ellim63 Inlagd Juni 6 Dela Inlagd Juni 6 9 timmar sedan, skrev Enis: Fick en fax från Örebro enis Synd att du inte sa att du var utan öl! 😜 1 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 6 Dela Inlagd Juni 6 nationaldagslyx enis 8 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 6 Dela Inlagd Juni 6 15 timmar sedan, skrev rolba: Tämkte inte äta något ikväll men hungern satte in. Blev en ostmacka som vanligt. Fan du kommer snart att börja kackla... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Juni 6 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 6 13 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 6 Dela Inlagd Juni 6 6 timmar sedan, skrev Odin: Fan du kommer snart att börja kackla... Bacon utan ägg till lunch. 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Juni 6 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 6 Kycklinglårfilé som kryddades med curry, dragon, fond, nymalen svartpeppar och cayennepeppar... pyntades med röd paprika och persilja, fantastiskt gott tillsammans med svensk färskpotatis! 😋💕 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Juni 6 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 6 Ikväll blev det labb moo eller vad det nu heter hur som helst gott som fan 🍻 15 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Juni 7 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 7 Gomorron 10 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Juni 7 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 7 Frukost med skörbjuggens vänner i sommarvärmen?!? 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Juni 7 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 7 Makaroner fick det bli till lunch idag 🍻 12 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 7 Dela Inlagd Juni 7 (ändrad) En Calzone idag Ändrades Juni 7 av Kenneth4618 8 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Juni 7 Dela Inlagd Juni 7 Är i Kista äter sushi man plockar själv små portioner ungen har nu klämt i sig 20 😉 4 6 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 7 Dela Inlagd Juni 7 4 timmar sedan, skrev Kenneth4618: En Calzone idag Inget silverfat idag? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Juni 7 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 7 Eftersom det inte blev någon korv till lunch så fick man styra upp det nu. 15 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 7 Dela Inlagd Juni 7 4 timmar sedan, skrev Kenneth4618: En Calzone idag budgetställe, ingen röd sås vid sidan 🤣 enis 5 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Juni 7 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 7 frukosten idag enis 10 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Juni 7 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 7 2 timmar sedan, skrev rolba: Inget silverfat idag? Klämdag🙂 Kvällsgottis 10 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 7 Dela Inlagd Juni 7 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev Enis: budgetställe, ingen röd sås vid sidan 🤣 enis Har ätit många Calzone i mitt liv och har aldrig fått röd sås till. Måste vara något lokalt som de har norr om Dalälven 😁 Kebabhak så det fanns en röd sås bland salladen. Men det är inget jag vill ha till. Ändrades Juni 7 av Kenneth4618 3 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juni 7 Dela Inlagd Juni 7 13 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Har ätit många Calzone i mitt liv och har aldrig fått röd sås till. Måste vara något lokalt som de har norr om Dalälven 😁 Kebabhak så det fanns en röd sås bland salladen. Men det är inget jag vill ha till. Å söder om Ljungan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 7 Dela Inlagd Juni 7 2 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Har ätit många Calzone i mitt liv och har aldrig fått röd sås till. Måste vara något lokalt som de har norr om Dalälven 😁 Kebabhak så det fanns en röd sås bland salladen. Men det är inget jag vill ha till. What is the proper way to eat a calzone? To eat, grab a slice and chow down, dipping in tomato sauce if you like. Calzones are served warm and almost always include a side of warm tomato sauce. Like pizza, Calzones are meant to be eaten with your hands and dipped, especially since most calzones are single serving. men jag har nog bara fått sval sås vad jag minns på alla högkvalitativa pizzerior i Sverige enis 3 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Juni 7 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 7 Fredagsmiddagen serverades i biblioteket! Sill och potatis, (matjessill, fransk löksill och skärgårdsill.) Ägghalvor med kaviar, Boxholms kryddost, färskpotatis och knäckebröd serverades till... fantastiskt gott tillsammans med stänkare från Norge och en kall öl.. underbart, Tack för att vi finns! ❤️🙏🇸🇪 15 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 8 Dela Inlagd Juni 8 Nu Odin har jag köpt en tomat. Skörbjuggen motas. Betydligt bättre väder än vad som utlovats. Oftast är det ju det motsatta. 9 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 8 Dela Inlagd Juni 8 3 timmar sedan, skrev rolba: Nu Odin har jag köpt en tomat. Skörbjuggen motas. Betydligt bättre väder än vad som utlovats. Oftast är det ju det motsatta. IMG_1856.jpeg. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Juni 8 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 8 Dagens 12 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Juni 8 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 8 Det blev frukost även denna dag 🍳☕️ 10 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu