Enis Inlagd Oktober 18 Dela Inlagd Oktober 18 rester kött och potgratäng enis 8 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Oktober 18 Dela Inlagd Oktober 18 Idag blev det fesk, men gårdagens kött var bättre... 9 Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Oktober 18 Dela Inlagd Oktober 18 Drunken noodles? I rest my case... 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 18 Dela Inlagd Oktober 18 Kycklig soppa till lunch. 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 18 Dela Inlagd Oktober 18 Gratismat på Bronson's 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 18 Dela Inlagd Oktober 18 grillade vitlöksbröd med aoili enis 7 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 18 Dela Inlagd Oktober 18 Högervsburgare med pepperjackost och tryffelmayo enis 8 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 18 Dela Inlagd Oktober 18 créme brylle med hjortronkompott enis 8 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Rillex Inlagd Oktober 18 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 18 (ändrad) Fick för mig att koka lite ärtsoppa. Blir väl ett 15 tal matlådor som jag ser nu. Tur man har stor frys. Ändrades Oktober 18 av Rillex 10 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Oktober 18 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 18 Kvällens middag 🍻 12 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Benriach Inlagd Oktober 19 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 19 Fläsk de e gött de... 13 Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Oktober 19 Dela Inlagd Oktober 19 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd Oktober 19 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 19 Gårdagens, efter att jag kommit tillbaka från ett toabesök hade någon lastat upp hamas hosta (cous cous) så det åkte i sopbingen. Buffé, så det var bara att hämta nytt krubb. 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Surin P3 Inlagd Oktober 19 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 19 Åt lite biff igår... Riktigt bra. 11 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Oktober 19 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 19 enis 14 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Oktober 19 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 19 Papperstallrikar trots att det är lördag. Grand Opening på Bronson's 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Oktober 19 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 19 Skitungen har bakat en ost och skink paj verkar även innehålla tomater 😉 11 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 19 Dela Inlagd Oktober 19 Vi blev bjudna på thaikäk hos en vän 9 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Oktober 19 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 19 Kom ju på att jag glömt att uppdatera er vad det blev att äta igår.. ber tusen gånger om ursäkt! 😜 Biff med kappa och en potatisgratäng med parmesan både i och uppepå.. fantastiskt gott 😋 Och idag blev det pizza med långlagrad prästost, kronärtskocka, rökta musslor, bacon, grillad paprika och svarta oliver..så jäkla gott att man nästan blir förbannad.. underbart, Tack för att vi finns! 💕 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Oktober 19 Dela Inlagd Oktober 19 Det blev små schnitzlar med bea ikväll 🍻 8 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd Oktober 20 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 20 Det finns en Dansk bagare soi 7 Jomtien. Provade en ny variant av kanelbulle med kardemumma som var förträffligt god. 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Oktober 20 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 20 (ändrad) Frugan fixade en mastodontfrukost trots att jag sa att jag inte var hungrig efter gårdagens buffé. Delade den på hälften och tvingade i henne den ena halvan. Ändrades Oktober 20 av rolba Stavfel 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Oktober 20 Dela Inlagd Oktober 20 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 20 Dela Inlagd Oktober 20 Hoppas det här gör sig bättre än kycklingen i fredags. Blev en 8-10 toabesök igår. 4 5 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Oktober 20 Dela Inlagd Oktober 20 21 timmar sedan, skrev Surin P3: Åt lite biff igår... Riktigt bra. Inmundigades I Hua Hin? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu