kolla min fot Inlagd Juli 28 Dela Inlagd Juli 28 14 minuter sedan, skrev rolba: Mellanmål Jag blev erbjuden ett halvt hönseri häromdagen, 50 baht men jag var mer sugen på Tom Kha. 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... kolla min fot Inlagd Juli 28 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 28 Det landade i detta... 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Juli 28 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 28 Det blev en burgare till lunch 🍻 14 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Juli 28 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 28 Igår blev det hämtpizza på uteplatsen och till brunch idag blev det nudelsoppa med ägg, salladslök och koriander+chili såklart... fantastiskt gott! 😋 17 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 28 Dela Inlagd Juli 28 4 timmar sedan, skrev Surin P3: Min första Calzone i Thailand. Som smakade? 1 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juli 28 Dela Inlagd Juli 28 2 timmar sedan, skrev Odin: Som smakade? Bara ok... Inget att skryta om. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 28 Dela Inlagd Juli 28 Gumman är inte nöjd när jag fotat henne med ett laxhuvud 😂 5 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 28 Dela Inlagd Juli 28 6 minuter sedan, skrev Peolito: Gumman är inte nöjd när jag fotat henne med ett laxhuvud 😂 Laxhuvet är det bästa på hela fisken 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 28 Dela Inlagd Juli 28 3 minuter sedan, skrev rolba: Laxhuvet är det bästa på hela fisken Frugans favorit. Billigt också 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Juli 28 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 28 Gai phat prik bai kaprao kai dao, ( kycklingfärs wokad med chili, vitlök thaibasilika och ostronsås med stekt ägg uppepå).. fantastiskt gott! 😋 18 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Juli 29 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 29 Torsk utan huvud. Men frugan äter också huvudet när det gäller lax och jag tar resten 🙂 14 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 29 Dela Inlagd Juli 29 Inte vad jag åt, men jag har en fruktansvärd craving efter Krabba... Sitter å youtubar och snålvattnet rinner... Suck 2 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Peolito Inlagd Juli 29 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 29 (ändrad) Yam gaj till middag. Ändrades Juli 29 av Peolito 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Juli 29 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 29 Dagens lunch 🍻 13 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Juli 29 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 29 Jittra med pojkvän kom över på lite mat 14 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Juli 29 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 29 Varken jag eller frugan kände för att laga mat så det blev en sväng till lokala Indiern... Vi delade pä tre goda rätter med dippsåser, ris och naanbröd.. fantastiskt gott tillsammans med en sipp Rioja, underbart! 🙏💕 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Juli 30 Dela Inlagd Juli 30 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 30 Dela Inlagd Juli 30 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Juli 30 Dela Inlagd Juli 30 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Juli 30 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 30 Raggmunk med stekfläsk och rårörda lingon. 15 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Juli 30 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 30 Rester 10 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Juli 30 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 30 Lunch 🍳🥤 10 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Juli 30 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 30 Ikväll blev det lax 🍻 12 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Juli 30 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 30 En burgare från leBab 100g stod det, vadå mäter de hela burgaren med bröd o allt annat skit totalt osaltat och opepprat kött dessutom Gävle = burgarloooserstaden enis 12 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Juli 30 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 30 Lasagne med gurka från växthuset som kryddades med örtsalt.. fantastiskt gott! 😋 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu