Kenneth4618 Inlagd Oktober 25 Dela Inlagd Oktober 25 16 minuter sedan, skrev Peolito: Lammgryta a la thai med thai efterrätt. Den där efterrätten säljer bra för frugan 🙂 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Oktober 25 Dela Inlagd Oktober 25 För Rätt 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Oktober 25 Dela Inlagd Oktober 25 Efter kanelflätan 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Oktober 25 Dela Inlagd Oktober 25 (ändrad) Var på Lidl och letade efter Curryketchupen som Kenneth4618 rekomendersde. Hittade inte den, men väl currywurst, som jag köpte. Lagade till idag, korven var inte mycket att ha, men hade hittat en ketchup på ICA som var riktigt bra, med currysmak. Gör inte så mycket reklam för curryn, men riktigt bra enl. mig. Ändrades Oktober 25 av gorjos 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 25 Dela Inlagd Oktober 25 (ändrad) 24 minuter sedan, skrev gorjos: Var på Lidl och letade efter Curryketchupen som Kenneth4618 rekomendersde. Hittade inte den, men väl currywurst, som jag köpte. Lagade till idag, korven var inte mycket att ha, men hade hittat en ketchup på ICA som var riktigt bra, med currysmak. Gör inte så mycket reklam för curryn, men riktigt bra enl. mig. Den är god, brukar köpa även den 😋 Ändrades Oktober 25 av Kenneth4618 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Oktober 25 Dela Inlagd Oktober 25 1 timme sedan, skrev gorjos: Var på Lidl och letade efter Curryketchupen som Kenneth4618 rekomendersde. Hittade inte den, men väl currywurst, som jag köpte. Lagade till idag, korven var inte mycket att ha, men hade hittat en ketchup på ICA som var riktigt bra, med currysmak. Gör inte så mycket reklam för curryn, men riktigt bra enl. mig. När jag vat på Lidel hittade jag denna rökta grillkorv. Hade varit roligt att få köttis kommentar på att det på 100 gr korv är 104 gr kött. Men den komentaren får man väl inte. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Dalton Inlagd Oktober 25 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 25 När man blir sugen på mongolisk buffé får man göra det bästa utav situationen 13 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Oktober 25 Dela Inlagd Oktober 25 Ikväll fixade ungen maten 🍻 7 1 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Oktober 26 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 26 Åt vid hotellet igår kväll. Kyckling cashew till mig. 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Lördag kl 10:06 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Lördag kl 10:06 En Blues Brother Burger på Flipside 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Lördag kl 10:23 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Lördag kl 10:23 Kalops 10 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Lördag kl 11:21 Dela Inlagd Lördag kl 11:21 Frukost 🥘☕️ 6 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Lördag kl 12:35 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Lördag kl 12:35 enis 11 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Lördag kl 13:17 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Lördag kl 13:17 enis 10 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd Lördag kl 14:44 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Lördag kl 14:44 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Lördag kl 17:04 Dela Inlagd Lördag kl 17:04 enis 7 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Lördag kl 17:19 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Lördag kl 17:19 Jomenvisst 10 2 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Lördag kl 19:53 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Lördag kl 19:53 Tyvärr ingen smaskig bild men gott var det med indiskt.. 💕 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Söndag kl 03:14 Dela Inlagd Söndag kl 03:14 Idag bjöd jag frugan på frukost. Jag tog en liten American för 140 B. Hon tog ....... för 240 B. Dyr i drift käringen. 😇🥰 8 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Söndag kl 05:12 Dela Inlagd Söndag kl 05:12 Lite färsk Mango till mellanmål 😀 7 1 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Söndag kl 06:20 Dela Inlagd Söndag kl 06:20 1 timme sedan, skrev svampen: Lite färsk Mango till mellanmål 😀 Äntligen, Focus! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Söndag kl 06:22 Dela Inlagd Söndag kl 06:22 Fyllning kyckling, om det var lår eller bröst visste inte kamelen som transporterade mat och dryck. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... C-dude Inlagd Söndag kl 10:55 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Söndag kl 10:55 Det får bli en bild på vad jag har gjort idag och vad jag kommer att äta idag. Vad jag har ätit idag e inte mycket att skriva hem om, 2st kokta ägg. Var hos kötthallen o införskaffade mig denna, En Akuna entrecote på ganska exakt 1 kg. Nu får ni gissa vad jag skall äta idag. C;D 7 4 Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Söndag kl 11:04 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Söndag kl 11:04 En Carbonara. Bantningen verkar ju ändå gå åt pipsvängen. 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Söndag kl 11:12 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Söndag kl 11:12 Rotmos med rimmat fläsklägg 10 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu