svampen Inlagd Juli 11, 2012 Dela Inlagd Juli 11, 2012 Och var är bilden då i magen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 11, 2012 Dela Inlagd Juli 11, 2012 Hemmagjord potatissallad och gris Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juli 11, 2012 Dela Inlagd Juli 11, 2012 Bacon BBQ Burger på Sizzler hemgjord ? ? ? Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd Juli 11, 2012 Dela Inlagd Juli 11, 2012 Rotmos och fläsklägg bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 11, 2012 Dela Inlagd Juli 11, 2012 Rotmos och fläsklägg har Du blandat in pommes i Rotamoset????Hi Hi Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd Juli 11, 2012 Dela Inlagd Juli 11, 2012 Nä ingen pommes, däremot så mosade jag lite dåligt så det blev lite klumpar men det gick ned ändå. bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 11, 2012 Dela Inlagd Juli 11, 2012 hemgjord ? ? ? Absolut inte ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juli 11, 2012 Dela Inlagd Juli 11, 2012 (ändrad) Idag blire rostbiff och pommes...men ingen öl för de vart en ons,tors,fre,lördags förra veckan Ändrades Juli 11, 2012 av Borgmästarens Son Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juli 11, 2012 Dela Inlagd Juli 11, 2012 Satan i gatan vad jag längtar efter fläsklägg med rotmos, samt naturligtvis en god senap till. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 11, 2012 Dela Inlagd Juli 11, 2012 Satan i gatan vad jag längtar efter fläsklägg med rotmos, samt naturligtvis en god senap till. Fritz.. Tja.. Leta reda på en schysst restaurang som säljer Paloo så får du fläsklägg, dock kryddad med stjärnanis mm och utan rotmos.. Men gott är det Paloo.. Mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 11, 2012 Dela Inlagd Juli 11, 2012 Frugan hemma från jobbet och ordningen återställd Vi fick wokade grönsaker(från Mille och Pin)smakade lite som om vi vore i Thailand och det kändes bra tills jag tittade ut genom fönstret och vakna till Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 11, 2012 Dela Inlagd Juli 11, 2012 Dagens mellanmål.. Pepparkaka och kaffemjölk.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juli 11, 2012 Dela Inlagd Juli 11, 2012 (ändrad) Och var är bilden då Han får väl fota den när den kommer ut! Ändrades Juli 11, 2012 av Palmer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Juli 11, 2012 Dela Inlagd Juli 11, 2012 Blev så sugen på mackor efter att ha läst här. Så hem i 180, sleva ihop några pumpenickel mackor med tonfiskröra att starta med. Fortsätter sen med ägg/ansjovis på samma underlag Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juli 11, 2012 Dela Inlagd Juli 11, 2012 Rensade ur kylen, fick ihop en pasta gratäng, med lite egen odlade grönsaker. Får väl duga mitt i veckan. Lite jordgubbar från trädgården är gott. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 11, 2012 Dela Inlagd Juli 11, 2012 Idag kom 66,66666% av kottarna på besök, så det blev lite mer käk att fixa än för 100%.. 2 av 3 barnet hade med sig egonodlade rödbetor, som 2an kokade i vatten med olvolja i... Sen fick FF jobb att sköta DVS sköta den nyss rengjorda grillen med lysande resultat.. Nu har nr1 av barnbarnet för övernattnng, så det dags leka en stund med henne... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 11, 2012 Dela Inlagd Juli 11, 2012 BBQ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juli 11, 2012 Dela Inlagd Juli 11, 2012 tänkte snart sätta i mig detta mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Juli 11, 2012 Dela Inlagd Juli 11, 2012 2 av 3 barnet hade med sig egonodlade rödbetor, som 2an kokade i vatten med olvolja i... Tyvärr hade vi inte den förmånen att ha tillgång till egenodlade rödbetor, när jag och polarna gjorde rödbetsgazpacho som förrätt i helgen. Det var över förväntan gott. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 11, 2012 Dela Inlagd Juli 11, 2012 Så nu får tomaterna komma ut från växthuset, till en lungn södervägg. (ha nu slipper jag måla den vägge i år också) Kan inte låta bli att tänka på garderob istället för växthus. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juli 11, 2012 Dela Inlagd Juli 11, 2012 Nu har jag kikat på kock Tina och hennes Jöns-Lennart när dom va ute och sköt vildsvin Skottet lät såå låmgt borta så man kan tro det var i grannskogen dom sköt svinet Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 12, 2012 Dela Inlagd Juli 12, 2012 Pisy's frukostkreationer till mig och dottern.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 12, 2012 Dela Inlagd Juli 12, 2012 Lite eftermiddagsfika, typ... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 12, 2012 Dela Inlagd Juli 12, 2012 Idag står sonen för kockandet och det blir en chiliinspirerad köttfärssås med råstekt potatis och naturligtvis ett glas minimjölk till denna. :ok: Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juli 12, 2012 Dela Inlagd Juli 12, 2012 Idag tog jag matlagningskonsten till nya höjder, 2 olika sorters korv,pulvermos samt 2olika grönsaker och pricken över i lite polsk senap och ostmacka mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu