borje222 Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Det blev lite blandat , vissa ska ha ris, andra något annat, gjorde några rätter... Detta blev grabbens, Grillad fläskare, med kantarell sås. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rogigoal Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 inte bara koppel, han ska gällas med en slö skridsko om han försöker nåt( det är väl fan va fort man glömmer sin egen ungdomstid) mvh walle Japp,,borde räcka med o visa upp dina gamla bauer o den tagiga skenan,,hehehe.. # 27 RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 Litet mellanmål Fullkornsbaguette, Nam Prick, Hot salami. (Baguette : jäla namn på en brödbit ! ) Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karlarpsmetz Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 (ändrad) Igår blev det grillade burgare på skink och kalvfärs med hembakat hamburgerbröd samt himmalavad hamburgerdressing och grönmögeldressing Brorsonen som till hösten skall påbörja Sin utbildning till kock fick dela bröden Nej nej pågadrul du skär ju snett!!! skriker far. Så här gör man ju! Se så fint det blir Du menar så här gubbajäver Och jo de pratar så med varandra Ändrades Juli 15, 2012 av karlarpsmetz Mvh Karlarpsmetz Djai yen yen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 Skulle ju ha gjort köttbullar nu i helgen men det får vänta tills jag får köra bil så jag kan åka och handla.. Tills dess får man väl äta av det man har hemma och då blir det mkt körv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karlarpsmetz Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 Kokte lite saft på vinbär och rabarber Samt lite till minsta dottern sötad med stevia Mvh Karlarpsmetz Djai yen yen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 Nudellunch vid Hua Hin floating market.. Lite glassig efterrätt.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 Corizo med lite nyttigheter till Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 kyckling med ris och longbeans jag tog med från bkk, röd chili, olika paprikor ostronsås Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 Ännu en ensam å tråkig midda i lastbilen.. Men tjejen får allt vara med å äta pasta carbonara ... Iaf på bild Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 Kha Pao moo "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 (ändrad) I fredags var bowlerskan och jag på Beefeater och käkade det "vanliga". Gott som alltid, men deras meny börjar bli lite tjatig. Igår var vi ett större gäng som käkade på Akvavit. Prisnivån 10- 20% under Beefeater och alla var vi väldigt nöjda. Jag tog sos och en linjeakvavit till förrätt och en en Lamaiare till varmrätt, som var den bästa scnitzeln jag har ätit under min tid här nere - "Schnitzel Scandinavia" med alla de riktiga tillbehören (kapris, ansjovis och en smarrig sås - kan starkt rekommenderas. Carlsberg till maten. Ändrades Juli 15, 2012 av Jive Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 I fredags var bowlerskan och jag på Beefeater och käkade det "vanliga". Gott som alltid, men deras meny börjar bli lite tjatig. Igår var vi ett större gäng som käkade på Akvavit. Prisnivån 10- 20% under Beefeater och alla var vi väldigt nöjda. Jag tog sos och en linjeakvavit till förrätt och en en Lamaiare till varmrätt, som var den bästa scnitzeln jag har ätit under min tid här nere - "Schnitzel Scandinavia" med alla de riktiga tillbehören (kapris, ansjovis och en smarrig sås - kan starkt rekommenderas. Carlsberg till maten. Låter bra att de har gått till sig.. Jag var inte jätte nöjd när jag var där i vintras Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 Idag blev de tacos Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 Pitabröd chillikryddad köttfärs ädelost tomat sallad creamfraiche!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 Låter bra att de har gått till sig.. Jag var inte jätte nöjd när jag var där i vintras Jag har väl aldrig varit missnöjd med vad köket har levererat, men det har varit lite si och så med själva leveransen från kök till gäst och där tycker jag att det har skett en uppryckning, men fortfarande en bit ifrån Beefeaters väldigt proffsiga personal och service. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 Var på Beefeater idag igen. Min favoriträtt där. Frugan tog pepparstek. Grabben hoppade på efterrätten direkt då han inte var så hungrig. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 Jag har väl aldrig varit missnöjd med vad köket har levererat, men det har varit lite si och så med själva leveransen från kök till gäst och där tycker jag att det har skett en uppryckning, men fortfarande en bit ifrån Beefeaters väldigt proffsiga personal och service. Ok..får bli till att prova en gång till när jag kommer ner i dec Men de är som du säger de är svårt att slå beefeater Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 I fredags var bowlerskan och jag på Beefeater och käkade det "vanliga". Gott som alltid, men deras meny börjar bli lite tjatig. Igår var vi ett större gäng som käkade på Akvavit. Prisnivån 10- 20% under Beefeater och alla var vi väldigt nöjda. Jag tog sos och en linjeakvavit till förrätt och en en Lamaiare till varmrätt, som var den bästa scnitzeln jag har ätit under min tid här nere - "Schnitzel Scandinavia" med alla de riktiga tillbehören (kapris, ansjovis och en smarrig sås - kan starkt rekommenderas. Carlsberg till maten. Vad är det för gammal gubbe som syns på deras facebooksida? http://www.facebook.217907788285681 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 Vad är det för gammal gubbe som syns på deras facebooksida? http://www.facebook.217907788285681 Ha ha, ja jag har blivit uppmärksammad på detta för en tid sedan - även på deras lokalTV-reklam är man med på ett hörn. Tycker fanimej att de kunde bjuda gubben på en drink. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 (ändrad) Vad är det för gammal gubbe som syns på deras facebooksida? http://www.facebook.217907788285681 Verkar vara en ny reklamfilm, så nu blir han kändis där nere Ändrades Juli 15, 2012 av knasen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 Verkar vara en ny reklamfilm, så nu blir han kändis där nere Är det nånstans man absolut inte ska vara en kändis, så är det i Pattaya/Jomtien. Jag skulle min själ ha två drinkar vid närmre eftertanke. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 Ananaspaj med marsansås,och snart blir det middag Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 Ananaspaj med marsansås,och snart blir det middag eftersom det är frugans recept KRÄVER jag en bild på den.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 Vad jag har längtat, nu ska jag äta svampsås å potatis så jag får svampkoma “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu