttbullarna var bara ett experiment som inte kommer att upprepas på länge. Boltmoppematen intresserar mig inte speciellt. Boltmoppeförararna är väl inte dom som eventuellt kokar ihop bättre köttbullar, dom petar i vad sig kärringen lagt i lunchlådan. Bolt transporterar bland annat mat. Tycker du att jag har fel, ska jag ta mina blodtryckssänkande mediciner en gång till innan du får en köss mitt på munnen i Rawai? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Igår kl. 10:30 Dela Inlagd Igår kl. 10:30 6 minuter sedan, skrev kolla min fot: Boltmoppeförararna är väl inte dom som eventuellt kokar ihop bättre köttbullar, dom petar i vad sig kärringen lagt i lunchlådan. Bolt transporterar bland annat mat. Tycker du att jag har fel, ska jag ta mina blodtryckssänkande mediciner en gång till innan du får en köss mitt på munnen i Rawai? Det är inget fel på maten de levererar men jag intar den helst på restaurangen där den tillagas. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu