phitsanulok Inlagd Maj 2, 2010 Dela Inlagd Maj 2, 2010 fel av mig 23 taggar var det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Maj 2, 2010 Dela Inlagd Maj 2, 2010 efter några öl så kan jag berätta hur det gick till när jag fällde denna bjässe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 2, 2010 Dela Inlagd Maj 2, 2010 Är det en vit älg?? Eller e den bara ljus? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Maj 2, 2010 Dela Inlagd Maj 2, 2010 inte vit, mera åt det gula hållet, jobbar ihop med en konservator som har fixat en duvhök och en mink åt mig, jävligt bra, hann ska nog få renovera älgen med. Vad tror du, är det säljbart eller? nån tokig tysk kanske Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 2, 2010 Dela Inlagd Maj 2, 2010 Jag är övertygad att du får bra betalt för den, tippar att du åtminstånde har en Thailandsresa där... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd Maj 2, 2010 Dela Inlagd Maj 2, 2010 Hejsan Det blev lite uppstekt av resterna i kylen. MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 2, 2010 Dela Inlagd Maj 2, 2010 Hejsan Det blev lite uppstekt av resterna i kylen. MVH Nonki VA?? Har du stekt pilsner Nonki?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd Maj 2, 2010 Dela Inlagd Maj 2, 2010 Jag är övertygad att du får bra betalt för den, tippar att du åtminstånde har en Thailandsresa där... Tyvärr tar jag inte uppstoppad älg som betalning.. MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd Maj 2, 2010 Dela Inlagd Maj 2, 2010 VA?? Har du stekt pilsner Nonki?? Hehe, det brukar aldrig bli några rester av pilsnern... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Maj 2, 2010 Dela Inlagd Maj 2, 2010 Tjena nonki, den sköts för ca 60 år sen så jag skulle tro att resterna börjar bli lite härskna. Odin, vi har en gårdsbutik med inriktning p¨å sportfiske och fritid så ska du handla jaktkläder eller nåt så hör av dig. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 2, 2010 Dela Inlagd Maj 2, 2010 Hotellfrukost: Ägg Bacon Korv Vatten Kaffe. Lunch: Flygplansmacka. Mellanmål: 2 Gin och tonic. Middag: Biff schezuan. /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Maj 3, 2010 Dela Inlagd Maj 3, 2010 Hänger ju på nästan varenda gatuvagn i Thailand Men inte riktigt detsamma som de svenska isterbanden jag åt igår. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 3, 2010 Dela Inlagd Maj 3, 2010 Men inte riktigt detsamma som de svenska isterbanden jag åt igår. Stämmer det var lite ironi från min sida men visst finns det lite likhet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 3, 2010 Dela Inlagd Maj 3, 2010 Stämmer det var lite ironi från min sida men visst finns det lite likhet Får du nog fråga någon annan om.. Jive kör väl husman och övrig internationell cusine hela veckan lång. /ENis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Maj 3, 2010 Dela Inlagd Maj 3, 2010 Får du nog fråga någon annan om.. Jive kör väl husman och övrig internationell cusine hela veckan lång. /ENis Du har alldeles rätt, Enis och som ögongodis blir det dina frestelser här på MPR. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Maj 3, 2010 Dela Inlagd Maj 3, 2010 (ändrad) Men inte riktigt detsamma som de svenska isterbanden jag åt igår. Ok..trodde du hade inhandlat här i Pattaya och visste vad det heter på thailändska. Lär ju finnas en stor korvaffär om man fortsätter second road och in i Naklua en bit där dom ska ha hur många olika slags korvar som helst vad jag hört. Fritz.. Ändrades Maj 3, 2010 av Fritz Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Maj 3, 2010 Dela Inlagd Maj 3, 2010 Ok..trodde du hade inhandlat här i Pattaya och visste vad det heter på thailändska. Lär ju finnas en stor korvaffär om man fortsätter second road och in i Naklua en bit där dom ska ha hur många olika slags korvar som helst vad jag hört. Fritz.. Hade ingen aning om detta - måste kollas! Tack Fritz! Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 3, 2010 Dela Inlagd Maj 3, 2010 Tjejen lagar just nu Spagetti Carbonara till hela släkten här i Taphong Skall bli jäkligt intressant hur dom tycker om det ! Komplett med ägg, bacon, svartpeppar, grädde, parmesan och allt som skall vara i en sådan Min favoriträtt !! Jag åt en av de godaste jag provat på hotell Kantary Bay i Rayong med min granne från Sverige i går kväll Dom har en Italiensk restaurang som varmt kan rekommenderas Grannen är uppväxt i Italien och kunde bara hålla med Idag flög han vidare för ministermöte i KL Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Maj 3, 2010 Dela Inlagd Maj 3, 2010 Hade ingen aning om detta - måste kollas! Tack Fritz! Kanske BTT vet, Naklua är ju hans område I alla fall så åkte jag bak på en moppe med en polare för länge sen och han pekade ut stället som låg på vänster sida när man kommer från vårat håll. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd Maj 3, 2010 Dela Inlagd Maj 3, 2010 Tjejen lagar just nu Spagetti Carbonara till hela släkten här i Taphong Skall bli jäkligt intressant hur dom tycker om det ! Komplett med ägg, bacon, svartpeppar, grädde, parmesan och allt som skall vara i en sådan Min favoriträtt !! Jag åt en av de godaste jag provat på hotell Kantary Bay i Rayong med min granne från Sverige i går kväll Dom har en Italiensk restaurang som varmt kan rekommenderas Grannen är uppväxt i Italien och kunde bara hålla med Idag flög han vidare för ministermöte i KL Carbonara må vara hur gött som helst - men två dagar i rad...nja...det låter iaf som en för mycket. Inmundigar nu själv en Isterband med dillstuvad potatis tillsamammans med lättbrynt finhackad lök och tillika inlagda rödbetor på slutet. Innan pubbesök inför kvällens GAIS- match. Bild? Tyvärr för jobbigt när hungern påkallar attention. Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 3, 2010 Dela Inlagd Maj 3, 2010 Hade ingen aning om detta - måste kollas! Tack Fritz! Här har du adressen ligger några hundra meter efter avfarten till Max new house på naklua road S.S. SAUSAGE CO., LTD. -BELUCKY- 157/38 Moo 5 Naklua Road Pattaya City, Chonburi 20260 Fax: 038 420-940 Tel.038 422-903, 425-277 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Maj 3, 2010 Dela Inlagd Maj 3, 2010 Här har du adressen ligger några hundra meter efter avfarten till Max new house på naklua road S.S. SAUSAGE CO., LTD. -BELUCKY- 157/38 Moo 5 Naklua Road Pattaya City, Chonburi 20260 Fax: 038 420-940 Tel.038 422-903, 425-277 Varför är jag inte förvånad? Tack min vän! Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Maj 3, 2010 Dela Inlagd Maj 3, 2010 Hej, Idag blev det rester från helgen,ugnskokt torskfile,vitsås med en stänk av currysmak och ris som var dagsfärsk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Maj 3, 2010 Dela Inlagd Maj 3, 2010 Frugans goda pannbiffar med hemlagad salzasås och kokt potatis. (och en bira) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 3, 2010 Dela Inlagd Maj 3, 2010 Siam å Drivern ni får järna plåta käket För mig å Damen blev det lite Nudlar med räkor När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu