karlarpsmetz Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Frugan lagade till en smaskig rätt på Pak guangtung från vårat trädgårdsland Var lite som pak choy i smak och textur Mvh Karlarpsmetz Djai yen yen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Svängde ihop en röd curry av korv och morot. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Bidde en Palo på vägkanten på väg till Hua Hin.. Dvs gammal hederlig Fläsklägg kryddad med stjärnanis, kanel och kakao mm. Recept beroende på kock. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Detta och en dansk hakkeböff i Khao lak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Dottern bjöd på ceasarsallad, med sallad från det egna landet, god öl fick man också.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Pizza copyright by borje222 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Slottsstek med gräddsås och svartvinbärsgele Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Detta och en dansk hakkeböff i Khao lak Ser mer ut som pillede rejer... "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 BBQ do-it-yourself poå en liten restaurang i Rangsit, norra Bangkok Fick denna servitris samt chefens dotter som min personliga tolk. Hon var den ende som kunde lite engelska Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Fick denna servitris samt chefens dotter som min personliga tolk. Hon var den ende som kunde lite engelska Har du inte frun med dig? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 PizzaFusion.. Khapao Moo pizza.. Andra föredrog spagetti.. respektive Pad Thai.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Har du inte frun med dig? Jo. Hurså ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Frulle idag. Pizza hut funkar helt ok. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Jo. Hurså ? Kunde inte hon översätta? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Var inte direkt läge att säga nej till Chefens dotter som mer eller mindre kastade sig över mig så fort jag kom in i Restaurangen och ville hjälpa mig beställa. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Dottern bjöd på ceasarsallad, med sallad från det egna landet, god öl fick man också.. FF riktigt god öl också!!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Har du inte frun med dig? Men för fan Bibben ingen Fru Inget Hemlagat!!!! Trevlig sommar Mvh Svampkultur Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Pat Thai idag för pappa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Idag vart det grillade revbensspjäll, och sallad . Och till efterrätt vart det jordgubbar. Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Idag gjorde jag och lilltjejen några minipizzor. Snabbt, billigt, enkelt..men faktiskt hyggligt smarrigt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Nykokt jordgubbskräm med flytande grädde "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 (ändrad) Ingen frukost, Thaibuffé på "Thai spice" på Andra långgatan i Götet och ingen middag... Bra thai mat! Thaimuslimer driver restaurangen, så inget fläskkött, istället mest kyckling och biff kött, väldigt gott välkryddat men inte för starkt (för Svensk smak), och en massa rätter att välja på, tror det var 8 olika eller så. Vi känner Dottern till ägarinnans syster från vår tid i Bankok (Dottern bor där), (hänger ni med?) men det hade bara lite med valet av restaurang att göra, jag hittade inte min gamla favorit Thai-buffé-restaurang som jag har för mig hette Thai Garden och som låg på 2an. Frugan tyckte hon kände igen namnet på Thai Spice, och det var rätt, våran kompis morsas syrras ställe. Gott var det, och mätta blev vi! MVH Tommy Ändrades Juli 13, 2012 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Hotellfrukost "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Dagens lunch blev Yam talley för min del.. Andra föredrog khapao moo Kai dao .. ... respektive spagetti Carbonara.. Mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Detta serverades efter bastun i fredags Pad thai,kan man äta godare? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu