Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Februari 16 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 16 Idag var jag tvungen att åka ut på landet för att köpa ägg till lunchen.. Pytt med det som hör till.. fantastiskt gott! 😋 17 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... goli006 Inlagd Februari 16 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 16 Latmansmat 😄 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Februari 16 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 16 Blev lite tilltugg på McFly's ikväll. Massaman, kycklingben och vitlöksbröd. 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Februari 16 Dela Inlagd Februari 16 35 minuter sedan, skrev rolba: Blev lite tilltugg på McFly's ikväll. Massaman, kycklingben och vitlöksbröd. Såg det öppnat nåt nytt svensk sjapp i flöde. I Chalong tydligen Let´s Eat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Februari 16 Dela Inlagd Februari 16 On 2024-02-12 at 10:11, skrev Wangthong: Tror tusan de! Vilket kalas du hade tidigare. Med ett sånt skulle du inte behöva mat på flera dar. Han får passa på när Rolba är i Thailand.. 1 1 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 17 Dela Inlagd Februari 17 7 timmar sedan, skrev navion hispania: Såg det öppnat nåt nytt svensk sjapp i flöde. I Chalong tydligen Let´s Eat. Det är nog de som öppnat på bakgatan i Office gamla lokaler. Är väl en 4-5 svenskställen där nu men vad jag förstår så är det bara Patriks bar, One more beer, som det är bra snurr på. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 17 Dela Inlagd Februari 17 Frugan bjöd på en liten frukost hos Maria's 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Februari 17 Dela Inlagd Februari 17 Försenad deliver av själv utnämnt "Best burger in town" Det var inte ens i närheten av något Best... 5 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Februari 17 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 17 Lite seafood idag. Fläktar skönt här ute. 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Februari 17 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 17 Ikväll blev det konsert..nääe det blev det ju inte alls, Jag och frugan tog en taxi ner till Konserthuset och där var det mörkt och stängt och det visade sig att vi var en vecka tidiga..😳😆 Vi hade bokat bord på Stallyktan strax efter konserten så det var vi tvugna att boka av, så istället hamnade vi på Bishops där det fanns både gott att äta och dricka. Stort Tack för det! Till förrätt slog både frugan och jag till på laxtartar... Och till varmrätt njöt frugan kyckling med gnocchi medans jag åt en klassiker, Fish and chips.. jättegott och ett extra plus för ett gäng saltgurka som också hamnade på tallriken.. underbart, Tack för att vi finns! 💕 14 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Februari 17 Dela Inlagd Februari 17 28 minuter sedan, skrev MickeN: Lite seafood idag. Fläktar skönt här ute. Ser trevligt ut👍 Var är ni nånstans? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Februari 17 Dela Inlagd Februari 17 16 minuter sedan, skrev frogfish: Ser trevligt ut👍 Var är ni nånstans? Inte så långt från Samut Prakan. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 17 Dela Inlagd Februari 17 Lunchsallad med thaiägg på Sabai Corner 8 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 17 Dela Inlagd Februari 17 Blev en von Lidl idag 9 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 18 Dela Inlagd Februari 18 (ändrad) En liten kvällsburgare igår för 149 Baht. Ändrades Februari 18 av rolba 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Februari 18 Dela Inlagd Februari 18 On 2024-02-17 at 02:24, skrev rolba: Det är nog de som öppnat på bakgatan i Office gamla lokaler. Är väl en 4-5 svenskställen där nu men vad jag förstår så är det bara Patriks bar, One more beer, som det är bra snurr på. Å fan så bar och restaurang drömmar finns det svenskar som vill investera i än. Själv satte jag mig på jimmy's light house sist, pissig service. Några thai hipster som drev det, såg det ut som. De passade på att röka på en "bong " av det kraftigare slaget, vilket resulterarade i kaffe maskin vart väl avancerad för operatören. Men fin utsikt över chalong bay är det. 5 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Februari 18 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 18 Blev ägg å salami fastän det är söndag. 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 18 Dela Inlagd Februari 18 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd Februari 18 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 18 Igår kväll 🍻 10 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Februari 18 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 18 (ändrad) Igår fick vi äntligen tillfälle att fira favoritdotterns pojkvän som fyllde jämt för ett tag sedan! 💕 Och firade gjorde vi på restaurang Ingeborgs och världens bästa Göran var också med.. Vi började med varsin stänkare.. Till förrätt slog favoritdottern och pojkvän till på råbiff och vi andra varsin löjromstoast, ett glas Cremant serverades till! Till varmrätt var vi tre som åt anka, en slog till på parisare och en fick in en tender shoulder.. rött i glaset såklart, fantastiskt gott! 😋 Alla utom jag ville ha nåt sött efteråt men till mig blev det en lokalproducerad öl eller två.. Sen var det dags att åka hem till jämmer och elände igen 😆😉 Tack för en underbar kväll med god mat och dryck med bästa sällskapet! ❤️🙏❤️ Ändrades Februari 18 av ellim63 24 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Februari 18 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 18 Det blev Picnicbog med gräddsås idag 14 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Februari 18 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 18 Tjo ho första lediga lördagen och söndagen för frugan på jättelänge, efter att ha jobbat tisdag tom fredag. så vi tog en tur till Peters sjökrog tja vad skall vi välja idag då jag tog en Pelle Jansson till förrätt frugan valde ägg Benedict med kallrökt lax och pommes till varmrätt för mig blev det en Gratain på fjällröding Sedan skulle frugan ut och festa med väninnor, men efter god mat och ett glas cider så blev det hem till bingen och sova i 12 timmar i stället. enis 20 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... schmar Inlagd Februari 18 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 18 Massaman Gai som frugan tillagat hemma i byhålan med lite extra salt för att passa sin Farrang . Mycket gott !! 17 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Februari 18 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 18 omelett till fukost enis 11 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Februari 18 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 18 Pasta Carbonara på Paradise bar 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu