ellim63 Inlagd Juli 12, 2012 Dela Inlagd Juli 12, 2012 gårdagens: kassler med chillisåsgrädde o tomat...bilderna först idag, det var inte bara kasslern som var vinmarinerad! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 12, 2012 Dela Inlagd Juli 12, 2012 Cowboy lunch ägg.bacon & Beans!!!!! Eller "Fattigmanslunch"??men gött ibland! Skjöldes ner med mjölk! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juli 12, 2012 Dela Inlagd Juli 12, 2012 Just nu, en smörgås med leverpastej å gurka Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juli 12, 2012 Dela Inlagd Juli 12, 2012 Ärtsoppa och pannkaka. Glömde tyvärr att fota. Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
aasoiskawbeach Inlagd Juli 12, 2012 Dela Inlagd Juli 12, 2012 Frukost: 2 ägg med stekt fläsk. Lunch Patkapraow moo.. Mellanmål ostron och råa räkor.. Middag Patkapraow moo.. Däremellan mycket flytande "bröd" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 12, 2012 Dela Inlagd Juli 12, 2012 Lasange och vitlöksbröd på Narai Pizza. Nature Park. Rangsit Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juli 12, 2012 Dela Inlagd Juli 12, 2012 Idag tog jag matlagningskonsten till nya höjder, 2 olika sorters korv,pulvermos samt 2olika grönsaker och pricken över i lite polsk senap och ostmacka mvh walle vafan har rötmånaden redan börjat gick efter middan ut och rensade hallonhäck i en tim, sen började köra i buken och jag hann nätt och jämt in. Här skulle jag kunna lägga in en bild, men avstår då den förmodligen skulle väcka anstöt, maten kom bokstavligt talat ut flytande. boven är nog den längre modellen av korv som inte smakade bra, bäst före datum igår, men kan ju vid tillfälle ha legat framma några tim utan min vetskap. Finns folk här i huset som inte riktigt förstått nyttan med kylskåp. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 12, 2012 Dela Inlagd Juli 12, 2012 idag blev det kanom jin nam ya praa... jättegott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 12, 2012 Dela Inlagd Juli 12, 2012 (ändrad) Köttfärsfylld paprika o tomater med ris, länge sen vi (frugan) lagade denna rätt.. FF Ändrades Juli 12, 2012 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 12, 2012 Dela Inlagd Juli 12, 2012 HC bjöd Siamkap och mig på lunch idag. Sjömagasinet fick äran att föda oss. Förrätten var en sommarbuffe Varmrätten var smörstekt kummel med skaldjursvierge Efterrätten var svartvinbärsparfait med rostad vit choklad Siamkap har en roligare bild Mätta herrar Tack HC!! manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 12, 2012 Dela Inlagd Juli 12, 2012 HC bjöd Siamkap och mig på lunch idag. Sjömagasinet fick äran att föda oss. Förrätten var en sommarbuffe Varmrätten var smörstekt kummel med skaldjursvierge Efterrätten var svartvinbärsparfait med rostad vit choklad Siamkap har en roligare bild Mätta herrar Tack HC!! nu blev jag avundsjuk, fastän jag är proppmätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juli 12, 2012 Dela Inlagd Juli 12, 2012 HC bjöd Siamkap och mig på lunch idag. Sjömagasinet fick äran att föda oss. Förrätten var en sommarbuffe Varmrätten var smörstekt kummel med skaldjursvierge Efterrätten var svartvinbärsparfait med rostad vit choklad Siamkap har en roligare bild Mätta herrar Tack HC!! stora portioner ser det ut som mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
aasoiskawbeach Inlagd Juli 12, 2012 Dela Inlagd Juli 12, 2012 HC verkar va en hyvens kille, fan vad jag saknar den maten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 12, 2012 Dela Inlagd Juli 12, 2012 Idag blev det lite foodcourtkäk.. Körde lite proteintillskott i form ac kyckling, bordsdryck idag; Pepsi Max.. Lillebror gick bananas hela vägen... "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
otto Inlagd Juli 12, 2012 Dela Inlagd Juli 12, 2012 HC bjöd Siamkap och mig på lunch idag. Sjömagasinet fick äran att föda oss. Förrätten var en sommarbuffe Varmrätten var smörstekt kummel med skaldjursvierge Efterrätten var svartvinbärsparfait med rostad vit choklad Siamkap har en roligare bild Mätta herrar Tack HC!! Enligt bilderna så är det precis därför att jag aldrig går på någon guldkrog och äter. I sverige är det husmanskost som gäller!! Men smaken är som baken delad. Trivseln verkade det ju inte va fel på, så ni trivdes nog. Bordssällskapet är ju viktigare än maten och det verkar ju det inte vara något fel på Otto Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juli 12, 2012 Dela Inlagd Juli 12, 2012 (ändrad) Ett besök på lokala thaikiosken. För min del blev det Pad Thai. Sjukt stora portioner Ändrades Juli 12, 2012 av bond1 Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd Juli 12, 2012 Dela Inlagd Juli 12, 2012 Räkmacka på Eckerölinjen, middag på hemturen inställd då allt var fullbokat;-) Hepp! Sent from my iPhone using Tapatalk thu sucker of al phones.. F. You Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd Juli 12, 2012 Dela Inlagd Juli 12, 2012 Enligt bilderna så är det precis därför att jag aldrig går på någon guldkrog och äter. I sverige är det husmanskost som gäller!! Men smaken är som baken delad. Trivseln verkade det ju inte va fel på, så ni trivdes nog. Bordssällskapet är ju viktigare än maten och det verkar ju det inte vara något fel på Otto Vad menar du med det? Maten såg grymt läcker ut?? Köper om du inte gillar att betala mat so är utförda av grymma hantverkare för att det är för dyrt men annars så tycker jag att du bara skrev i en tråd du skulle gett fan i att skriva. Ha det! Sent from my iPhone using Tapatalk thu sucker of al phones.. F. You Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juli 12, 2012 Dela Inlagd Juli 12, 2012 Räkmacka på Eckerölinjen, middag på hemturen inställd då allt var fullbokat;-) Hepp! Sent from my iPhone using Tapatalk thu sucker of al phones.. F. You Oj på en torsdag eftermiddag, visst är dom måltiderna populära men fullbokat mitt i veckan Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 12, 2012 Dela Inlagd Juli 12, 2012 Enligt bilderna så är det precis därför att jag aldrig går på någon guldkrog och äter. I sverige är det husmanskost som gäller!! Men smaken är som baken delad. Trivseln verkade det ju inte va fel på, så ni trivdes nog. Bordssällskapet är ju viktigare än maten och det verkar ju det inte vara något fel på Otto Tycker väl att fisk och skaldjur är husmanskost, västkust husmankost. Mycket godare än det kan det knappast bli. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juli 12, 2012 Dela Inlagd Juli 12, 2012 Grillad karré med färskpotatis hos mor och far blev de idag Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 12, 2012 Dela Inlagd Juli 12, 2012 FF blev lite hungrig på kvällskvisten, så FF tog den lätta vägen att bli mätt.. Vips 11 min senare är dom färdiga.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 12, 2012 Dela Inlagd Juli 12, 2012 En gudomligt god ängasoppa som min mor lagat. Kändes som man färdats 30 år tillbaka i tiden och återupplevde barndomen på landet Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Siamkap Inlagd Juli 12, 2012 Dela Inlagd Juli 12, 2012 HC bjöd Siamkap och mig på lunch idag. Sjömagasinet fick äran att föda oss. Förrätten var en sommarbuffe Varmrätten var smörstekt kummel med skaldjursvierge Efterrätten var svartvinbärsparfait med rostad vit choklad Siamkap har en roligare bild Mätta herrar Tack HC!! Jomen, inte dumt alls. En lite mer spartansk förrätt Siamkap tolkade omedelbart kockens egentliga intentioner med efterrätten och knäppte denna bilden strax innan han i en nostalgisk orgie slickade i sig härligheten Jag tackar Herr Chang för denna ynnest. /Siamkap Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Pisy's frukostkreationer har återigen slickat våra gommar... "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu