Detta inlägg gillas... Stoneys Inlagd Januari 29 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 29 Korv paneng med lök och svamp samt makaroner. 11 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Januari 29 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 29 Köttbullar på Checkpoint 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Januari 29 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 29 Första i år, så jag längtat 🙂 11 4 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Januari 29 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 29 😋 10 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Januari 29 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 29 Ikväll blev det äggmackor, en med Branteviksill och en med skärgårdssill.. fantastiskt gott! 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Januari 30 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 30 Frukost hos grannen idag. Inte billigast men riktigt bra. Trevligt ställe men det ser man inte utifrån. Blir nog flera besök. 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 30 Dela Inlagd Januari 30 Rester sen igår fast med nudlar idag. 8 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 30 Dela Inlagd Januari 30 Något odef. 7 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Januari 30 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 30 Rester 10 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 30 Dela Inlagd Januari 30 Benfri kottlet, mos,torkadlök och köpe bea. 9 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 30 Dela Inlagd Januari 30 Lite enkelt hemmavid 6 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 30 Dela Inlagd Januari 30 stekt lax med mos och lyxig räksallad enis 9 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 30 Dela Inlagd Januari 30 On 2024-01-29 at 10:34, skrev Kenneth4618: Första i år, så jag längtat 🙂 De va kanske två veckor sedan och jag var inne på BT av nån anledning, och på vägen ut köpte jag en dylik wurre. Å då kom jag på h-e hunden har ju inte käkat nåt idag, så jag köpte en till henne åxå. Tror ni hon åt den? Nope hon gömde den under sin filt.... Vad f-n stoppar vi i oss egentligen när inte ens hunden käkar det, hon tuggar ju tom.på Harbajs när hon hittar... 1 7 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 30 Dela Inlagd Januari 30 16 minuter sedan, skrev Odin: De va kanske två veckor sedan och jag var inne på BT av nån anledning, och på vägen ut köpte jag en dylik wurre. Å då kom jag på h-e hunden har ju inte käkat nåt idag, så jag köpte en till henne åxå. Tror ni hon åt den? Nope hon gömde den under sin filt.... Vad f-n stoppar vi i oss egentligen när inte ens hunden käkar det, hon tuggar ju tom.på Harbajs när hon hittar... Du hade nog glömt räksalladen 😉 2 2 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 30 Dela Inlagd Januari 30 16 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Du hade nog glömt räksalladen 😉 Hehe ja det skulle se ut det, räksallad i hela baksätet. 2 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 30 Dela Inlagd Januari 30 fläskkarré med kantarellsås enis 9 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Januari 31 Dela Inlagd Januari 31 Igår kväll 🍻 7 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 31 Dela Inlagd Januari 31 Spräckt änka med skägg. 5 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 31 Dela Inlagd Januari 31 2 rostade med skinka och rökt renost. 8 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Januari 31 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 31 Igår när frugan smorde kråset på Bishops och var på teater fick jag nöja mig med varma mackor.. Rökt vitlökslorv från Vaggeryd, tunnt skivad tomat, kryddor och långlagrad Herrgård hemmavid... men visst var det fantastiskt gott! 💕👍🌹 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Januari 31 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 31 Fisk och annat gott. 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 31 Dela Inlagd Januari 31 Hemmagjord Hamburgare 8 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Januari 31 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 31 Köttbullar med gräddsås + lite fläskkarre 🙂 10 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Januari 31 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 31 Frun kom hem från jobbet med en stubbe, förmodligen tycker hon att jag är för mager 😁 10 3 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Januari 31 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 31 En liten men väldigt välsmakande buffe på McFly's Serverades naturligtvis på Papperstallrikar 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu