kolla min fot Inlagd Oktober 20 Dela Inlagd Oktober 20 21 timmar sedan, skrev Enis: enis Riktiga kräftor på mittenfatet 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Oktober 20 Dela Inlagd Oktober 20 40 minuter sedan, skrev kolla min fot: Inmundigades I Hua Hin? Ja. På nåt steakhouse med svenska inslag. Lika bra som Beefeater i Pattaya. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Oktober 20 Dela Inlagd Oktober 20 10 minuter sedan, skrev Surin P3: Ja. På nåt steakhouse med svenska inslag. Lika bra som Beefeater i Pattaya. Kanske Prime steakhouse? Rakt över gatan till Hiltons entré? Där åt jag en av dom bästa burgarna, hittills i Sydostasien Black Angus burger, 500 baht men det var den värd, dessutom pommes pinnar som friterats bra. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Oktober 20 Dela Inlagd Oktober 20 3 minuter sedan, skrev kolla min fot: Kanske Prime steakhouse? Rakt över gatan till Hiltons entré? Där åt jag en av dom bästa burgarna, hittills i Sydostasien Black Angus burger, 500 baht men det var den värd, dessutom pommes pinnar som friterats bra. Ja, där var det. Pojken åt en sån burgare... Jättegod säger han. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 20 Dela Inlagd Oktober 20 1 timme sedan, skrev kolla min fot: Riktiga kräftor på mittenfatet Dessa gula? Personligen tycker jag havskräftor är vedervärdigt, riktiga insjökräftor däremot jäkligt gott. Möjligt jag alltid fått fel tillagade, men totalt smaklösa till och med illasmakande är min erfarenhet av havskräftor. 1 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Oktober 20 Dela Inlagd Oktober 20 3 minuter sedan, skrev Soengsang: Dessa gula? Personligen tycker jag havskräftor är vedervärdigt, riktiga insjökräftor däremot jäkligt gott. Möjligt jag alltid fått fel tillagade, men totalt smaklösa till och med illasmakande är min erfarenhet av havskräftor. Då har du nog fått dessa orange havskräftor fel tillagade. Synd men vi alla är inte stöpta I samma form. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 20 Dela Inlagd Oktober 20 Idag blev det resten av matlådan med gräddstuvad lever från fredagen 🙂 6 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Oktober 20 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 20 Det blev anka på Kina krogen idag 😉 11 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Oktober 20 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 20 Veckans femte gratisbuffé. Checkpoint idag. Synd att det var Buddhadag i torsdags annars hade det varit nytt pb i gratismat denna vecka. 😇 10 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Oktober 20 Dela Inlagd Oktober 20 Ett par korvar till kvällsmat 🌭🌭🍻 9 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 21 Dela Inlagd Oktober 21 En enkel omelett till frukost. Nu ska det bantas igen. 8 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 21 Dela Inlagd Oktober 21 Anka på menyn idag. 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Oktober 21 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 21 igår rester kyckling och potatisgratäng idag en äggmacka med kräftstjärtsröra enis 11 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Oktober 21 Dela Inlagd Oktober 21 Dagens frukost 🥓🍳☕️ 9 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Peolito Inlagd Oktober 21 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 21 Oxjärpar på Parma 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Oktober 21 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 21 Lördagens kocka som gjorde utsökt thaimat 😋 11 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Oktober 21 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 21 Söndagsmiddagen serverades i biblioteket! Vitlökspäckad och timjanskryddad picnicbog, klyftpotatis och en stuvning med gula kantareller.. fantastiskt gott! 😋 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Oktober 21 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 21 Idag blev det Kolja 11 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Oktober 21 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 21 Mamma Scans köttbullar till lunch 🍻 10 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... svampen Inlagd Oktober 21 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 21 Banana Pancake 🤪🍌 10 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Benriach Inlagd Oktober 21 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 21 (ändrad) Panerad fläskkotlett,typ... Ändrades Oktober 21 av Benriach 13 1 Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 21 Dela Inlagd Oktober 21 4 timmar sedan, skrev Peolito: Oxjärpar på Parma Yummu Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Oktober 21 Dela Inlagd Oktober 21 Kvällens middag 🍻 9 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Oktober 21 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 21 Rester från gårdagen var lika gott idag! 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Oktober 22 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 22 Ingen bantning idag tydligen. Sallad med bacon och ostomelett. 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu