bond1 Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Ja har man semester så har man Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Jag vill åxå ha en öl... Får jag en om jag tar semester tror du?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Fläsk & potatis blev det, men glömde ta en bild, ok alla vet nog hur det brukar se ut med lite knaperstekt fläsk Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Jag vill åxå ha en öl... Får jag en om jag tar semester tror du?? Ta en ändå du Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 idag gjorde frugan tap waan, stark grisleversallad(det låter godare på thai) med lite grönt o ris..jättegott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Egenrullade, köttbullar , gräddsås o färsk potatis Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Äntligen har den lokala Sushi restaurangen tagits över av några som KAN göra Sushi. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Dagens diet - hemlagade biffar o grönsaker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 En liiiten portion Larb gjord på kycklingmage (stark som satan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Äntligen har den lokala Sushi restaurangen tagits över av några som KAN göra Sushi. Är det Åsgatan? "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Är det Åsgatan? Japp...dom hade restaurang i Borlänge förut men tagit över 2st i Falun. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 11, 2012 Dela Inlagd Juli 11, 2012 Frukost: Sisy's Laxmacka. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 11, 2012 Dela Inlagd Juli 11, 2012 Min frukost, typ... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 11, 2012 Dela Inlagd Juli 11, 2012 Imorse blev det här till frukost, så nu är man någolunda mätt... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Juli 11, 2012 Dela Inlagd Juli 11, 2012 Frukost! Hehe nädå så illa e de inte, blev ett par ostmackor och lite flingor med mjölk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karlarpsmetz Inlagd Juli 11, 2012 Dela Inlagd Juli 11, 2012 Lite hederligt halvfabrikat funkar när man har bråttom Kalkon Gordon bleu med pom pom och Sockerärtor från trädgården chilisås och Himmalavad vitlökssås. Mvh Karlarpsmetz Djai yen yen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 11, 2012 Dela Inlagd Juli 11, 2012 (ändrad) Middag serverad här i Huai Khwang, idag blev det detta till riset... Bl.a. Laab moo Tom Yam Pla heed Grönsaker, tofu och Räkor.. Ändrades Juli 11, 2012 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd Juli 11, 2012 Dela Inlagd Juli 11, 2012 Lite kvällsgodis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juli 11, 2012 Dela Inlagd Juli 11, 2012 Slottstek Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 11, 2012 Dela Inlagd Juli 11, 2012 En 200 g. scweitzerchokladkaka från Marabou Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 11, 2012 Dela Inlagd Juli 11, 2012 Ja man tager vad man haver idag blir det pitabröd ur frys karre ur frys chilisås isbergssallad cremfraiche paprika vitlök= svenne Kebab! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 11, 2012 Dela Inlagd Juli 11, 2012 Ja man tager vad man haver idag blir det pitabröd ur frys karre ur frys chilisås isbergssallad cremfraiche paprika vitlök= svenne Kebab! Och var är bilden då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juli 11, 2012 Dela Inlagd Juli 11, 2012 Och var är bilden då Nu ska du inte vara sån ! Ibland hinner man liksom inte med att fota. Själv hittade jag några paltar i frysen som jag fräste upp tillsammans med lite bacon. Fanns inte skuggan av en chans att jag hade tid att fota den anrättningen innan den försvann Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 11, 2012 Dela Inlagd Juli 11, 2012 Fritz, jag jävlas bara lite Svampen Men det lät gott med svennekebab så det hade varit kul att se en bild på den Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 11, 2012 Dela Inlagd Juli 11, 2012 Bacon BBQ Burger på Sizzler Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu