Detta inlägg gillas... rolba Inlagd December 24, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 24, 2023 Julbord på Allstar i Kata. 160 Baht inklusive 2 Leo Fanns även soppa med hönsfötter att tillgå på buffén. 10 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 24, 2023 Dela Inlagd December 24, 2023 2 timmar sedan, skrev Odin: Hehe som jag då, älskar nygrillierad skinka så länge den är varm/ljummen. Sen ere slutätet för min del. Däremot käkade jag just Jansson (Mannerströms recept) och det kan jag varmt rekommendera, helt jäkla suveränt gott... Ska jag skicka några burkar Ansjovis?? Faktiskt första gången på länge som jag inte tagit med ansjovis. Är ju kylkonserv men jag har inte haft några ptoblem. En polare däremot fick sina förstörda. Var bara som slem/gele i burkarna när de öppnade dem. Men tack för erbjudandet i alla fall. Hör av mig om jag ångrar mig. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd December 24, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 24, 2023 Idag åkte vi hem morsan och vi hade med oss jultallrikar från Ica parkhallen. Allt smakade gott och vi hade en trevlig stund! 💕 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd December 24, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 24, 2023 Blev en julmiddag på hotellet 15 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd December 24, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 24, 2023 Lite kvällsmat med julkänsla. En macka med julskinka och Lissellas julsenap och en med gubbröra+en liten bytta med Branteviksill... fantastiskt gott tillsammans med en stänkare från Norge och en julöl från Belgien, underbart.. fantastiskt gott!💕 11 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd December 24, 2023 Dela Inlagd December 24, 2023 13 minuter sedan, skrev ellim63: Lite kvällsmat med julkänsla. En macka med julskinka och Lissellas julsenap och en med gubbröra+en liten bytta med Branteviksill... fantastiskt gott tillsammans med en stänkare från Norge och en julöl från Belgien, underbart.. fantastiskt gott!💕 Åh Linie 🥂 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Hua Hin Inlagd December 24, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 24, 2023 Ja det blev lite julmat även här 🍻 17 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd December 25, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 25, 2023 Blev en stadig julefrukost även idag. 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Tallviking Inlagd December 25, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 25, 2023 Fika/lunch i Vientianne för 246.000 Kip 11 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Tallviking Inlagd December 25, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 25, 2023 Fika igen, nu utanför Udon 14 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd December 25, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 25, 2023 Gomorron, solsken å hotellfrulle är ingen dålig start på dagen. 12 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd December 25, 2023 Dela Inlagd December 25, 2023 4 timmar sedan, skrev Tallviking: Fika/lunch i Vientianne för 246.000 Kip Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd December 25, 2023 Dela Inlagd December 25, 2023 Varför ens försöka surin? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd December 25, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 25, 2023 Ceasarsallad på Jen. 99 Baht 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 25, 2023 Dela Inlagd December 25, 2023 Ähh Tråkigt Men råstekta lövtunna skivor av fast potatis, det har varit en favorit sen barnsben. Inte gjort det på...x-antal år men nu, fan täcket kommer att sväva i natt Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd December 25, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 25, 2023 Dyrtider nu. Pizza 200 Baht Stor Leo 110 Baht 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd December 25, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 25, 2023 Jodå, då har man parkerat 10 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 25, 2023 Dela Inlagd December 25, 2023 (ändrad) Yummy Raaap Ändrades December 25, 2023 av Kenneth4618 9 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd December 25, 2023 Dela Inlagd December 25, 2023 Kyckling fick det bli ikväll 🍻 9 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd December 25, 2023 Dela Inlagd December 25, 2023 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Yummy Raaap Dom bästa jag någonsin ätit var på Tony Romas (amerikansk kedja) i Sydney nästa så att man grinade när det var tomt på tallriken. Tror dom finns kvar i Bangkok men där var dom inte riktigt lika bra. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd December 25, 2023 Dela Inlagd December 25, 2023 21 minuter sedan, skrev goli006: Dom bästa jag någonsin ätit var på Tony Romas (amerikansk kedja) i Sydney nästa så att man grinade när det var tomt på tallriken. Tror dom finns kvar i Bangkok men där var dom inte riktigt lika bra. Min far nu vilar väl i Tony Romas himmel ,,Han hävdade att de vart de bästa ribbs man kan få o detta var nog 30 år sen han var över i amerikat som han sa , Han o kompisen köpte hem ett gäng ribbs , Men tyvärr inte smakat , Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd December 25, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 25, 2023 kalkon samt bryllepudding samt mintpäron idag enis 13 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 26, 2023 Dela Inlagd December 26, 2023 Frulle på Flints One 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd December 26, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 26, 2023 Sista hotellfrullen detta år 10 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd December 26, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 26, 2023 Igår kom favoritdottern med pojkvän på besök och frugan bestämde att det skulle serveras thaimat.. Ped yang, grillad anka och en sojasås. Plaa neung manao, fisk i ugn med chili, vitlök och lime.. Tom kha gai, en kycklingsoppa med kokosmjölk, chili, koriander, salladslök, tomat och lime.. Och till sist pamuk yasai, bläckfisk fylld med fläskfärs kryddad med vitlök, korianderrot och vitpeppar... Allt var fantastiskt gott och en trevlig juldagskväll blev det! 💕🙏💕 15 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu