b-tung Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 JaJaJa... det är skillnad på lort och pannkaka... och vad är väl en bal på slottet Se ya... förhoppningsvis Ni är ALLTID välkomna. Imorgon blir det biff ala lindström med råstekt, persiljesmör, tomatsallad och rvs(rödvinsås) Hinner ni hit? Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 Kokade svenska färskpotatisar i dill och öl. Lyfte av dem när dom var färdigkokta och tillsatte en skvätt vinäger, lök, lagerblad aning salt och vitpeppar och stormkokade lagen i 5 minuter. La i 3 torskfileer och lät det precis koka upp. Drog det av värmen och la på ett lock. Skirade smör, rev pepparrot, skalade smögenräkor, hackade dill och hackade lite kokta ägg. Kan nog påstå att det kan vara dagens godaste MPR rätt. Ska göra den till 33:an nångång så får jag förmedla hans omdöme om denna rätt. Skål på er! Det lät otroligt gott men att påstå att det var MPR's godaste rätt känns lite förmätet då det smak är en subjektiv bedömning och ingen vetenskap. Lägg gärna till en bild också så uppskattar åtminstone jag det ännu mer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 Det lät otroligt gott men att påstå att det var MPR's godaste rätt känns lite förmätet då det smak är en subjektiv bedömning och ingen vetenskap. Lägg gärna till en bild också så uppskattar åtminstone jag det ännu mer. Min herre jag sa förmätet "dagens" godaste MPR rätt. Det finns godare det vet jag men idag så känns min fantastisk. Hoppas att jag klargjorde min ståndpunkt. MVH Tung Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 Ingen fara jag tycker att det lät fantastiskt gott. Har inte provat med öl i potatisvattnet men ska absolut göra det. Jag menade verkligen vad jag skrev att det skulle vara kul att se. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 Det blev en måltid för tre...först grabben... Ja pasta är ju poppulärt... Frugan kan ju inte leva utan ris... Själv får man äta rester... Ja, vad säger man...stackars mig... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 (ändrad) Japansk pizza bakom ascott på sathorn grunden till en boeuf my style... En kille som kan göra bananpannkakor. OBS inte jag ;-) Ändrades Juli 9, 2012 av b-tung Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 Japansk pizza bakom ascott på sathorn grunden till en boeuf my style... En kille som kan göra bananpannkakor. OBS inte jag ;-) Härligt, boeufen ser mycket lovande ut och det är en riktig favorit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 Bananpannkakorna hade jag kvar i kameran, lite mera matbilder Viktigt att vila mellan måltiderna... Som tam Fastfood Laab Huvudlös middag. Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Frukosten på bordet här i Huai Kwang .. Till mig och dottern hade Pisy skapat lite Khao Pat ... "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Surfarens frukost. Stekt potatis, stekt ägg och rostad macka med kalles på. Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Lite falangbuffe, typ... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Frukost Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Frukost Toppad med lite fygande protein... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Frukostmackan Sent from my iPhone using Tapatalk thu sucker of al phones.. F. You Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Det blev lite stekt potatis o lörddagsrester.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Porkbelly och ris, typ... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Grillad kyckling på spett från Isan-grillen med ris och hemlagad kryddig jordnötssås Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Lite pommes och korv till lunch. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Idag lät det Pok Pok från köket ... Till slut bidde det detta till riset idag., Som Tam 2 sorters fisk PakBom YamToaPo Lotusrotsoppa.. Tisdag firades med lite lättpilsner till maten.. Lite efterrätt blev det också .. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Fru Kantarells friterade fisk med sötsur & grönt! Jättegött tillsammans med Lis & Mjölk! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 köttfärsås med kokt och skalad färskpotatis samt lite sallad med dressing från karintorps förädling, kan verkligen rekomendera denna dressing mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Lax med dill o grädde färskpåron till detta.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Lite väl tunna skivor tycker jag... jag brukar sällan ha smör på mackan då tycker jag man kan unna sig lite mera pålägg... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Grillad kyckling på spett från Isan-grillen med ris och hemlagad kryddig jordnötssås Satan va Gött o Härligt det såg ut! Ha det Viking!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu