kolla min fot Inlagd Lördag kl 18:43 Dela Inlagd Lördag kl 18:43 Bra stekt, beställt extra mos Det kom in på en extra planka, jag föreslog mashed potatoes in a bowl men det skulle dock gratineras 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Lördag kl 18:57 Dela Inlagd Lördag kl 18:57 Ursäkta om det uppleves som att jag går snabbt fram. Men Who cares? Moset extra och såsen kostade inget extra. Det blev generös dricks, kindpussar ifrån båda sweetheart ( nej inte sweetheart Pattaya) till servitriserna när vi lämnade, utan att det måste upp med en puss skylt... Men det är väl tur att vi alla är olika och inte är stöpta I samma form... 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Lördag kl 20:26 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Lördag kl 20:26 Medium rare stekt entrecote med mögelost och potatisklyftor som kryddades med timjan, vitlök och stark paprika... fantastiskt gott tillsammans med ett glas rött från Italien, underbart! 💕🙏 15 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Lördag kl 23:51 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Lördag kl 23:51 en vanlig och en drick yoghurt till frukost 13 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Söndag kl 02:30 Dela Inlagd Söndag kl 02:30 Korv och omelett till frukost. Kan eventuellt vara äggröra. Ska fråga frun när hon kommer ur duschen. 8 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Söndag kl 04:21 Dela Inlagd Söndag kl 04:21 Fick med en goodiebag, tänkte att det är väl en käppkines Lucky cookie men det var väldigt mycket bättre än så! Kommer att intas med andakt... 5 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Söndag kl 06:54 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Söndag kl 06:54 En glass får man väl kosta på sig när det är helg. 13 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Söndag kl 06:57 Dela Inlagd Söndag kl 06:57 2 minuter sedan, skrev rolba: En glass får man väl kosta på sig när det är helg. och bantningen går bra? 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Söndag kl 07:57 Dela Inlagd Söndag kl 07:57 9 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Söndag kl 08:56 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Söndag kl 08:56 (ändrad) Här blev det en skaldjursbuffe på Hyllan som ligger i Saluhallen Fy fan för gurka i en GT den åkte bort och ersattes av citron sam en ny GT gratis 😀 Notan slutade på 5960:- men behövde bara betala 4101:- då Jittra jobbar hos Svenssons krogar och har personalrabatt 🫠 Blev en mycket trevlig kväll Ändrades Söndag kl 09:38 av Kenneth4618 14 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Söndag kl 12:23 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Söndag kl 12:23 Det blev en räkmacka till lunch idag 🙂 Käkade faktiskt inga räkor igår 🫠 12 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Söndag kl 12:27 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Söndag kl 12:27 5 timmar sedan, skrev Wangthong: och bantningen går bra? Blir nog ett riktigt bakslag vid vägningen imorgon. Får skylla på frugan som gav mig en tusing imorse som farsdagspresent. Räckte även till pizza. Kan nog bli nån maltdryck sen åxå. 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Söndag kl 13:11 Dela Inlagd Söndag kl 13:11 (ändrad) 44 minuter sedan, skrev rolba: Blir nog ett riktigt bakslag vid vägningen imorgon. Får skylla på frugan som gav mig en tusing imorse som farsdagspresent. Räckte även till pizza. Kan nog bli nån maltdryck sen åxå. Farsdag är det ju bara en dag per år! Vore väl konstigt om man inte kan få lite uppskattning då. Har en fodring på frugan för tillfället! Hon påstår att jag inte är hennes far. Men det köper inte jag det räcker väl att jag är far till hennes barn. Dottern är det lite sämre med, men vore det inte tidskillnaden på 6 timmar så skulle jag fått godfika. Förmodligen jobbar hon idag så jag får min uppvaktning lite senare. Ändrades Söndag kl 13:15 av Wangthong 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Söndag kl 13:16 Dela Inlagd Söndag kl 13:16 Igår kväll 🍻 8 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Söndag kl 16:53 Dela Inlagd Söndag kl 16:53 3 timmar sedan, skrev Wangthong: Farsdag är det ju bara en dag per år! Vore väl konstigt om man inte kan få lite uppskattning då. Har en fodring på frugan för tillfället! Hon påstår att jag inte är hennes far. Men det köper inte jag det räcker väl att jag är far till hennes barn. Dottern är det lite sämre med, men vore det inte tidskillnaden på 6 timmar så skulle jag fått godfika. Förmodligen jobbar hon idag så jag får min uppvaktning lite senare. Plastdottern och dottern har grattat än så länge. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Söndag kl 17:09 Dela Inlagd Söndag kl 17:09 8 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Här blev det en skaldjursbuffe på Hyllan som ligger i Saluhallen Fy fan för gurka i en GT den åkte bort och ersattes av citron sam en ny GT gratis 😀 Notan slutade på 5960:- men behövde bara betala 4101:- då Jittra jobbar hos Svenssons krogar och har personalrabatt 🫠 Blev en mycket trevlig kväll Instämmer!! vad fan ska man stoppa gurka i G&T för? ett jävla otyg om ni frågar mig.. 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Söndag kl 18:23 Dela Inlagd Söndag kl 18:23 Tack entråkåtten igår, det är din tur att laga lunch och kvällsmat på måndag. Idag hinner jag inte koka något, här har du 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Söndag kl 21:13 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Söndag kl 21:13 / enis 11 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Söndag kl 21:50 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Söndag kl 21:50 Köpepizza och ett gäng basilikablad från fönsterbrädan i köket... jättegott! 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Peolito Inlagd Måndag kl 04:49 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Måndag kl 04:49 Blev thaimat på restaurang Tiger igår. Som vanligt vällagat och gott. Kyckling och grönsaker till mig och en död firre till gumman. Samt en iste till mig. 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Måndag kl 07:44 Dela Inlagd Måndag kl 07:44 Sicken tur för nu var det slut i frysen 😄 2 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Måndag kl 08:26 Dela Inlagd Måndag kl 08:26 friterad firre och kött till frulle, hönan hoppade jag över enis 7 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Måndag kl 09:15 Dela Inlagd Måndag kl 09:15 Frukost 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Måndag kl 09:16 Dela Inlagd Måndag kl 09:16 Frukost ☕️ 7 1 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Måndag kl 09:19 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Måndag kl 09:19 Gameday så laddar med pasta. 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu